Ik ga nog liever dood.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Had je maar op de meet moeten komen.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:05 schreef MissBliss het volgende:
ER STAAT GEEN SHOWCHAT IN DE TT STOMME NEWBIE!!!
Dat had daar ook geregeld kunnen worden.quote:
Ah, de user die ShowChat samenvat.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah, de kloon die ShowChat samenvat.
Ik snap 'm niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe trouwens alleen aan Ada meeten.
Kneus.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.. Ik ben dom.
.
Ik had ook veel liever een wat slimmer publiek.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:17 schreef Svensational het volgende:
Woordgrapjes zijn niet tof als niemand ze begrijpt.
Ja, die opmerking werd al gemaakt, geloof ik.quote:
ik ben wat langzaam vandaag, was er al vroeg uit om te kwikfittenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die opmerking werd al gemaakt, geloof ik.
Want?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:22 schreef Re het volgende:
ik ga me trouwens aanmelden bij rootmobiel... die paupers van de wegenwacht kunnen mijn kapotte moer sleutel in hun achterste proppen
lees eens terug of zo, dat moet in al je tofheid toch wel kunnen toch?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Want?
Ja, het zijn paupers. Maar waarom precies?
hoe tof!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:28 schreef Svensational het volgende:
In elke post van Re zit wel een Bupa-diss!
Eigenlijk boeide het me niet meer na de eerste opmerking gelezen te hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef Re het volgende:
[..]
lees eens terug of zo, dat moet in al je tofheid toch wel kunnen toch?
kort samengevat.... om 05:10 bellen dat je hulp nodig hebt, dat geweigerd wordend met de mededeling dat er geen nieuwe leden worden ingeschreven tot 06:00 (ja op zondag ochtend) maar wel een bergingsbedrijf suggereren...
Best raar, hè.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:28 schreef Svensational het volgende:
In elke post van Re zit wel een Bupa-diss!
Ik vind het wel vermakelijk jaquote:
Dat weet ik niet, volgende keer als ik een lekke band heb na een toffe ShowChat meet om een uurtje of 5 zal ik het je gelijk laten wetenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk boeide het me niet meer na de eerste opmerking gelezen te hebben.
Maar denk je dat Route Mobiel wél leden zou inschrijven voor zessen?
[..]
spagetti is ook lekkerquote:Best raar, hè.Mij bekritiseren om van alles en nog wat, maar zelf dan de rancuneuze, humeurige user uithangen. Daarmee doe je wat mij betreft meteen elke 'diss' teniet.
)))))))))))))))))))))))))))
Tof!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:37 schreef Re het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, volgende keer als ik een lekke band heb na een toffe ShowChat meet om een uurtje of 5 zal ik het je gelijk laten weten
Mij te langdradig.quote:spagetti is ook lekker
Van overstappen is toch geen sprake aangezien hij zich niet heeft kunnen inschrijven bij de ANWBquote:Op maandag 22 januari 2007 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Maar het is toch raar om meteen naar de concurrent te willen overstappen als ANWB iets niet doet op zo'n vroeg tijdstip?
Of ben ik de enige die er zo over denkt?
Welnee joh!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:37 schreef Bupatih het volgende:
En Erik en MB zijn ook zo vrolijk en aardig tegen mij.!!!
Klopt. En Tommie klinkt op elpees enzo meestal ook niet als dé Tommie.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:40 schreef Svensational het volgende:
Bupa, de Pino in "Twee Dikke Vriendjes" klinkt helemaal niet als Pino.
Nee, ik kop hem niet inquote:Op maandag 22 januari 2007 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ja, whatever. Je weet wat ik bedoel, toch?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van overstappen is toch geen sprake aangezien hij zich niet heeft kunnen inschrijven bij de ANWB?
Lukt je zeker niet, met zo'n klein puntje!quote:
Inderdaadquote:Op maandag 22 januari 2007 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lukt je zeker niet, met zo'n klein puntje!
