Je bent wat je gelooft te zijn
![]()
Zo zie je maar hoe verschillend mensen kunnen zijn in hun overwegingen. Ik heb dat in mijn geval in verschillende proporties, het ene moment denk ik van..." Dood=dood". En het andere moment denk ik dat het veel dieper gaat dan het stoffelijke wezen dat achter de mens zit.
De ziel waar veel over gesproken wordt, de kracht en de energie die je in je hebt zitten en om je heen hebt staan.
Als ik even oefen om dieper te spitten dan kan ik komen tot visioenen over vorige levens door me bezig te houden met energie, mijn energie beter aanvoelen en beter in contact komen met mijn energie-velden, en dan ga ik uit van een leven buiten de aarde even. Wie weet stammen we wel af van een bestaan buiten dit universum? Of we zijn ontstaan door energie die in de kosmos zit? Gaat het niet te offtopic nu
Dat de energie die we in ons hebben zitten buitenaards van aard is? De energie die je niet met het blote oog ziet dus ook? Is het niet energie waar het om draait? Wat ben je als energie ontbreekt? Dan is je hele lichaam toch niets waard of wel soms. En bestaat het lichaam zelf ook niet uit pure energie?
Zoals ik vele mensen hier vaker hoor beweren dat het om energie gaat.
Hoe kan energie weigeren om voort te bestaan? Is dat te vergelijken met dagen waarop je niet vooruit te branden bent als mens? Dat je met al je inspanning niet eens tot opstaan kunt verzetten? Momenten van carpe diem waarbij je uit bed springt en momenten waarop je een winterslaap wilt houden?
Is het misschien de weigering van energie of is het misschien wel de energie die niet tot bloei komt?
Energie in de baarmoeder dus ook. De energie van de moeder die meespeelt?
In hoeverre is een kind alleen ontstaan en in hoeverre is het aangemaakt door de moeder? Het is in de baarmoeder ontstaan maar de moeder geeft toch ook van alles aan het kind? Wie weet is de reincarnatie van de moeder ook wel belangrijk?
En dan heb je nog moeders die roken en drinken tijdens de zwangerschap, dat verstoort toch ook de reincarnatie of niet? Je moet dan ook kijken hoe gezond de moeder is wil je een duidelijk beeld krijgen over de weigering van het kind zelf.
De moeder speelt ook mee. Zonder gezondheid van de moeder zal het kind al snel overkomen dat het weigert te reincarneren.