abonnement Unibet Coolblue
pi_45655114
Nogmaals wat wil hij hiermee bereiken de godganze dag geschminkt rodlopen of iets aantonen ?
En kom nou niet met dat joker verhaal hij ziet er gewoon uit als een gothic met een petje !
pi_45655156
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:59 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Je IP is geblokkeerd voor alle acties forever.. Have a nice day.
(interne identificatie: user::check_ipban::banned_ip)


Oversight, je bent geweldig. Ik hoorde het om 7.00 op de radio op 3FM en was meteen wakker...:) (Om vervolgens nog ff in slaap te dommelen .
Ik ben benieuwd of dit kamervragen gaat oproepen. Ik denk van wel....
  donderdag 25 januari 2007 @ 10:12:13 #253
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45655172
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:50 schreef remlof het volgende:
OS krijgt zelfs lovend commentaar van Telegraaf lezers
Wel knap dat ze het daar weer zo weten te draaien alsof de moslims de grote vijand zijn. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 10:15:15 #254
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_45655237
Ik zet nietsvermoedend het journaal aan vanmorgen en het eerste dat ik zie is OS. Een LEF-actie als eerste item op het journaal.

Heb het gewoon drie keer gezien. Twee keer normaal en één keer met doventolk. Die stond daar met een big smile.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 25 januari 2007 @ 10:15:21 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45655239
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:50 schreef shmoopy het volgende:
Nou Oversight, opeens is iedereen je vriend.
Wheheheh
***
pi_45655338
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:09 schreef salutem het volgende:
Nogmaals wat wil hij hiermee bereiken de godganze dag geschminkt rodlopen of iets aantonen ?
En kom nou niet met dat joker verhaal hij ziet er gewoon uit als een gothic met een petje !
Anders lees je even waar het om draait.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  donderdag 25 januari 2007 @ 10:51:08 #257
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45655340
Whehe, ik zag het toen ik opstond op TT.
Ik dat zou dit OS zijn? Ja dus
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_45655349
gefeliciteerd man met deze stunt
  donderdag 25 januari 2007 @ 10:52:00 #259
104871 remlof
Europees federalist
pi_45655358
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:12 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Wel knap dat ze het daar weer zo weten te draaien alsof de moslims de grote vijand zijn. .
Ja hey, het blijven Telegraaf lezers he?
pi_45655441
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_45655518
geniaal
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 25 januari 2007 @ 10:59:47 #263
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_45655538
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:12 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Wel knap dat ze het daar weer zo weten te draaien alsof de moslims de grote vijand zijn. .
Niet geheel zonder aanleiding, lijkt mij.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 11:00:04 #264
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_45655546
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:54 schreef GSMboy het volgende:
Whehe Check de titel van het Onzinforum ....
Ik zie niks.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:01:42 #265
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45655580
Prachtig dat het zó uitpakt. Hulde.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:01:46 #266
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45655582
Iedereen vind het een zogenaamd briljante aktie omdat hij 'een maas in de wet gevonden heeft hhhhhuuuuuuuuuuuuu' Maar je denkt toch niet dat je door enige controle komt als je die ID-kaart laat zien? Je lijkt immers niet op de persoon die op de kaart staat. Dat is hetzelfde als de ID-kaart van je moeder lenen: je hebt er geen reet aan. Officieel ben je nu dus niet voorzien van een identiteitsbewijs aangezien je er onherkenbaar op staat, daarmee basta.

Bovendien is het gewoon een trieste aktie en is het bijzonder jammer dat iedereen je opeens 'cool' vindt, vooral omdat je een kneus bent
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_45655586
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:00 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik zie niks.
Oversight voor je leven!
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:02:24 #268
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45655596
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:00 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik zie niks.
Kijk eens in de forumindex.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:02:39 #269
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45655603
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:01 schreef Oosthoek het volgende:
Iedereen vind het een zogenaamd briljante aktie omdat hij 'een maas in de wet gevonden heeft hhhhhuuuuuuuuuuuuu' Maar je denkt toch niet dat je door enige controle komt als je die ID-kaart laat zien? Je lijkt immers niet op de persoon die op de kaart staat. Dat is hetzelfde als de ID-kaart van je moeder lenen: je hebt er geen reet aan. Officieel ben je nu dus niet voorzien van een identiteitsbewijs aangezien je er onherkenbaar op staat, daarmee basta.

Bovendien is het gewoon een trieste aktie en is het bijzonder jammer dat iedereen je opeens 'cool' vindt, vooral omdat je een kneus bent
Keep on hatin' biatch!!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_45655620
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:01 schreef Oosthoek het volgende:
Iedereen vind het een zogenaamd briljante aktie omdat hij 'een maas in de wet gevonden heeft hhhhhuuuuuuuuuuuuu' Maar je denkt toch niet dat je door enige controle komt als je die ID-kaart laat zien? Je lijkt immers niet op de persoon die op de kaart staat. Dat is hetzelfde als de ID-kaart van je moeder lenen: je hebt er geen reet aan. Officieel ben je nu dus niet voorzien van een identiteitsbewijs aangezien je er onherkenbaar op staat, daarmee basta.

Bovendien is het gewoon een trieste aktie en is het bijzonder jammer dat iedereen je opeens 'cool' vindt, vooral omdat je een kneus bent
Maar je rijbewijs is een officieel identiteitsbewijs, stel nou dat je daarop staat met je normale identiteit, op je paspoort sta je dan met je jokerface of whatever. Dan kan je bijv. makkelijk het land uitvluchten als ze bijv. iemand zoeken die er normaal uitziet. Dan kan je je verhullen onder je andere identiteit...
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:03:30 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45655624
Whehehehe, net op het nieuws bij 538:
De gemeente Hellevoetsluis denkt er over om de kaart weer in te trekken omdat hij zou hebben gelogen.

Joh!
***
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 11:03:47 #272
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_45655626
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:02 schreef Bupatih het volgende:
Kijk eens in de forumindex.
Ik zie het nu.

De automatische refresh was even op non-actief.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:06:22 #273
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45655693
Voor het nageslacht:
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_45655712
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:01 schreef Oosthoek het volgende:
Iedereen vind het een zogenaamd briljante aktie omdat hij 'een maas in de wet gevonden heeft hhhhhuuuuuuuuuuuuu' Maar je denkt toch niet dat je door enige controle komt als je die ID-kaart laat zien? Je lijkt immers niet op de persoon die op de kaart staat. Dat is hetzelfde als de ID-kaart van je moeder lenen: je hebt er geen reet aan. Officieel ben je nu dus niet voorzien van een identiteitsbewijs aangezien je er onherkenbaar op staat, daarmee basta.

Bovendien is het gewoon een trieste aktie en is het bijzonder jammer dat iedereen je opeens 'cool' vindt, vooral omdat je een kneus bent
Nee druif, hij toont aan dat de regels niets garanderen. Politici willen dat niet horen, dus moeten ze het voelen.

Een hele verzameling regels, die streng gehanteerd worden, heel veel gelazer opleveren, die zijn waardeloos. Omdat bijvoorbeeld 'levensovertuiging' een loos begrip is. En op basis van dat loze begrip heb je het recht af te wijken van de regels.. wat stelt die regel dan voor? Niets. Een loze regel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:07:21 #275
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45655730
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:03 schreef sjakie007 het volgende:
Maar je rijbewijs is een officieel identiteitsbewijs, stel nou dat je daarop staat met je normale identiteit, op je paspoort sta je dan met je jokerface of whatever. Dan kan je bijv. makkelijk het land uitvluchten als ze bijv. iemand zoeken die er normaal uitziet. Dan kan je je verhullen onder je andere identiteit...
Rijbewijs kun je het land niet mee uit omdat het alleen binnen Nederland een geldig ID is. Maar een combinatie van paspoort/ID-kaart is natuurlijk mogelijk, daarbuiten gelaten dat geen land het zal accepteren dat je op deze manier op de foto staat. Kan ik het helpen dat die stomme ambtenaren een totaal gesminckt gezicht toestaan Dat had natuurlijk nooit gemogen, hij staat immers onherkenbaar op de foto en dat mag niet. Feit is dat je met een ongeldig ID zit omdat je er niet op lijkt en je dus geen 'maas in de wet' hebt gevonden.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_45655731
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehehe, net op het nieuws bij 538:
De gemeente Hellevoetsluis denkt er over om de kaart weer in te trekken omdat hij zou hebben gelogen.

Joh!
Valsheid in geschrifte
pi_45655738
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zet nietsvermoedend het journaal aan vanmorgen en het eerste dat ik zie is OS. Een LEF-actie als eerste item op het journaal.

Heb het gewoon drie keer gezien. Twee keer normaal en één keer met doventolk. Die stond daar met een big smile.
klik eens op www.idbewijs.nl

en http://web.mac.com/overhe(...)11-A957A6D6387A.html
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45655749
Rare ambtenaren, die denken dat het voor een levensovertuiging noodzakelijk is om een uiterlijke aanpassing áltijd te voeren. Dat gaan ze verliezen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:09:06 #279
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_45655777
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehehe, net op het nieuws bij 538:
De gemeente Hellevoetsluis denkt er over om de kaart weer in te trekken omdat hij zou hebben gelogen.

Joh!
ik vind wel dat ze dat dan gratis moeten vervangen voor een normale.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_45655796
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:51 schreef Misstique het volgende:

[..]

Anders lees je even waar het om draait.
Dat heb ik gedaan en dan nog snap ik de reden tot zijn aktie niet ?!
Wat wil je hiermee aantonen ??? Dat je een id bewijs kan krijgen inc make-up ?

Tuurlijk kan dat en hij kan ook vervolgd worden omdat hij idd gelogen heeft en met die leugen een overheids document heeft laten maken.
pi_45655799
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehehe, net op het nieuws bij 538:
De gemeente Hellevoetsluis denkt er over om de kaart weer in te trekken omdat hij zou hebben gelogen.

Joh!
Nee dat is niet de reden.

Hij heeft ook niet gelogen.. hij is er daadwerkelijk van overtuigd dat je op sommige dagen je hoofd bedekt moet houden !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45655804
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehehe, net op het nieuws bij 538:
De gemeente Hellevoetsluis denkt er over om de kaart weer in te trekken omdat hij zou hebben gelogen.

Joh!

Bericht ANP evenzo:

De gemeente heeft overeenkomstig de regels gehandeld, toen zij de man 'een aantal weken terug van een id-kaart voorzag', meldde een woordvoerder van de gemeente Hellevoetsluis. Na een uitzending van het NOS-journaal, waarin de man donderdag bekendmaakte dat hij in het dagelijks leven niet als De Joker gekleed gaat, bekijkt de gemeente wat de eventuele consequenties zijn.

Dat is een aanname. Wie zegt dat ie in het dagelijks leven geen Joker is?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_45655815
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:09 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik vind wel dat ze dat dan gratis moeten vervangen voor een normale.
Aldus Oversight bij gemeentehuis bij inlevering van zijn Joker ID Kaart...
"Mijn paspoort, wat doe je ?"
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:10:38 #285
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45655818
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee druif, hij toont aan dat de regels niets garanderen. Politici willen dat niet horen, dus moeten ze het voelen.

Een hele verzameling regels, die streng gehanteerd worden, heel veel gelazer opleveren, die zijn waardeloos. Omdat bijvoorbeeld 'levensovertuiging' een loos begrip is. En op basis van dat loze begrip heb je het recht af te wijken van de regels.. wat stelt die regel dan voor? Niets. Een loze regel.
Niet waardeloos, maar een open begrip, wat mijns inziens terecht is. Dat betekent niet dat je onherkenbaar op de foto mag, wat die mongolen van de gemeente daar dus wel denken. Als je een hoofddoek op je kop hebt moet ook je totale gezicht herkenbaar in beeld zijn hoor.

Het enige probleem hier is een ambtenaar die denkt dat hij het goede doet (dat denken ze allemaal, maar doet geen enkele) en een idioot die daar misbruik van maakt.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_45655825
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee druif, hij toont aan dat de regels niets garanderen. Politici willen dat niet horen, dus moeten ze het voelen.

Een hele verzameling regels, die streng gehanteerd worden, heel veel gelazer opleveren, die zijn waardeloos. Omdat bijvoorbeeld 'levensovertuiging' een loos begrip is. En op basis van dat loze begrip heb je het recht af te wijken van de regels.. wat stelt die regel dan voor? Niets. Een loze regel.
die ontzettend veel geld heeft gekost.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45655827
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:28 schreef Mirage het volgende:

[..]

Met de idkaart (met hoed en schmink) heeft hij zich moeten legitimeren toen hij op zijn "vrije" dag (zonder hoed en schmink) aangifte deed van het verliezen van zijn rijbewijs.
en dat werd gewoon goedgekeurd?

hahahah meesterlijk
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:11:53 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45655853
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:09 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nee dat is niet de reden.

Hij heeft ook niet gelogen.. hij is er daadwerkelijk van overtuigd dat je op sommige dagen je hoofd bedekt moet houden !
Ja, maar de gemeente Hellevoetsluis is nu aan het huilie-en dat hij tegen hun iets anders zei dan op TV.
***
pi_45655863
Ik ga mijzelf toch eens als batman verkleden ...
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:12:29 #290
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45655865
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]


Bericht ANP evenzo:

De gemeente heeft overeenkomstig de regels gehandeld, toen zij de man 'een aantal weken terug van een id-kaart voorzag', meldde een woordvoerder van de gemeente Hellevoetsluis. Na een uitzending van het NOS-journaal, waarin de man donderdag bekendmaakte dat hij in het dagelijks leven niet als De Joker gekleed gaat, bekijkt de gemeente wat de eventuele consequenties zijn.

Dat is een aanname. Wie zegt dat ie in het dagelijks leven geen Joker is?
quote:
waarin de man donderdag bekendmaakte dat hij in het dagelijks leven niet als De Joker gekleed gaat
Hij zelf.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_45655876
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:09 schreef salutem het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan en dan nog snap ik de reden tot zijn aktie niet ?!
Wat wil je hiermee aantonen ??? Dat je een id bewijs kan krijgen inc make-up ?

Tuurlijk kan dat en hij kan ook vervolgd worden omdat hij idd gelogen heeft en met die leugen een overheids document heeft laten maken.
nogmaals.. waar haal jij vandaan dat dat niet zijn levensovertuiging is of was ??
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45655882
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar de gemeente Hellevoetsluis is nu aan het huilie-en dat hij tegen hun iets anders zei dan op TV.
jaa, lachen he... ze hebben dus gehoord wat ze wilden horen. Maar dat werd helemaal niet gezegd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_45655895
Helemaal hoe hij met dat jetpackje ofzo op zijn rug daar naar binnenkomt en idereen begroet in de wachtruimte
pi_45655900
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:07 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Rijbewijs kun je het land niet mee uit omdat het alleen binnen Nederland een geldig ID is. Maar een combinatie van paspoort/ID-kaart is natuurlijk mogelijk, daarbuiten gelaten dat geen land het zal accepteren dat je op deze manier op de foto staat. Kan ik het helpen dat die stomme ambtenaren een totaal gesminckt gezicht toestaan Dat had natuurlijk nooit gemogen, hij staat immers onherkenbaar op de foto en dat mag niet. Feit is dat je met een ongeldig ID zit omdat je er niet op lijkt en je dus geen 'maas in de wet' hebt gevonden.
Stel dat ik een paspoort laat maken terwijl ik 14 ben. Ik heb zeer kort haar, ben behoorlijk bleek. Na verloop van tijd ben ik ouder en in de tussentijd heb ik besloten om mijn haren lang te laten groeien, ook ga ik vaak onder de zonnebank waardoor ik behoorlijk bruin ben. Ik lijk dan niet meer op de persoon die op de foto staat. Is dit wel toegestaan?
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_45655910
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:10 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Niet waardeloos, maar een open begrip, wat mijns inziens terecht is.
Niet waardeloos, loos.
quote:
Dat betekent niet dat je onherkenbaar op de foto mag, wat die mongolen van de gemeente daar dus wel denken. Als je een hoofddoek op je kop hebt moet ook je totale gezicht herkenbaar in beeld zijn hoor.
Hij heeft een paar dingen gecombineerd. Je mag ook zonder make-up, en zonder problemen, met een baseball-pet op de foto, als je de dienstdiende ambtenaar maar meldt deze te dragen uit overtuiging. C'est tout. Aangezien je overtuiging nergens aan kan toetsen, is het melden van het hebben van er een, genoeg.
quote:
Het enige probleem hier is een ambtenaar die denkt dat hij het goede doet (dat denken ze allemaal, maar doet geen enkele) en een idioot die daar misbruik van maakt.
Ach wel nee, ze hebben ze aanvraag uit en te na bestudeerd. Ze hebben gewoon geen grond om te weigeren, al hadden ze maar wat graag gewild.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45655916
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:12 schreef Bupatih het volgende:

[..]


[..]

Hij zelf.
Nee
Alleen op dat NOS moment niet.
Ik kan je garanderen dat de man in het dagelijks leven zeer zeker regelmatig een Joker is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:14:56 #298
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45655933
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:12 schreef Mirage het volgende:

[..]

nogmaals.. waar haal jij vandaan dat dat niet zijn levensovertuiging is of was ??
Dat bepaalt de rechter binnen 5 minuten, geloof mij maar. Hou maar op met de onwerkelijke aannames en de gedachte dat je de rechtstaat een kunstje geflikt hebt, want dat is niet het geval.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_45655936
Het stuk van Oversight in FOK!radio van afgelopen maandag staat nu terug te luisteren op Radio.fok.nl

Het derde uur zit hij in
pi_45655944
Brilliant oversight
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')