Waarom zou Tommie als Pino moeten klinken danquote:Op maandag 22 januari 2007 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt. En Tommie klinkt op elpee's enzo meestal ook niet als dé Pino.
nee hoor, je bent vast niet de enige vastgeroeste, wanneer jij je rijbewijs inclusief een leuk 4de hands auto kan veroorloven mag je zelf een consumentenonderzoek doenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tof!
Maar het is toch raar om meteen naar de concurrent te willen overstappen als ANWB iets niet doet op zo'n vroeg tijdstip?
Of ben ik de enige die er zo over denkt?
[..]
penne?quote:Mij te langdradig.
Ik had het al veranderd.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou Tommie als Pino moeten klinken dan?
Nou ja, nu heb je me in ieder geval behoed voor het maken van een hele slechte grap.quote:
En toch ben ik nu vrij nieuwsgierig naar wat die grap dan zou zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, nu heb je me in ieder geval behoed voor het maken van een hele slechte grap.
Ik ben niet pro-ANWB. Dus ook niet vastgeroest. Ik vind alleen zo'n (re)actie nogal voorbarig. Het is toch ook niet zo dat RM heilig is en alles goed doet?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:44 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, je bent vast niet de enige vastgeroeste, wanneer jij je rijbewijs inclusief een leuk 4de hands auto kan veroorloven mag je zelf een consumentenonderzoek doen
Que?quote:penne?
Precies wat ik dacht. Dat is al een grap opzich.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch ben ik nu vrij nieuwsgierig naar wat die grap dan zou zijn.
Je bent een beetje van slag hequote:
Daar heb je een punt.quote:
Ik dacht altijd dat het een rondje wasquote:Op maandag 22 januari 2007 15:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wel! [[url=http://www.dolcevitas.com/flashjes/blossom/zwart.JPG]afbeelding][/url]
Ja. Best wel. Het doet allemaal wel wat me.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent een beetje van slag he?
Je bent de 1000ste user die deze grap heeft gemaakt.quote:
Goh, slechte grappen maken loont hier blijkbaarquote:Op maandag 22 januari 2007 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent de 1000ste user die deze grap heeft gemaakt.Gefeliciteerd, u heeft een penisverlenging gewonnen.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ligt allemaal aan Bupatih!
Fout hèquote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een rondje was
Maar stel nou dat de burgemeester een diner gaf met kaviaar en zalm en oester en paté...quote:Op maandag 22 januari 2007 15:54 schreef Svensational het volgende:
Misschien word ik wel lid van de patatjesclub!
Wanneer gaat de spuit erin?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goh, slechte grappen maken loont hier blijkbaar.
Dan zou ik vragen of hij mij een bord puree gafquote:Op maandag 22 januari 2007 15:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar stel nou dat de burgemeester een diner gaf met kaviaar en zalm en oesters en paté...
Dat klinkt onwijs K3quote:Op maandag 22 januari 2007 15:54 schreef Svensational het volgende:
Misschien word ik wel lid van de patatjesclub!
Het spijt me, Sven, maar ik vind dat dat niet kan.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zou ik vragen of hij mij een bord puree gaf. Of kroketten, dat is ook een goed idee
!
Maar misschien houdt meneer de burgemeester ook...wel...van....patatjes....patatjes, in stukken of in plakkenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het spijt me, Sven, maar ik vind dat dat niet kan.
Whehequote:Op maandag 22 januari 2007 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fout hè! Maak je lettertype maar eens heel groot (CTRL + Scrollen)!
En van wie is deze nou weerquote:
Ik heb hier niks mee te makenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:12 schreef Svensational het volgende:
Een mix van MB, XM, en BU. Slechter kun je ze niet treffen.
En ATB toch?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:12 schreef Svensational het volgende:
Een mix van MB, XM, ATB en BU. Slechter kun je ze niet treffen.
Dat staat toch ook in je quotequote:
Ja.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat staat toch ook in je quote?
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:12 schreef Svensational het volgende:
Een mix van MB, XM, ATB en BU. Slechter kun je ze niet treffen.
quote:
Jij vind het wél grappig?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom net terug van een afspraak en ik lig nu in een deuk achter mn bureau en mn collega kijkt heel raar naar me![]()
Ja!quote:
Ik hou nu al van jequote:
ik heb nog een foto van je waar je vol bewondering naar me kijktquote:Op maandag 22 januari 2007 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
Worden alle klonen nu weer uit de kast getrokken?
Dat behoort wel tot de mogelijkheden denk ikquote:Op maandag 22 januari 2007 16:21 schreef Re het volgende:
kan er iemand uit de geplaatste foto's een leuke 1000 meet ava maken?
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:22 schreef KristinDavis het volgende:
Fancypancy. That sounds lovely!
Hou die zelf ook maarquote:Op maandag 22 januari 2007 16:23 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb nog een foto van je waar je vol bewondering naar me kijkt
Sorryquote:Op maandag 22 januari 2007 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:, is het vandaag nationale "trek-je-kloons-uit-de-kast"-dag ofzo?
GeeftNiet komt ook zo?quote:
het is toch "klonen"?!!?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:, is het vandaag nationale "trek-je-kloons-uit-de-kast"-dag ofzo?
Het geeft wel!quote:
nee, die is stomquote:Op maandag 22 januari 2007 16:25 schreef Re het volgende:
is babette18 er ook nog?
quote:
Volgens Van Dale wel.quote:
Jaquote:
quote:
Dat heb ik zonet nog doorgebeld naar je werkquote:Op maandag 22 januari 2007 16:31 schreef babette21 het volgende:
krijg ik ineens om half 5 nog 'n onwijze kutklus op m'n bord
"geef maar aan haar, zij heeft vanmiddag koffie zitten drinken in de stad"
van je collega's moet je 't maar hebben
Voel je je nu nog steeds een deksels boefje?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:31 schreef babette21 het volgende:
krijg ik ineens om half 5 nog 'n onwijze kutklus op m'n bord
"geef maar aan haar, zij heeft vanmiddag koffie zitten drinken in de stad"
van je collega's moet je 't maar hebben
quote:
Kom kom, jij bent ook niet vies van een kloontje hier en daarquote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Bupatih het volgende:
Mijn humor bestempelen als slecht of flauw, maar zelf wel dubbel liggen om debiele klonen.
Sterf maar, allemaal.
jij lamlulquote:Op maandag 22 januari 2007 16:34 schreef Gezondaar het volgende:
Dat heb ik zonet nog doorgebeld naar je werk![]()
quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Bupatih het volgende:
Mijn humor bestempelen als slecht of flauw, maar zelf wel dubbel liggen om debiele klonen.
Sterf maar, allemaal.
Volgens mij niet.quote:
oh, jij dus! ik ben hier zo slecht inquote:Op maandag 22 januari 2007 16:41 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij niet.
Blijkt maar weer, want ik ben het ook nietquote:Op maandag 22 januari 2007 16:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh, jij dus! ik ben hier zo slecht in
Ik ook, maarik probeer niet eens meer te radn van wie welke kloon isquote:Op maandag 22 januari 2007 16:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh, jij dus! ik ben hier zo slecht in
same here (kansloos gedoe), maar bij deze leek 't me wel voor de hand liggend.... niet dusquote:Op maandag 22 januari 2007 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook, maarik probeer niet eens meer te radn van wie welke kloon is.
Doe er een paar van Svenniepenniequote:Op maandag 22 januari 2007 16:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben trouwens bezig met de rest vd foto's, waarom heb ik er zoveel gemaakt?
Ik heb hier heel lang zitten zoeken naar een verschil bij deze post tussen alle klonen.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:51 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Doe er een paar van Svenniepennie![]()
![]()
Zhensational misschien?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:52 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog meer klonen, maar die weet ik niet meer.
Mag nietquote:Op maandag 22 januari 2007 16:51 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Doe er een paar van Svenniepennie![]()
![]()
Oh jaquote:Op maandag 22 januari 2007 16:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zhensational misschien?![]()
Of Dizhensatiobliss?![]()
Idd, dat had je in eerste instantie al moeten doenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mag niet
Maar ik probeer ook wel zo'n rar te maken, dan kunnen alle meeters genieten van al die afschuwelijke foto's
Een rar maken kan ik nog wel, maar online zetten wordt een probleemquote:Op maandag 22 januari 2007 16:55 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Idd, dat had je in eerste instantie al moeten doen![]()
Ik wil mijn Thundercats foto zien![]()
![]()
Ik wou er net een maken, maar ik ben vergeten hoe ik ook alweer email-aliassen aan moet makenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:52 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog meer klonen, maar die weet ik niet meer.
http://www.yousendit.com/quote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een rar maken kan ik nog wel, maar online zetten wordt een probleem
Mail het me gewoonquote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kunt er over zeggen wat je wil, maar die zijn toch van een hoger niveau dan dit bij elkaar geraapt zooitje.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom kom, jij bent ook niet vies van een kloontje hier en daar.
Thanksquote:
Ja, je wacht maar effe tot de rar hoor!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:57 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Mail het me gewoon![]()
Of vanavond via msn overdragen?
Of je kunt het op putfile ofzo zetten? Er is vast wel een goede site daarvoor; dat kanSven
je best vertellen
![]()
Ik wil ze nog steeds wel even hosten hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op maandag 22 januari 2007 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er een gemaakt, maar de mail met wachtwoord komt niet!
Denk dat het daar te groot voor is...quote:Op maandag 22 januari 2007 16:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Naar lynx mailen en hem online laten zetten?
even checken hoe Linx dat heeft gedaan?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Maar ik denk dat het te groot is om te mailen... Het is nu al 38 MBquote:Op maandag 22 januari 2007 16:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik wil ze nog steeds wel even hosten hoor.
We hebben misschien wel dezelfde geregistreerdquote:
Hoe groot wordt het dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk dat het daar te groot voor is...
jaja.... Fancypancy?!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er een gemaakt, maar de mail met wachtwoord komt niet!
Of je stuurt het Lynx ff via MSN?quote:Op maandag 22 januari 2007 17:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het te groot is om te mailen... Het is nu al 38 MB
Gmail?quote:Op maandag 22 januari 2007 17:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het te groot is om te mailen... Het is nu al 38 MB
Je kunt gewoon een willekeurig adres invullen, dan komt er daarna een link in beeld en die moet je naar ons mailen.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:01 schreef MissBliss het volgende:
Bij yousendit moet ik het naar iedereen apart mailen?? Kan ik niet gewoon een tof linkje maken met een programma ofzo?
Die bestaat toch alquote:
Nou,l het wordt nog groterquote:
dan doe ik dat!quote:Op maandag 22 januari 2007 17:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een willekeurig adres invullen, dan komt er daarna een link in beeld en die moet je naar ons mailen.
Daarmee suggereert ze dus dat jij dat bent. Of ze vraagt zich dat af. "quote:
oh ik word dus tóch begrepenquote:Op maandag 22 januari 2007 17:04 schreef Bupatih het volgende:
Daarmee suggereert ze dus dat jij dat bent. Of ze vraagt zich dat af. "" "[afbeelding]"
Jezus Bupatih, als anderen iets lollig vinden waarvan jij de humor totaal niet inziet, om welke reden dan ook, kun je dat dan niet gewoon links laten liggen?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kunt er over zeggen wat je wil, maar die zijn toch van een hoger niveau dan dit bij elkaar geraapt zooitje.
Mja, ik zou inderdaad haar avatar voor mijn kloon gebruikenquote:Op maandag 22 januari 2007 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarmee suggereert ze dus dat jij dat bent. Of ze vraagt zich dat af. "" "[afbeelding]"
Lees voor de verandering eens terug en laat je oog eens vallen op de "steken onder water" richting mij en mijn niveauloze humor/persoontje.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:05 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jezus Bupatih, als anderen iets lollig vinden waarvan jij de humor totaal niet inziet, om welke reden dan ook, kun je dat dan niet gewoon links laten liggen?Altijd maar dat gezeur over "niveau" dit en "kwaliteit" dat; als mensen ergens lol mee hebben, laat ze dan gewoon.
Het staat je natuurlijk vrij om te klagen, maar gezien de regelmaat waarmee jij dat doet begint het enigszins sneu te worden.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 17:05 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jezus Bupatih, als anderen iets lollig vinden waarvan jij de humor totaal niet inziet, om welke reden dan ook, kun je dat dan niet gewoon links laten liggen?Altijd maar dat gezeur over "niveau" dit en "kwaliteit" dat; als mensen ergens lol mee hebben, laat ze dan gewoon.
Het staat je natuurlijk vrij om te klagen, maar gezien de regelmaat waarmee jij dat doet begint het enigszins sneu te worden.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 17:05 schreef Gezondaar het volgende:
in deze wrede Fok!-wereld weet je het nooitquote:Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, ik zou inderdaad haar avatar voor mijn kloon gebruiken![]()
Ik had het nooit zo kunnen formuleren, en het had nooit hetzelfde geklonken.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelf durfde je het niet te zeggen?
Je had het toch kunnen proberen?quote:Op maandag 22 januari 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het nooit zo kunnen formuleren, en het had nooit hetzelfde geklonken.
zit niets onder water bij hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees voor de verandering eens terug en laat je oog eens vallen op de "steken onder water" richting mij en mijn niveauloze humor/persoontje.
Misschien dat ik dan je post serieus zal nemen.
Ik ga even op m'n gemakje de foto's bekijkenquote:
Thnxquote:Op maandag 22 januari 2007 19:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb iedereen volgens mij een link gestuurd met de foto's.
Degenen die nog niet hebben moeten me even pm-en, maar ik geloof dat ik iedereen hebquote:
Volgens mij werkt alles weerquote:Op maandag 22 januari 2007 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
OMG koop eens een stel fatsoenlijke servers ofzo!
Of mensen die die servers fatsoenlijk kunnen laten werken.quote:Op maandag 22 januari 2007 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
OMG koop eens een stel fatsoenlijke servers ofzo!
Oké.quote:Op maandag 22 januari 2007 19:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Degenen die nog niet hebben moeten me even pm-en, maar ik geloof dat ik iedereen heb
Ik wist niet wat penne zijn. Nu wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 19:54 schreef Re het volgende:
penne is alweer op, althans ... het meeste
Dat scheelt misschien ook jaquote:Op maandag 22 januari 2007 19:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Of mensen die die servers fatsoenlijk kunnen laten werken.
lekker huh?quote:Op maandag 22 januari 2007 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist niet wat penne zijn. Nu wel.
Jawel.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 19:58 schreef babette21 het volgende:
MB & Re: wat 'n onwijs gave, mooie en lachwekkende foto's!!!![]()
nah de meeste hoor.... sommige heb ik de prullenbak ingeflikkerdquote:Op maandag 22 januari 2007 19:58 schreef babette21 het volgende:
MB & Re: wat 'n onwijs gave, mooie en lachwekkende foto's!!!![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 19:58 schreef Re het volgende:
[..]
nah de meeste hoor.... sommige heb ik de prullenbak ingeflikkerd
sommige zeggen wel een dat pasta pasta is, nou ... allemaal verschillende vormen en maten, het eet toch anders huh?quote:Op maandag 22 januari 2007 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel.Ik heb ze al vaak op, ja. Zonder te weten hoe ze heten.
kutnewbiequote:Op maandag 22 januari 2007 20:00 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nee, dit is de oudste die ik heb![]()
Sterker nog; spaghetti vind ik heerlijk, macaroniquote:Op maandag 22 januari 2007 20:00 schreef Re het volgende:
[..]
sommige zeggen wel een dat pasta pasta is, nou ... allemaal verschillende vormen en maten, het eet toch anders huh?
Nou...sommigen smaken wel hetzelfde. Vind ik. Die vlinderdasjedingetjes en die pennedingen dus. Geloof ik. Ik heb het allebei al lang niet meer op.quote:Op maandag 22 januari 2007 20:00 schreef Re het volgende:
[..]
sommige zeggen wel een dat pasta pasta is, nou ... allemaal verschillende vormen en maten, het eet toch anders huh?
#1000 meetquote:Op maandag 22 januari 2007 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Godsamme, als FOK! zo door gaat, wordt het april eer we topic 1000 hebben.
Waar was jij zaterdagquote:Op maandag 22 januari 2007 19:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Zoooow, mijn eerste post die erdoor komt vandaag
Neequote:Op maandag 22 januari 2007 20:03 schreef Re het volgende:
ik denk dat ik die hele lelijke van Sven ga posten
Trouwens... 'mooie'?? Kijk jij wel naar dezelfde foto's?quote:
Matig L, matig.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoi XM
Ook alvast goeiemorgen, ws lees je het dan pas.
Helaas voor je doet alles het alweerquote:Op maandag 22 januari 2007 22:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoi XM
Ook alvast goeiemorgen, ws lees je het dan pas.
Had je dat niet beter tijdens de downtime kunnen doen?quote:Op maandag 22 januari 2007 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, ik ga nu een mitrailleur leegschieten op mijn bovenburen.
Toen was ik 'm aan het leegschieten op mijn F5-knopquote:Op maandag 22 januari 2007 22:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had je dat niet beter tijdens de downtime kunnen doen?
En ook niet afbellen ofzoquote:
Hier niet.quote:
Ja dan doet ie het een keer en dan heb je niks te zeggenquote:Op maandag 22 januari 2007 22:54 schreef Lynx666 het volgende:
Tis bijna zonde niet te posten in een moment van snelheid.
Daarom dus deze zinloze post.
Same herequote:Op maandag 22 januari 2007 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dan doet ie het een keer en dan heb je niks te zeggen
Zoals ik nu
Ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:01 schreef MissBliss het volgende:
Megafrewgie.
Neequote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar jij![]()
![]()
!
Of ben je gewoon een beetje latie?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:05 schreef Svensational het volgende:
Of ben je gewoon een beetje latie?
He opoequote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:03 schreef PeRi het volgende:
Hoi kiddo's.
Wen er maar niet aanquote:
Nou een uur later is het nog steeds snel!quote:
Ik weet hoe ik je vorige naam moet uitspreken nu, dus mag die terugquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:59 schreef Gezondaar het volgende:
Ik had gisteren nog iets gereplied, maar het staat er niet bij!![]()
Oh wacht, moet ik em zeker op forum_light zetten
NOOIT!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik je vorige naam moet uitspreken nu, dus mag die terug![]()
![]()
?
Iddquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:19 schreef Dizhensatiobliss het volgende:![]()
Zhenar moet terug, Zhenar moet terug, Zhenar moet terug.
![]()
Iddquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:18 schreef Zhensational het volgende:![]()
![]()
Idd, we zijn toch je vrienden, kom op manquote:
Wat die kneuzen zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:20 schreef Dizhensatiobliss het volgende:
[..]
Idd, we zijn toch je vrienden, kom op man.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:20 schreef Dizhensatiobliss het volgende:
[..]
Idd, we zijn toch je vrienden, kom op man.
Ik wil hier ook het password vanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:18 schreef Zhensational het volgende:![]()
![]()
Dat zou je wel willen hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil hier ook het password van
Nou, ik bedoelde eigenlijk van Dizhensatioblissquote:
Same passwordquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde eigenlijk van DizhensatioblissVerkeerde quote
Trek je er wat van aan, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:24 schreef Gezondaar het volgende:
Zoveel persoonlijkheden... de verwarring!![]()
Ik weet wat je bedoelde, doos!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde eigenlijk van DizhensatioblissVerkeerde quote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |