Ik ga nog liever dood.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Had je maar op de meet moeten komen.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:05 schreef MissBliss het volgende:
ER STAAT GEEN SHOWCHAT IN DE TT STOMME NEWBIE!!!
Dat had daar ook geregeld kunnen worden.quote:
Ah, de user die ShowChat samenvat.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah, de kloon die ShowChat samenvat.
Ik snap 'm niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe trouwens alleen aan Ada meeten.
Kneus.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.. Ik ben dom.
.
Ik had ook veel liever een wat slimmer publiek.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:17 schreef Svensational het volgende:
Woordgrapjes zijn niet tof als niemand ze begrijpt.
Ja, die opmerking werd al gemaakt, geloof ik.quote:
ik ben wat langzaam vandaag, was er al vroeg uit om te kwikfittenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die opmerking werd al gemaakt, geloof ik.
Want?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:22 schreef Re het volgende:
ik ga me trouwens aanmelden bij rootmobiel... die paupers van de wegenwacht kunnen mijn kapotte moer sleutel in hun achterste proppen
lees eens terug of zo, dat moet in al je tofheid toch wel kunnen toch?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Want?
Ja, het zijn paupers. Maar waarom precies?
hoe tof!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:28 schreef Svensational het volgende:
In elke post van Re zit wel een Bupa-diss!
Eigenlijk boeide het me niet meer na de eerste opmerking gelezen te hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef Re het volgende:
[..]
lees eens terug of zo, dat moet in al je tofheid toch wel kunnen toch?
kort samengevat.... om 05:10 bellen dat je hulp nodig hebt, dat geweigerd wordend met de mededeling dat er geen nieuwe leden worden ingeschreven tot 06:00 (ja op zondag ochtend) maar wel een bergingsbedrijf suggereren...
Best raar, hè.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:28 schreef Svensational het volgende:
In elke post van Re zit wel een Bupa-diss!
Ik vind het wel vermakelijk jaquote:
Dat weet ik niet, volgende keer als ik een lekke band heb na een toffe ShowChat meet om een uurtje of 5 zal ik het je gelijk laten wetenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk boeide het me niet meer na de eerste opmerking gelezen te hebben.
Maar denk je dat Route Mobiel wél leden zou inschrijven voor zessen?
[..]
spagetti is ook lekkerquote:Best raar, hè.Mij bekritiseren om van alles en nog wat, maar zelf dan de rancuneuze, humeurige user uithangen. Daarmee doe je wat mij betreft meteen elke 'diss' teniet.
)))))))))))))))))))))))))))
Tof!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:37 schreef Re het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, volgende keer als ik een lekke band heb na een toffe ShowChat meet om een uurtje of 5 zal ik het je gelijk laten weten
Mij te langdradig.quote:spagetti is ook lekker
Van overstappen is toch geen sprake aangezien hij zich niet heeft kunnen inschrijven bij de ANWBquote:Op maandag 22 januari 2007 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Maar het is toch raar om meteen naar de concurrent te willen overstappen als ANWB iets niet doet op zo'n vroeg tijdstip?
Of ben ik de enige die er zo over denkt?
Welnee joh!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:37 schreef Bupatih het volgende:
En Erik en MB zijn ook zo vrolijk en aardig tegen mij.!!!
Klopt. En Tommie klinkt op elpees enzo meestal ook niet als dé Tommie.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:40 schreef Svensational het volgende:
Bupa, de Pino in "Twee Dikke Vriendjes" klinkt helemaal niet als Pino.
Nee, ik kop hem niet inquote:Op maandag 22 januari 2007 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ja, whatever. Je weet wat ik bedoel, toch?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van overstappen is toch geen sprake aangezien hij zich niet heeft kunnen inschrijven bij de ANWB?
Lukt je zeker niet, met zo'n klein puntje!quote:
Inderdaadquote:Op maandag 22 januari 2007 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lukt je zeker niet, met zo'n klein puntje!
Waarom zou Tommie als Pino moeten klinken danquote:Op maandag 22 januari 2007 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt. En Tommie klinkt op elpee's enzo meestal ook niet als dé Pino.
nee hoor, je bent vast niet de enige vastgeroeste, wanneer jij je rijbewijs inclusief een leuk 4de hands auto kan veroorloven mag je zelf een consumentenonderzoek doenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tof!
Maar het is toch raar om meteen naar de concurrent te willen overstappen als ANWB iets niet doet op zo'n vroeg tijdstip?
Of ben ik de enige die er zo over denkt?
[..]
penne?quote:Mij te langdradig.
Ik had het al veranderd.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou Tommie als Pino moeten klinken dan?
Nou ja, nu heb je me in ieder geval behoed voor het maken van een hele slechte grap.quote:
En toch ben ik nu vrij nieuwsgierig naar wat die grap dan zou zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, nu heb je me in ieder geval behoed voor het maken van een hele slechte grap.
Ik ben niet pro-ANWB. Dus ook niet vastgeroest. Ik vind alleen zo'n (re)actie nogal voorbarig. Het is toch ook niet zo dat RM heilig is en alles goed doet?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:44 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, je bent vast niet de enige vastgeroeste, wanneer jij je rijbewijs inclusief een leuk 4de hands auto kan veroorloven mag je zelf een consumentenonderzoek doen
Que?quote:penne?
Precies wat ik dacht. Dat is al een grap opzich.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch ben ik nu vrij nieuwsgierig naar wat die grap dan zou zijn.
Je bent een beetje van slag hequote:
Daar heb je een punt.quote:
Ik dacht altijd dat het een rondje wasquote:Op maandag 22 januari 2007 15:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wel! [[url=http://www.dolcevitas.com/flashjes/blossom/zwart.JPG]afbeelding][/url]
Ja. Best wel. Het doet allemaal wel wat me.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent een beetje van slag he?
Je bent de 1000ste user die deze grap heeft gemaakt.quote:
Goh, slechte grappen maken loont hier blijkbaarquote:Op maandag 22 januari 2007 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent de 1000ste user die deze grap heeft gemaakt.Gefeliciteerd, u heeft een penisverlenging gewonnen.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ligt allemaal aan Bupatih!
Fout hèquote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een rondje was
Maar stel nou dat de burgemeester een diner gaf met kaviaar en zalm en oester en paté...quote:Op maandag 22 januari 2007 15:54 schreef Svensational het volgende:
Misschien word ik wel lid van de patatjesclub!
Wanneer gaat de spuit erin?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goh, slechte grappen maken loont hier blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |