Hebben ze nog een beetje een afscheid.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:04 schreef Black-Death het volgende:
Zul je zien dat morgen Rosenberg en Rosales in de basis staan
Rosenberg zit niet in de selectie voor morgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:04 schreef Black-Death het volgende:
Zul je zien dat morgen Rosenberg en Rosales in de basis staan
Vanwege de mogelijke transfer?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Rosenberg zit niet in de selectie voor morgen.
Het liefst Feyenoordquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:15 schreef Radegast het volgende:
Nu nog een club zo gek krijgen om Lindenbergh te halen...
Kan er ook niets aan doen dat ik Stam al een held vind sinds hij bij LAZIO speelde.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:27 schreef WEST het volgende:
[..]
dat blijf ik aantrekkendan loop ik voor jou er maar mee voor lul mij boeit dat niet. ik ben niet iemand die met de massa mee loopt om op een shirt Huntelaar te hebben staan of Stam
Met de verkoop van Mauro hebben we geld genoeg!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef toma het volgende:
Seedorf heeft bijgetekent tot 2011 bij AC Milan. Terugkeer lijkt uitgesloten.
Hoezo? Beide komen niet of nauwelijks aan spelen toe, daarbij is Leonardo er al extra bijgekomen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:26 schreef twi het volgende:
Leuk hoor, dat Rosenberg en Rosales weggaan. Maar dan moet er echt wel wat voor terugkomen.
Niet direct voor Rosenberg en Rosales, Leonardo is immers gekomen. Maar ik vind dat er op het middenveld wel wat meer body mag komen dan er nu is. En we praten al maanden over degene die dat goed in kan vullen. De coach zeggen dat hij zijn gewenste speler pas kan kopen wanneer er spelers vertrekken, en dan niets doen wanneer dat uiteindelijk gebeurt, dat kan er bij mij niet in. Zeker wanneer ik zie dat PSV zich overduidelijk wel heeft versterkt, terwijl ze nota bene 12 punten voor staan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:30 schreef M0NTANA het volgende:
Hoezo? Beide komen niet of nauwelijks aan spelen toe, daarbij is Leonardo er al extra bijgekomen.
Moet je dan vervangers halen voor Markus Rosenberg en Mauro Rosales, om ze op de bank/tribune te zetten?
Dan maakt het dus niet uit of Markus Rosenberg en Mauro Rosales weggaan, er moet versterking komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:34 schreef twi het volgende:
[..]
Niet direct voor Rosenberg en Rosales, Leonardo is immers gekomen. Maar ik vind dat er op het middenveld wel wat meer body mag komen dan er nu is. En we praten al maanden over degene die dat goed in kan vullen. De coach zeggen dat hij zijn gewenste speler pas kan kopen wanneer er spelers vertrekken, en dan niets doen wanneer dat uiteindelijk gebeurt, dat kan er bij mij niet in. Zeker wanneer ik zie dat PSV zich overduidelijk wel heeft versterkt, terwijl ze nota bene 12 punten voor staan.
Het verkopen van Rosenberg en Rosales maakt ons niet beter. Niet veel slechter, maar ons doel is niet om ons 'niet slechter' te maken.
Feherquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:43 schreef M0NTANA het volgende:
Edgar Davids wordt niets, maar een andere naam kan ik me zo niet bedenken?
Zo kun je het zien, maar de voorwaarde hiervoor was dat er spelers verkocht zouden worden. Nu aan die voorwaarde is lijkt te worden voldaan, verwacht ik dan ook niets minder dan een versterking.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
Dan maakt het dus niet uit of Markus Rosenberg en Mauro Rosales weggaan, er moet versterking komen.
Als er maar niet (weer) teveel betaald wordt voor een AZ'er.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:46 schreef twi het volgende:
[..]
Zo kun je het zien, maar de voorwaarde hiervoor was dat er spelers verkocht zouden worden. Nu aan die voorwaarde is lijkt te worden voldaan, verwacht ik dan ook niets minder dan een versterking.
Ik neem aan dat de opties al bekeken zijn, anders hoeft Van Geel en de scouting ook niet meer serieus genomen te worden.
quote:José María Aguilar, president van River Plate, over de transfer van Mauro Rosales "Ik ga er vanuit dat vóór vrijdag de transfer rond zal komen. Rosales is onze kandidaat. Op dit moment hebben we geen andere opties."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |