precies, maar het is ook een stem minder bij uitjes en zo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:40 schreef partyyboyy het volgende:
Stel dat Illona er uit gaat dan heeft Sylvia iemand minder. Misschien dat Sylvia er dan uitstapt en dan heeft Huub niemand meer.
Dat is ook hopelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:40 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop dat hij een beetje mee zat te lullen en met een tegenoffensief komtdat wijf bijvoorbeeld
dat vraag ik me maar af.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar Bart maakte al duidelijk dat Natasia niet ging lukken.
I agree with you!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:43 schreef avonne het volgende:
[..]
dat vraag ik me maar af.
Wrijf hem in dat Natasia nóóit weg gaat en dat Huub en Sylvia 5 jaar blijven.
Dan rent hij wel
Toen Bart het zei vroeg ik me ook af wie dan tegen zou stemmen als het op vertrek van Natasia aankomt. . .wie heeft er nou baat bij haar? .NL?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:43 schreef avonne het volgende:
[..]
dat vraag ik me maar af.
Wrijf hem in dat Natasia nóóit weg gaat en dat Huub en Sylvia 5 jaar blijven.
Dan rent hij wel
Ja dat is best een slimme beslissing..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:47 schreef Marrije het volgende:
Ze zijn wel lief voor Huub, dat Ilona en Nena zeggen: Huub stem jij Ilona er maar uit dan vertrouwen ze jou volgende keer weer, Nena en Syl stemmen wel tegen.
slim!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:47 schreef avonne het volgende:
Zo is dat !!!
Ilona en Nena hebben hard gewerkt voor die spaarlampen, en Bart niet, dus Bart moet niet zeiken dat Nena geen reet uitmaakt.
Ilona wil graag weten wat Natasia zal gaan stemmen.
Ze zeggen tegen Huub dat hij tegen Ilona moet stemmen, want Nena en Sylvia zullen tegenstemmen.
Zo wekt hij vertrouwen.
Die meiden zijn zo dom nog nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:47 schreef Marrije het volgende:
Ze zijn wel lief voor Huub, dat Ilona en Nena zeggen: Huub stem jij Ilona er maar uit dan vertrouwen ze jou volgende keer weer, Nena en Syl stemmen wel tegen.
Tuurlijk maakt ze zich er druk over.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:56 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nope, hoewel ilona zich er toch wel druk om maakt, dr gezicht trekt weer alle kanten op![]()
En ze praat ook over niets anders.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:56 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nope, hoewel ilona zich er toch wel druk om maakt, dr gezicht trekt weer alle kanten op![]()
Ze hopen zelfs dat Ilona uit zichzelf d'r koffers pakt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:58 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt ze zich er druk over.
En BBNN denken dat ze het helemaal voor elkaar hebben.
en dan gelijkertijd ook nog ff stiekum een ontslagronde voor nattenel aanvragen dan wordt het helemaal leuk aan tafel met de stemmingsronde !!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
Oooooh.... wat hoop ik dat de dames het goed spelen, en dan die koppen donderdag
bij elke tegenslag zegt ze ook altijd dat ze weg gaat, ben benieuwd of ze nog gaat jankenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze hopen zelfs dat Ilona uit zichzelf d'r koffers pakt.
tja, er gaat gewoon weer niemand uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef noekje het volgende:
Ilona gaat er echt niet uit. Die heeft back up van Sylvia. Ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat Sylvia niet op Ilona gaat stemmen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:02 schreef snetje het volgende:
[..]
en dan gelijkertijd ook nog ff stiekem een ontslagronde voor nattenel natasia aanvragen dan wordt het helemaal leuk aan tafel met de stemmingsronde !!!![]()
Wanneer kan er een ontslagronde voor iemand aangevraagd worden dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:02 schreef snetje het volgende:
[..]
en dan gelijkertijd ook nog ff stiekum een ontslagronde voor nattenel aanvragen dan wordt het helemaal leuk aan tafel met de stemmingsronde !!!![]()
Ik ben bang dat huupie ook zoiets denkt, alleen we weten hoe goed Bart zich aan afspraken kan houden!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:04 schreef snetje het volgende:
als bart dan aangeeft als reden om ilona weg te stemmen omdat hij er zowiezo 1 uit wil hebben en het maakt niet uit wie en het lukt niet ....daarna de ronde voor nattenel ! dan kan bart eigenlijk geen nee meer zeggen![]()
voor elke laatste donderdag van de maandquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wanneer kan er een ontslagronde voor iemand aangevraagd worden dan?
Tuurlijk kan Bart dan wel "nee" zeggen..... er blijft toch ook al nix meer over van zijn "er moet sowieso iemand uit, desnoods Nathanael"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:04 schreef snetje het volgende:
als bart dan aangeeft als reden om ilona weg te stemmen omdat hij er zowiezo 1 uit wil hebben en het maakt niet uit wie en het lukt niet ....daarna de ronde voor nattenel ! dan kan bart eigenlijk geen nee meer zeggen![]()
Ok, maar kan één enkeling dit doen , of is er een meerderheid voor nodig?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
voor elke laatste donderdag van de maand
Het gaat nu om een stemronde....bij zo'n exit krijg je geen nieuwe terug.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:04 schreef PokerJoker het volgende:
Maar dat geld toch ook voor de anderen lijkt me...![]()
![]()
1 iemand kan het aanvragen, maar de stemming moet unaniem zijn om de persoon te laten vertrekken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ok, maar kan één enkeling dit doen , of is er een meerderheid voor nodig?
Brian's probleem is natuurlijk dat Nena zich ook te goed voor Brian voelt... (en terecht)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
En yes .. daar gaat Brian weer over Nena ... zj weigert een vuilniszak te legen en volgens Brian voelt ze zich daar te goed voor.
kunnen ook meer aanvragen gedaan wordenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
1 iemand kan het aanvragen, maar de stemming moet unaniem zijn om de persoon te laten vertrekken.
* zich verheugt op de stemmingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
Oooooh.... wat hoop ik dat de dames het goed spelen, en dan die koppen donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |