abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45600914
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:31 schreef gelly het volgende:

Weinig, maar ik vraag me af waarom steeds die sharia om de hoek komt kijken. Of iemand nou op basis van een geloofsboek of z'n eigen debiele wereldbeeld mensen geweld wil aandoen, wat is het verschil ? Toch omschrijven we de ene als "moslim" en de ander als "willekeurige idioot". We kunnen prima onderscheid maken als we zelf niet tot de groep willen behoren, maar bij groepen waar we zelf toch geen deel vanuit maken is het toch wel makkelijk om te generaliseren...
Waarom de Sharia om de hoek komt kijken? Omdat dat WETGEVING is waarin EXPLICIET wordt aangegeven dat je mensen mag vermoorden die de islam beledigen. De willekeurige idioten waarover jij spreekt, moet je ook aanpakken, maar wat je hier bij moslim-fundi's ziet is dat je een duidelijke groep mensen KUNT onderscheiden. Je praat niet over toevallilge overeenkomsten tussen een groepje idioten, maar over een duidelijk te onderscheiden groep mensen die er dezelfde extremistische opvattingen op nahoudt, geïnspireerd door hetzelfde wetboek. Dat is NIET generaliseren zoals jij suggereert, maar dat is een probleem benoemen. Generaliseren is zeggen dat alle moslims slecht zijn. Dat hoor je mij niet zeggen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:52:47 #77
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_45601207
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Dan nog hanteren we hier de strafrechterlijke weg, in Turkije ook trouwens. Mensen vermoorden om simpelweg een mening of uitspraak, ga dan eens bij jezelf na hoeveel mens je zelf bent... Het zijn maar woorden.
Kijk, zoals Ewout Jansen al zegt. In de kleedkamers (of de voetbalkantine, werkvloer etc) worden keiharde "moslimgrapjes" gemaakt. De mensen worden als 't ware aangezet om zo'n negatieve houding aan te nemen. Dat zie je ook terug bij de shows. Zeg je iets over moslims met een link naar verkrachtingen en geiten, dan lacht het publiek zich dubbel. De veelal Nederlandse bezoekers vinden dat prachtig en nemen die dingen mee om ze op een andere plaats uit te proberen in het bijzijn van moslims/moslimjongreren Nu boeit het mij niet veel, als het in een of andere stoffige cabaretzaal gebeurt, maar als een (lichtgeraakte) jongere zo hard geconfronteerd wordt dat met dat hij een verkrachter of geitenneuker zou zijn, dan rest maar een ding voor hem of haar: de kogel of de vuistslag.
Deze jongeren hebben niets aan het strafrecht. We zagen het bij van Gogh. Die beledigde moslims dag in dag uit door ze verkrachters en geitenneukers te noemen. Toen was echter Mohammed B. het OM, rechter en tevens de beul. Nu moet ik zeggen dat ik moord niet goedkeur en er niet achter sta, want je zegt het zelf, men heeft de vrijheid om te zeggen wat hij wil, maar ik moet toch zeggen: er ging toch echt een zucht van verlichting door me heen, toen ik hoorde dat hij vermoord was. En de euforie was compleet toen ik las dat Theo van Gogh op zijn knieen smeekte en om genade vroeg om zijn leven te sparen. Let wel: in de duistere dieptes van mijn gedachtes.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_45601287
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef Super7fighter het volgende:
Iemand die elke keer beweert dat alle moslims geitenneukers en verkrachters zijn, is niet bezig met cabaret maar met opstoken, haatzaaien en wil een burgeroorlog ontketenen.

Degene die Ewout Jansen een pijnlijke bestraffing geeft, draag ik dan ook een warm hart toe, net zoals ik de ultranationalist die Mink ombracht bij mij op enige sympathie rekenen. Waarom? Omdat deze mensen niet kritiek leveren("het bloed van de Turk is smerig") of aan satire doen (elke moslim is een (dier-) verkrachter), maar aan opruiing, haatzaaien en aanzetten tot geweld. We zijn het toch immers eens dat het beter was geweest dat Hitler vroegtijdig geliquideerd was, of niet?
Ik wil graag een bron. Beweert Ewout Jansen dat alle moslims geitenneukers en verkrachters zijn? En als dat al zo is, waarom vind JIJ het dan nodig om zijn beledigingen op te blazen tot een burgeroorlog? Want dat doe je namelijk. Sterker nog: je moedigt het zelfs aan dat hij een 'pijnlijke bestraffing' geeft.

De (zieke) denkbeelden van Hitler vergelijken met de grappen van een caberetier is zo lachwekkend en krankzinnig dat ik er niet eens meer op reageer. Het toont maar één ding aan: extremistische moslims hebben geen enkel gevoel voor humor. Fundamentalisten als jij zie ik liever vandaag dan morgen uit Nederland vertrekken, dat mag je gerust weten.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:00:09 #79
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45601464
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:39 schreef salutem het volgende:
Ow wat een heerlijke kansloze reakties weer. Er is er zelfs een die oproept tot burgeroorlog en sommigen gaan er gewoon op in......

amazing.....
Je zou haast denken dat sommigen wensen dat het nog waar is ook, zodat dat hun 'acties kan goedkeuren'.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_45601642
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:52 schreef Super7fighter het volgende:
Kijk, zoals Ewout Jansen al zegt. In de kleedkamers (of de voetbalkantine, werkvloer etc) worden keiharde "moslimgrapjes" gemaakt. De mensen worden als 't ware aangezet om zo'n negatieve houding aan te nemen. Dat zie je ook terug bij de shows. Zeg je iets over moslims met een link naar verkrachtingen en geiten, dan lacht het publiek zich dubbel. De veelal Nederlandse bezoekers vinden dat prachtig en nemen die dingen mee om ze op een andere plaats uit te proberen in het bijzijn van moslims/moslimjongreren Nu boeit het mij niet veel, als het in een of andere stoffige cabaretzaal gebeurt, maar als een (lichtgeraakte) jongere zo hard geconfronteerd wordt dat met dat hij een verkrachter of geitenneuker zou zijn, dan rest maar een ding voor hem of haar: de kogel of de vuistslag.
Deze jongeren hebben niets aan het strafrecht. We zagen het bij van Gogh. Die beledigde moslims dag in dag uit door ze verkrachters en geitenneukers te noemen. Toen was echter Mohammed B. het OM, rechter en tevens de beul. Nu moet ik zeggen dat ik moord niet goedkeur en er niet achter sta, want je zegt het zelf, men heeft de vrijheid om te zeggen wat hij wil, maar ik moet toch zeggen: er ging toch echt een zucht van verlichting door me heen, toen ik hoorde dat hij vermoord was. En de euforie was compleet toen ik las dat Theo van Gogh op zijn knieen smeekte en om genade vroeg om zijn leven te sparen. Let wel: in de duistere dieptes van mijn gedachtes.
Gefeliciteerd. Ik ben nu ruim tweeënhalf jaar op Fok actief, maar zoiets walgelijks en bizars als het bovenstaande heb ik hier nog nooit gelezen. Een welgemeend advies: verlaat onmiddellijk Nederland en vestig je in een land waar de Sharia als wet geldt. De manief waarop jij in het leven staat, staat ZO verschrikkelijk haaks op de Nederlandse samenleving dat je je hier nooit op je gemak zult gaan voelen. Ga fijn in Iran wonen ofzo.

Het is werkelijk te verbijsterend voor woorden wat je neerschrijft. Een jongere die krijgt te horen dat hij een verkrachter of geitenneuker is, zou maar één optie meer hebben: de kogel of de vuistslag (dat zijn er trouwens twee, maar dat terzijde). Volgens mij zeg je alleen voor de vorm dat je het niet goedkeurt dat Mohammed B Van Gogh heeft vermoord. De rest van je zinnen is namelijk doorspekt van trots en bewondering voor zijn daad. Je spreekt zelfs van euforie. Iemand die een gevoel van euforie ervaart nadat een mens om zijn mening is vermoord, heeft voor mij als mens gefaald.

Overigens zijn fundamentalisten als jij (want ik reken je na deze uitlatingen zonder meer tot die club) net zo schuldig aan opruiing en haatzaaien als Van Gogh was. In bepaalde moskeeën worden preken gehouden die alleen maar zijn gericht op het haten van de Westerse samenleving en op intolerantie. Zelf de meest gruwelijke dingen over andere mensen zeggen, maar omgekeerd helemaal niks kunnen verdragen. Ronduit walgelijk en hypocriet vind ik het.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:07:12 #81
126836 Super7fighter
pi_45601699
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:55 schreef dVTB het volgende:

[..]

Ik wil graag een bron. Beweert Ewout Jansen dat alle moslims geitenneukers en verkrachters zijn? En als dat al zo is, waarom vind JIJ het dan nodig om zijn beledigingen op te blazen tot een burgeroorlog? Want dat doe je namelijk. Sterker nog: je moedigt het zelfs aan dat hij een 'pijnlijke bestraffing' geeft.

De (zieke) denkbeelden van Hitler vergelijken met de grappen van een caberetier is zo lachwekkend en krankzinnig dat ik er niet eens meer op reageer. Het toont maar één ding aan: extremistische moslims hebben geen enkel gevoel voor humor. Fundamentalisten als jij zie ik liever vandaag dan morgen uit Nederland vertrekken, dat mag je gerust weten.
Het plezier was niet minder geweest als Theo aan kanker was overleden of onder de trein was gekomen.
Let wel: in de dieper duisternis ergens in een hoekje in me.
Rationeel gezien is doodsverwensing geen optie.
Sterker nog: het boeit me niet zo veel wat moslimhaters te zeggen hebben. Hun eindstation is de hel en de oprechte moslims in de hemel hebben de mogelijkheid om deze 'mensen' meer brandhout toe te dienen, zodat ze beter branden.
Ik licht voornamelijk de psyche uit van een jongere die potentieel Eqout Jansen iets kan aandoen. Daag je een wesp ook uit, dan kan die steken. Verwond je een beer dan is die nog gevaarlijker. Ik keek er bijv. niet van op toen Theo werd vermoord. Je zag het al aankomen...
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_45601897
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:07 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Het plezier was niet minder geweest als Theo aan kanker was overleden of onder de trein was gekomen.
Sterker nog: het boeit me niet zo veel wat moslimhaters te zeggen hebben. Hun eindstation is de hel en de oprechte moslims in de hemel hebben de mogelijkheid om deze 'mensen' meer brandhout toe te dienen, zodat ze beter branden.
Ik licht voornamelijk de psyche uit van een jongere die potentieel Eqout Jansen iets kan aandoen. Daag je een wesp ook uit, dan kan die steken. Verwond je een beer dan is die nog gevaarlijker. Ik keek er bijv. niet van op toen Theo werd vermoord. Je zag het al aankomen...
Wat religieuze indoctrinatie met je kunt doen in een notendop. En dan nog verbaasd zijn dat de beeldvorming rond islamietjes niet helemaal naar wens is. Flikker toch op.
eeeh
pi_45601907
Reactie van de cabaretier en moskee, voor camera!

http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=419
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:17:13 #84
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45602048
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:07 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik licht voornamelijk de psyche uit van een jongere die potentieel Eqout Jansen iets kan aandoen. Daag je een wesp geit ook uit, dan kan die steken achteruit trappen. Verwond je een beer dan is die nog gevaarlijker. Ik keek er bijv. niet van op toen Theo werd vermoord. Je zag het al aankomen...
geweldig, iemand die hoopt dat anderen kapot gaan maar wel denkt dat hij in de hemel komt....
ik ben lief :)
pi_45602166
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:52 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Zoek hulp kerel, met dit soort reacties help je je geloofsgenoten echt niet.
pi_45602269
ik kan hier ondertussen echt niet meer tegen. en dan vinden ze het gek dat de meeste mensen het niet zo met "ze" hebben.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:24:08 #87
126836 Super7fighter
pi_45602271
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:12 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Wat religieuze indoctrinatie met je kunt doen in een notendop. En dan nog verbaasd zijn dat de beeldvorming rond islamietjes niet helemaal naar wens is. Flikker toch op.
Welke indoctrinatie?
Naar de moskee ga ik niet vaak, want die is te "gematigd" . Alleen maar geouwehoer hoe je met niet-moslims moet samenleven, ook al beledigen ze je tot op het bot, met wat ze satire en cabaret noemen. Nee, de passiviteit van oude gastarbeiders is voorbij. Nederlandse moslimjongeren maken deel uit van deze samenleving. Die willen hetzelfde respect en integriteit als anderen. Val je een leeuw aan, dan slaat hij terug. Dat zou de mentaliteit van Nederlandse moslimjongeren moeten zijn. Ze zijn er immers om te blijven.
pi_45602336
wtf zijn dit trouwens voor smerige uitingen in dit topic, dat kan echt niet door de spreekwoordelijke beugel hoor
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:25:54 #89
126836 Super7fighter
pi_45602337
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:21 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Zoek hulp kerel, met dit soort reacties help je je geloofsgenoten echt niet.
Ik doorgrond de psyche van een (lichtgeraakte) jongere. Ik dacht dat jullie dat nu wel doorhadden.
Zelf heb ik niks met geweld, behalve uit zelfverdediging van leven, bezittingen of eer.
pi_45602368
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Welke indoctrinatie?
Naar de moskee ga ik niet vaak, want die is te "gematigd" . Alleen maar geouwehoer hoe je met niet-moslims moet samenleven, ook al beledigen ze je tot op het bot, met wat ze satire en cabaret noemen. Nee, de passiviteit van oude gastarbeiders is voorbij. Nederlandse moslimjongeren maken deel uit van deze samenleving. Die willen hetzelfde respect en integriteit als anderen. Val je een leeuw aan, dan slaat hij terug. Dat zou de mentaliteit van Nederlandse moslimjongeren moeten zijn. Ze zijn er immers om te blijven.
de meesten maken helemaal geen deel uit van de samenleving, dat is juist het probleem...
pi_45602370
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef Repeat het volgende:
ik kan hier ondertussen echt niet meer tegen. en dan vinden ze het gek dat de meeste mensen het niet zo met "ze" hebben.
Je hebt het ook niet zo op motorrijders omdat Hell's Angels wat geprikkeld op kritiek kunnen reageren ?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:29:59 #92
151582 A_L_N_F
pi_45602460
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Je hebt het ook niet zo op motorrijders omdat Hell's Angels wat geprikkeld op kritiek kunnen reageren ?
ooit een motorrijder positieve opmerkingen horen maken over hells angels?
pi_45602495
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Welke indoctrinatie?
Dat je voor jezelf opkomt is prijzenswaardig, dat zou iedere jongere moeten doen, maar dan wel op basis van intelligentie en dialoog. Woorden zijn krachtiger dan het zwaard. Verder hoef je moslimbashers helemaal niet serieus te nemen, evenals geloofsfanatici. Negeer ze gewoon.
pi_45602512
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:26 schreef gelly het volgende:

[..]

kopje thee anders?
pi_45602563
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:29 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

ooit een motorrijder positieve opmerkingen horen maken over hells angels?
Ja, in de zin van dat ze op mooie motoren rijden. Ik denk ook niet dat de gemiddelde moslim achter extremisme of geweld staat, ze zijn er zelf ook de dupe van.

Verwacht jij van motorrijders dat ze zich openlijk distanciëren van Hell's Angels ? Constant moet zeggen "ik hou van motorrijden maar moet niks van Hell's Angels hebben" ? Of vind je dat wel vanzelfsprekend ?
pi_45602583
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:31 schreef Repeat het volgende:

[..]

kopje thee anders?
Probeers eens een keer meer dan 1 zin te schrijven, kom je gelijk een stuk intelligenter over.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 17:34:41 #97
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_45602589
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:01 schreef Verbal het volgende:
Ook hier maar, haastige bashers:
[..]

V.
Gewoon een willekeurig iemand dus.

Maar ja "willekeurig persoon" bekt niet zo lekker als "Amsterdamse moskee".

'A'damse moskee keurt doden cabaretier goed'

Zelfs in de update kan R@b het niet opbrengen het correct te rectificeren.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:37:41 #98
151582 A_L_N_F
pi_45602691
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:34 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Gewoon een willekeurig iemand dus.

Maar ja "willekeurig persoon" bekt niet zo lekker als "Amsterdamse moskee".

'A'damse moskee keurt doden cabaretier goed'

Zelfs in de update kan R@b het niet opbrengen het correct te rectificeren.
vindt je het niet opmerkelijk dat opeens zomaar een bezoeker dit heeft gezegd?
juist nu het een rel begint te worden?
pi_45602797
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Probeers eens een keer meer dan 1 zin te schrijven, kom je gelijk een stuk intelligenter over.
whehe ^^.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 17:47:41 #100
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_45603056
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:37 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

vindt je het niet opmerkelijk dat opeens zomaar een bezoeker dit heeft gezegd?
juist nu het een rel begint te worden?
Hmmm de keuze dat of de Telegraaf de zaak weer staat op te kloppen of de gemeente Amsterdam staat te liegen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')