Lijkt mij verstandig.quote:Juventus ziet nu af van Zdenek Grygera
Zdenek Grygera verhuist nog niet naar Juventus. De vraagprijs van Ajax is een te groot obstakel voor een directe overgang.
'De speler wil zo snel mogelijk komen, maar Ajax vraagt te veel om hem per direct vrij te geven', zei Juve-algemeen directeur Cobolli Gigli. Grygera heeft naar verluidt al overeenstemming met de Turijnse club over een contract voor vier jaar, dat per 1 juli 2007 ingaat.
Grygera zag het zitten om nu al kennis te maken met Juventus en het Italiaanse voetbal. Maar een overgang met onmiddellijke ingang zit er niet in, omdat het verschil tussen vraag en aanbod te groot is. Ajax zou twee miljoen euro willen hebben als afkoopsom voor het contract dat nog een half jaar loopt, terwijl Juventus niet verder wil gaan dan één miljoen.
Nee meneer Cobolli, Juve biedt gewoon te weinig.quote:'De speler wil zo snel mogelijk komen, maar Ajax vraagt te veel om hem per direct vrij te geven', zei Juve-algemeen directeur Cobolli Gigli.
Dat is wel te hopen ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:44 schreef stefmans het volgende:
Mininmaal 5-0.
Zoiets als vanavond tegen Haarlem?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:14 schreef Urquhart het volgende:
Krohn-Dehli is gehaald om de naastgeschoten ballen op te halen op de training
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:23 schreef twi het volgende:
Grappig trouwens dat we nog 3 ton krijgen voor die Jordy Brouwer. Zoveel krijgt Feyenoord voor Leonardo
Derksen heeft z'n eigen topic geloof ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Deed het ff in dit topic ivm het gezeik over respect en kleine kids die het zouden overnemen dat toen vanuit de pers op Perez en Sneijder kwam.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Derksen heeft z'n eigen topic geloof ik.
Staat hij in de basis?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:51 schreef denthemen het volgende:
Vanavond genieten van LeoBaal wel dat ik niet kan
Al 4 dagen ofzo?quote:
Ik mis de tegengoal.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:38 schreef RayMania het volgende:
Mooi dat Grygera nog niet verkast.
Ben benieuwd naar vanavond, zal wel iets als 2-0 worden, Ajax kennende.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik mis de tegengoal.
Normaliter denkt men dat Ajax wel wint met 12-0. Het fluitsignaal klinkt, Ajax stoomt op maar scoort nog niet. Vervolgens beginnen al enkele mensen te zeuren dat die goal wel eens mag vallen. Een enkeling zegt al dat de goal dan waarschijnlijk wel aan de andere kant valt. Twee minuten later in de 25e minuut is dit dan ook het geval. Dit is dan ook het moment dat binnen 5 minuten Ajax topic #535 aangemaakt kan worden, 531-534 staan immers vol met scheldkannonades.
Vijf minuten daarna flinkt Huntelaar echter toch weer zijn kunstje, op aangeven van Leo, waarna er eerst 1 topic vol komt te staan met "Huntelaar!!!", "the Hunter" etc etc.
Dan valt in de 40e minuut dan toch ook nog de 2-1 voor Ajax door Leo en vliegen de eerste "10 10 10" uitspraken je om de oren.
Tweede helft begint Ajax dan weer slap, gaat een beetje over en weer tot Haarlem op is en loopt Ajax uit tot een 6-1 en kan iedereen weer tevreden te bed.
Ja maar niet zoals het nu is sukkel.quote:
Afscheidswedstrijd Rosalesquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:04 schreef S-Two het volgende:
Ajax: Gentenaar; Ogararu, Stam, Grygera, Vermaelen; Maduro, Perez, Lindenbergh; Rosales, Huntelaar, Leonardo.
Wissels: Stekelenburg, Heitinga, Emanuelson, Babel, Sneijder, De Mul, Krohn-Dehli.
Piep piep. vervelend he al die supporters van de grote broer uit Amsterdamquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik mis de tegengoal.
Normaliter denkt men dat Ajax wel wint met 12-0. Het fluitsignaal klinkt, Ajax stoomt op maar scoort nog niet. Vervolgens beginnen al enkele mensen te zeuren dat die goal wel eens mag vallen. Een enkeling zegt al dat de goal dan waarschijnlijk wel aan de andere kant valt. Twee minuten later in de 25e minuut is dit dan ook het geval. Dit is dan ook het moment dat binnen 5 minuten Ajax topic #535 aangemaakt kan worden, 531-534 staan immers vol met scheldkannonades.
Vijf minuten daarna flinkt Huntelaar echter toch weer zijn kunstje, op aangeven van Leo, waarna er eerst 1 topic vol komt te staan met "Huntelaar!!!", "the Hunter" etc etc.
Dan valt in de 40e minuut dan toch ook nog de 2-1 voor Ajax door Leo en vliegen de eerste "10 10 10" uitspraken je om de oren.
Tweede helft begint Ajax dan weer slap, gaat een beetje over en weer tot Haarlem op is en loopt Ajax uit tot een 6-1 en kan iedereen weer tevreden te bed.
En Gentenaar (oh nee die heeft niets te doen zometeenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:20 schreef toma het volgende:
ben benieuwd hoe Maduro gaat spelen
Ik zeg nergens dat het vervelend is. Heb zelfs al meerdere keren aangegeven dat ik zelf als az-fan zijnde niet snap waarom AZ-supporters zo nodig af moeten geven op Ajax.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:14 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Piep piep. vervelend he al die supporters van de grote broer uit Amsterdam![]()
jezus christusquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik hoop dat Ajax verliest vanavond is omdat ik denk dat AZ een betere kans maakt tegen Haarlem dan tegen Ajax. Echter zou Haarlem winnen dan zijn ze blijkbaar ook erg goed want Ajax is ook niet de minste.
Je meent het?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik hoop dat Ajax verliest vanavond is omdat ik denk dat AZ een betere kans maakt tegen Haarlem dan tegen Ajax.
Tnx tvgids.nl vond niets...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef RayMania het volgende:
Als het goed is op 10.
hier welquote:
I know, wou alleen maar duidelijk maken dat ik dus niet Ajax wil zien verliezen omdat figuren dan die H t C plaatjes van "ga krassen..." weer van stal kunnen halen. Allereerst hoop ik natuurlijk gewoon op een leuke pot, maar dat zal denk ik pas volgende ronde pas komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:34 schreef toma het volgende:
[..]
jezus christus
dat weet mn moeder zelfs
Logisch ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:38 schreef denthemen het volgende:
Krijg net een sms van een vriend, buiten zijn er rellen tussen Den Haag fans en Ajax fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |