Daar kun je met de beste wil van de wereld ook niet omheenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
[..]
hahah zelfs op tien hebben ze door dat het hopeloos is.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:45 schreef Peter6000 het volgende:
Nena wilde de financieel directeur van Feyenoord bellen, maar bedenkt zich: "Daar schiet je niets mee op".![]()
Ze schaamt zich gewoon.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Ilona wil ergens NIET heenbellen, omdat er allemaal mensen werken die ze kent, en dat wordt anders te amicaal.
Z'n haren vallen er van uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:52 schreef Sebi het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft er een hard hoofd in...
whahahahahahahahaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:39 schreef avonne het volgende:
van tien.tv
Gitaaleraar Daniel en pianist/zangcoach Kris zorgen er samen voor dat Brians nummer steeds beter begint te klinken. Elke keer als Brian zich in hun samenspel mengt, klinkt het nummer opeens een stuk minder.
Die heeft d'r zangtalent in ieder geval niet van haar moeder...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
Dat is alvast beter Engels dan van mama en het klinkt aanzienlijk beter.
Ja de moederliefde straalt ervan af.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
Reactie van Natasia is ook zo aandoenlijk .. uiteindelijk heeft ze al een hele poos haar kinderen niet gezien toch? ....'IK kan niet zo hoog hoor'.... je merkt dat ze er helemaal kapot van is dat ze haar dochter weer eens op het beeld ziet.
Volgens mij is ze juist wel jaloers op haar dochter.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:13 schreef Sebi het volgende:
Ze is toch niet jaloers op haar dochter he? Nee, dat zou te erg zijn...triest figuur.
Volgens mij is ze inderdaad vreselijk jaloers op dat kind. Je hoort haar ook meestal over haar zoon praten. Vooral Wilgo benadrukte dat vooral haar dochter erg veel last van Natasia's gedrag in de villa heeft. Je ziet ook dat dat meisje krampachtig is in de buurt van mama ... ze speelt haar rol van perfecte dochter maar al te goed. Triest.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij is ze juist wel jaloers op haar dochter.
ze willen nooit gezamelijk mosselen weggooien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef r3gi3boy het volgende:
wat moet dat zwngmw nou wel niet betekenen dan? ik kom het nu al een paar keer tegen
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ze willen nooit gezamelijk mosselen weggooien.
héél stom.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:36 schreef partyyboyy het volgende:
Waarom wil Huub Illona eruit? STOMM!!
Juist, Huub speelt het nu doM!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
[..]
héél stom.
Hij moet gewoon zeggen "ik blijf wel 5 jaar zitten, hoor. En Sylvia ook. Dus wat mij betreft alleen Natasia of Nel"
![]()
Zij Wie Niet Genoemd Mag Wordenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef r3gi3boy het volgende:
wat moet dat zwngmw nou wel niet betekenen dan? ik kom het nu al een paar keer tegen
Ja, maar Bart maakte al duidelijk dat Natasia niet ging lukken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
[..]
héél stom.
Hij moet gewoon zeggen "ik blijf wel 5 jaar zitten, hoor. En Sylvia ook. Dus wat mij betreft alleen Natasia of Nel"
![]()
ik hoop dat hij een beetje mee zat te lullen en met een tegenoffensief komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |