Als het al zover komt, zullen die wel eerst met het nieuws komen inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:18 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zat net al bij de BBC te kijken, die lijken nog niets te hebben.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:18 schreef Mirage het volgende:
de foto waarmee hij zijn rijbewijs heeft aangevraagd En die geaccepteerd is..
rijbewijs kan hij binnenkort afhalen.
[afbeelding]
Mocht wat kosten ook, dat rijbewijs. 'Verloren' + spoedprocedure.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:18 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:18 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
Voor rijbewijs gelden andere eisen dan voor identiteitsbewijs (paspoort, identiteitskaart).quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dit is een andere foto toch? je kan zijn oren niet zien, dan mag het toch niet?
dit is idd een stap verder dan de idkaart.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dit is een andere foto toch? je kan zijn oren niet zien, dan mag het toch niet?
GS is rechts-moralistisch. Die zouden zoiets nooit doen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:34 schreef haaahaha het volgende:
lol, als geenstijl zoiets zou flikken zou het helemaal verguist worden.
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef longinus het volgende:
Geweldig dat er mensen zijn die de confrontatie met de overheid aandurven
Met de idkaart (met hoed en schmink) heeft hij zich moeten legitimeren toen hij op zijn "vrije" dag (zonder hoed en schmink) aangifte deed van het verliezen van zijn rijbewijs.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:19 schreef Light het volgende:
[..]
Mocht wat kosten ook, dat rijbewijs. 'Verloren' + spoedprocedure.
Die foto in de OP, dat hij dat mutsje even zo omhoog geklapt heeft. 'Zo oren'.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
dit is idd een stap verder dan de idkaart.
De rijbewijs aanvraag met bovenstaande foto is te zien in het nos journaal.
Ik denk zelfs dat rechts niet verplicht wil worden wat te dragen....quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
GS is rechts-moralistisch. Die zouden zoiets nooit doen.
[..]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die foto in de OP, dat hij dat mutsje even zo omhoog geklapt heeft. 'Zo oren'.!
als je kijkt wat er door de jaren allemaal doorgedrukt is dan weet je dat de gemiddelde nederlander niet zoooo erg revolutionair is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat rechts niet verplicht wil worden wat te dragen....
of denk je dat het haalbaar is om alle nederlanders in een uniform te stoppen ?
Ben benieuwd welk kabinet dat voor elkaar krijgt.
nee hoor, wordt dezelfde matrix met dezelfde uitzonderingsregels gehanteerd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor rijbewijs gelden andere eisen dan voor identiteitsbewijs (paspoort, identiteitskaart).
jaaaa, dat klopt... de foons blijven hier echter rinkelen.. kan iemand het streamen..opnemen oid ??quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:35 schreef Gallard het volgende:
Geweldig. Hij is net bij Evers geweest. En vooral ook erg leuk, al die Fokkers in deze twee topics die om het hardst riepen dat het nep was, dat het een hoax was... Niet je eigen lafheid zo projecteren jongens, die knakker heeft ballen!
hij wou zelf anoniem blijven neem ik aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
geen naam genoemd, alleen: een inwoner van ....
Je hebt gelijk. Het waren andere regels, vroeger, omdat een rijbewijs geen identiteitsbewijs is (was?). Is een rijbewijs nu wél een identiteitsbewijs geworden?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee hoor, wordt dezelfde matrix met dezelfde uitzonderingsregels gehanteerd.
Hij wordt gewoon Rob genoemd hoor, en als je bij de nos uitzending snel/goed kijkt zie je zijn volledige naam als de idkaart in beeld komt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hij wou zelf anoniem blijven neem ik aan.
de logcia zie ik er niet zo in als hij zo in de belangstelling staat![]()
Evers is volgens mij terug te luisteren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
jaaaa, dat klopt... de foons blijven hier echter rinkelen.. kan iemand het streamen..opnemen oid ??
We missen de helft
in ik meen 2006 is er een mega dure wetsverandering geweest..quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het waren andere regels, vroeger, omdat een rijbewijs geen identiteitsbewijs is (was?). Is een rijbewijs nu wél een identiteitsbewijs geworden?
Ik zie alleen fragmenten staan maar mss zijn er anderen die iets weten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Evers is volgens mij terug te luisteren.
Ik heb het gemist, heb hem wel aanstaan hier. Zal eens kijken voor je.
Kunnen we al die linkjes effe ergens bij elkaar zetten? In de OP van dit topic ofzo?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:40 schreef yvonne het volgende:
Zijn er mensen die streams hebben van radio interviews?! Als je iets hoort, stream ff!
Het kan snel verkerenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:50 schreef shmoopy het volgende:
Nou Oversight, opeens is iedereen je vriend.
Je IP is geblokkeerd voor alle acties forever.. Have a nice day.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:56 schreef FOKradio het volgende:
http://www.nosforum.nl/forum.php/list_messages/1246
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:59 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Je IP is geblokkeerd voor alle acties forever.. Have a nice day.
(interne identificatie: user::check_ipban::banned_ip)
http://www.nosforum.nl/forum.php/list_messages/1246quote:Zou de man uit Hellevoetssluit enig idee hebben wat voor problemen hij nu veroorzaakt?
Op dit moment zegt de wet dat transseksuelen en transgendere mensen hun geboortegeslacht houden tot het moment na de geslachtsoperatie. Om een geslachtsoperatie te krijgen is een procedure nodig die minstens 4 jaar duurt. Binnen deze procedure zal men minimaal 3 jaar 24 uur per dag, 7 dagen per week in de nieuwe genderrol moeten leven. Voor de meeste mensen, ook voor mij, is dit geen straf maar een bevrijding.
Waar ik nu bang voor ben is dat naar aanleiding van deze man de regel gewijzigd wordt in iets als "je mag niet zonder make-up of schminck op de pasfoto voor een ID-kaart". U voelt 'm al aankomen: kom ik bij de ambtenaar, die eist dat ik met een pasfoto kom van mijn gezicht zonder make-up, dus in een vorm die zeker niet bij mij past. Vervolgens wordt er een ID-kaart gemaakt, waarbij de controleur van die kaart zegt: "leuk dat u make-up draagt, maar zo kan ik niet zien of de pasfoto wel-of-niet klopt - haal dus uw make-up maar van uw gezicht".
Natuurlijk - ik weet ook wel dat dit in de praktijk -gelukkig- veel soepeler loopt, dat er kaartjes met 2 pasfoto's te maken zijn, dat controleurs ook best begrijpen dat het voor ons ook niet altijd even simpel is. Maar feit blijft dat als de regels door deze actie aangepast worden het voor ons als transgenders en transseksuelen moeilijker wordt om zo te leven als dat het beste bij ons past en dat het voor strenge regelneven gemakkelijker wordt om ons leven veel moeilijker te maken dan nodig is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |