abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:52:32 #101
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45603235
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hmmm de keuze dat of de Telegraaf de zaak weer staat op te kloppen of de gemeente Amsterdam staat te liegen..
de telegraaf heeft het van folia...http://www.folia.nl/

dus folia belt op voor een interview, moskee regelt een interview met imam + tolk en die imam gaat gigantisch over de schreef (zoals gewoonlijk).

het beland groot in het nieuws en nu is het opeens een bezoeker die het heeft gezegd

hoe groot is de kans dat een bezoeker met een tolk langskomt op precies de dag dat er een stel studenten komt interviewen
ik ben lief :)
pi_45603290
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hmmm de keuze dat of de Telegraaf de zaak weer staat op te kloppen of de gemeente Amsterdam staat te liegen..
de gemeente amsterdam is lekker betrouwbaar op het gebied van allochtonen die willen ook alles gladstrijken.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:58:04 #103
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_45603436
Dit soort mensen mar je de marteldood geven wat mij betreft.
Maar ajb.. ben zo slim om niet elke moslim over 1 kam te scheren.

Debielen uitspraken zoals meneertje Wilders met zijn tsunami van moslims.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_45603547
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:33 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, in de zin van dat ze op mooie motoren rijden. Ik denk ook niet dat de gemiddelde moslim achter extremisme of geweld staat, ze zijn er zelf ook de dupe van.
De laatste paar dagen blijkt maar weer dat de gemiddelde moslim zo facistisch als de pest is.
Super7fighter heeft het over euforie wanneer hij spreekt over de moord op van Gogh, hij zegt zelfs de moordenaar van deze cabaratier een warm hart toe te dragen. Dat heeft niks met het "voor jezelf opkomen" te maken zoals jij dat zo lief noemt, dat is gewoon puur facistisch geweld.
Ik dacht altijd dat Super7fighter ook redelijk gematigd was... blijkbaar heb ik me daar erg in vergist.
Steeds meer gematigde moslim blijken toch niet zo gematigd te zijn. (De schuld ligt uiteraard bij ons, we geven ze geen kansen en beledigen ze alleen maar)
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 18:05:06 #105
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_45603675
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:52 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

de telegraaf heeft het van folia...http://www.folia.nl/

dus folia belt op voor een interview, moskee regelt een interview met imam + tolk en die imam gaat gigantisch over de schreef (zoals gewoonlijk).

het beland groot in het nieuws en nu is het opeens een bezoeker die het heeft gezegd

hoe groot is de kans dat een bezoeker met een tolk langskomt op precies de dag dat er een stel studenten komt interviewen
Zo duidelijk is dat bericht niet. "In een poging een reactie te verkrijgen vanuit de moslimgemeenschap toog Folia naar moskee Assoenna in Westerpark. Een woordvoerder van de moskee verklaarde aldaar..."

Maar als hij een woordvoerder van die moskee is/ was zou dat gemakkelijk te verifieren moeten zijn, door bijv. de Telegraaf.

Niet dat de hooivorkenmeute daar in geinteresseerd is, maar toch.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:07:39 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_45603758
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:01 schreef Refragmental het volgende:
Ik dacht altijd dat Super7fighter ook redelijk gematigd was...
Super7fighter is een troll, net zoals meer fokmoslims. Alhoewel ik er niet aan twijfel dat er een kern van eerlijkheid in z'n fascistische trekken zit, is hij absoluut nooit gematigd geweest.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_45603864
Redeneren als een kind van vier maar de macht hebben tot het doden, mên wat is die islam toch vaak kortzichtig en redeneert het als een kind van 4 die net kan praten. Zo gevaarlijk
pi_45603876
Wat een idioot.
pi_45603914
Het gaat toch maar om 1 persoon? De TT suggereert alsof het er velen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')