Lijkt mij verstandig.quote:Juventus ziet nu af van Zdenek Grygera
Zdenek Grygera verhuist nog niet naar Juventus. De vraagprijs van Ajax is een te groot obstakel voor een directe overgang.
'De speler wil zo snel mogelijk komen, maar Ajax vraagt te veel om hem per direct vrij te geven', zei Juve-algemeen directeur Cobolli Gigli. Grygera heeft naar verluidt al overeenstemming met de Turijnse club over een contract voor vier jaar, dat per 1 juli 2007 ingaat.
Grygera zag het zitten om nu al kennis te maken met Juventus en het Italiaanse voetbal. Maar een overgang met onmiddellijke ingang zit er niet in, omdat het verschil tussen vraag en aanbod te groot is. Ajax zou twee miljoen euro willen hebben als afkoopsom voor het contract dat nog een half jaar loopt, terwijl Juventus niet verder wil gaan dan één miljoen.
Nee meneer Cobolli, Juve biedt gewoon te weinig.quote:'De speler wil zo snel mogelijk komen, maar Ajax vraagt te veel om hem per direct vrij te geven', zei Juve-algemeen directeur Cobolli Gigli.
Dat is wel te hopen ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:44 schreef stefmans het volgende:
Mininmaal 5-0.
Zoiets als vanavond tegen Haarlem?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:14 schreef Urquhart het volgende:
Krohn-Dehli is gehaald om de naastgeschoten ballen op te halen op de training
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:23 schreef twi het volgende:
Grappig trouwens dat we nog 3 ton krijgen voor die Jordy Brouwer. Zoveel krijgt Feyenoord voor Leonardo
Derksen heeft z'n eigen topic geloof ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Deed het ff in dit topic ivm het gezeik over respect en kleine kids die het zouden overnemen dat toen vanuit de pers op Perez en Sneijder kwam.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Derksen heeft z'n eigen topic geloof ik.
Staat hij in de basis?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:51 schreef denthemen het volgende:
Vanavond genieten van LeoBaal wel dat ik niet kan
Al 4 dagen ofzo?quote:
Ik mis de tegengoal.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:38 schreef RayMania het volgende:
Mooi dat Grygera nog niet verkast.
Ben benieuwd naar vanavond, zal wel iets als 2-0 worden, Ajax kennende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |