Het is alleen geen vaststaand feit:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef MrVVD het volgende:
[..]
jij provoceert toch ook.
maar afgezien van Wilders wat vind je zelf van het feit dat hij een 6 jarige huwde en een negenjarige ontmaagde ?
Wat heeft bovenstaande met zelfkritiek te maken? Het gaat over mohammed, niet over moslims.quote:ik weet niet of er iets van zelfkritiek in je (jullie) zit.
Eerwraak komt overal voor, alleen noemen we het dan niet zo. Daarnaast is het nou niet bepaald dagelijkse praktijk in ons land.quote:Kijk dit soort zaken komen nog steeds voor;
Eerwraak (steniging)
Algehele sluiering
Lang niet iedereen wordt uitgehuwelijkt. Besnijdenis van vrouwen heeft niets, maar dan ook helemaal niets met de islam te maken.quote:Uithuwelijken
Besnijden van vrouwen.
Wat heeft de gemiddelde moslim daar nou mee te maken? Omdat Meki of welke fok!moslim dan ook opkomt voor zijn overtuigingen, staan zij ook voor alle bovengenoemde uitwassen?quote:Dit zijn een paar radicale uitingen die al heel lang niet meer voor komen in het christendom en het westen en dus wel in de landen/culturen/godsdiensten waar jij voor opkomt.
Zie bovenstaande.quote:Ik kan me er gewoon wel iets bij voorstellen dat mensen het raar vinden en er ook raar op reageren, maar jij hebt dat dus niet?
eeuh, en kan jij mij dan ajb ook even uitleggen in hoeverre jij van de moslim verschilt ..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Iedereen zou het boek “The truth about Muhammad” moeten lezen. Vooral diegenen die nog een positief beeld willen neerzetten van Mohammed de profeet als zijnde niet-moslim.
dus mohammed neukte geen kleuter en hij was geen geweldadige massamoordenaar?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:16 schreef moussie het volgende:
[..]
eeuh, en kan jij mij dan ajb ook even uitleggen in hoeverre jij van de moslim verschilt ..
de moslim geloofd wat er in het ene boek staat, jij gelooft zo te zien zonder meer wat er in dat andere boek staat .. waarschijnlijk omdat dat jou het beste uitkomt ..
een boek dat nota bene is geschreven door de oprichter van dhimmi-watch, en geertje kaatst de bal terug na zijn award die die vorige maand van Spencer heeft gekregen ..
echt een spelletje, hoe krijgen we het bloed van de gematigde moslim aan het koken .. en als ze dan idd boos worden omdat ze weer eens op de korrel worden genomen is het "zie je wel"
onbegrijpelijk dat zichzelf intelligent noemende mensen daar iedere keer weer in stinken ..
en Wilders zijn salaris maar tellen om van Spencer en zijn club neocons maar te zwijgen ..
en wij als bevolking maar belasting betalen om de door hun gecreëerde puinhopen weer op te ruimen
Dus maar niks zeggen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:16 schreef moussie het volgende:
[..]
echt een spelletje, hoe krijgen we het bloed van de gematigde moslim aan het koken .. en als ze dan idd boos worden omdat ze weer eens op de korrel worden genomen is het "zie je wel"
onbegrijpelijk dat zichzelf intelligent noemende mensen daar iedere keer weer in stinken ..
en Wilders zijn salaris maar tellen om van Spencer en zijn club neocons maar te zwijgen ..
en wij als bevolking maar belasting betalen om de door hun gecreëerde puinhopen weer op te ruimen
nee en neequote:Op woensdag 24 januari 2007 00:20 schreef A_L_N_F het volgende:
dus mohammed neukte geen kleuter en hij was geen geweldadige massamoordenaar?
is een algemeen bekend historisch feit hoor.
tja ach, geloof hé ..quote:wel grappig.
daar waar bij de katholieke kerk de grootste rel was dat jezus ooit misschien getrouwd was is dat bij mohammed het feit dat hij een van de eerst beroemde perdofielen is en globaal verheerlijke massamoordenaar.
van gasten als Wilders en Spencer wel ja .. en, heb je het boekje al gekocht, je nieuwe bijbel waarmee je de moslim om de oren kan slaan ?quote:daar waar jezus zelfs bij niet gelovigen als persoon nog respect als mens afdwingt dan krijg je bij mohammed alleen walging.
dus jij vind dit kunnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus maar niks zeggen?
Wat is de grens? Omdat het Geert Wilders is mag het niet? Of omdat hij in de politiek zit met zijn eigen partij?
Mag er op het toneel nog grappen over worden gemaakt?
Waar trek jij de grens wat een mens mag zeggen.......?
Ik dacht dat we eeuwen langs ons best hadden gedaan omdat juist te bereiken maar nee nu zijn wat mensen op hun tere zieltje getrapt en dan mag het niet!
Het gaat me echt niet om de moslims want ik zou hetzelfde zeggen als mensen uitlatingen doen over katholieke van mijn part doen ze uitlatingen over een tulpen. Vrijheid van meningsuiting lijkt mij erg belangrijk in onze samenleving. De rechter kan eventueel bepalen dat er regels zijn overtreden en mensen kunnen naar de rechter stappen om dat aan te vragen maar tot die tijd lijkt me dat ook meneer Wilders mag roepen wat hij in zijn hoofd heeft zitten.
dat gehele verhaal van de moskee is dus niet waar, en toch wordt het opnieuw gebruikt om de haat en angst op te stoken .. kijk uit .. they are coming to get us ..quote:Of vandaag nog, de Imam van de Assoenna Moskee in Amsterdam die een cabaretier dood wil hebben wegens zijn grappen over de Islam! De tsunami van islamisering vormt een directe bedreiging van het voortbestaan van de wereld zoals wij die kennen en is het begin van het einde van westerse normen en waarden als vrijheid, gelijkheid, tolerantie en scheiding van kerk en staat die ons terecht zo dierbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |