de pollsquote:
loonstrook houden. Januari 2008 één of ander belasting formuliertje invullen. TJ biljet heet dat oid en je krijgt de belasting die je betaalt over je stage terug.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:44 schreef Katana het volgende:
Hee mede stagelopers,
Vraagje: Ik krijg net een salarisstrook van mn stage en zie dat ze loonheffingskorting over een bedrag hebben gerekend. Aangezien ik ook een bijbaan heb doen ze dat daar toch ook al? Snap er geen reet van ..
Ja oke, maar t klotp dus wel? Dat loonheffings shit is gewoon het verschil tussen bruto en netto?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:49 schreef HansU het volgende:
[..]
loonstrook houden. Januari 2008 één of ander belasting formuliertje invullen. TJ biljet heet dat oid en je krijgt de belasting die je betaalt over je stage terug.
Je moet waar je het meest verdient invullen dat ze WEL korting moeten toepassen, en waar je dus minder verdient, dat ze het niet moeten doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:44 schreef Katana het volgende:
Hee mede stagelopers,
Vraagje: Ik krijg net een salarisstrook van mn stage en zie dat ze loonheffingskorting over een bedrag hebben gerekend. Aangezien ik ook een bijbaan heb doen ze dat daar toch ook al? Snap er geen reet van ..
inderdaad. Of laat ze bij beiden gewoon de heffing toepassen en claim het aan het eind van het jaar terug. Is toch een leuk bedragje wat je dan opeens krijgt. Zie het als je eigen spaar regelingetje.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:53 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Je moet waar je het meest verdient invullen dat ze WEL korting moeten toepassen, en waar je dus minder verdient, dat ze het niet moeten doen.
Anders moet je zo geld terug gaan betalen..
goed bezigquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:10 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen, ik ben er weer. Heb me vandaag verslapen
dat heb ik ook gedaan dus dan zal het wel kloppen denk ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:53 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Je moet waar je het meest verdient invullen dat ze WEL korting moeten toepassen, en waar je dus minder verdient, dat ze het niet moeten doen.
Anders moet je zo geld terug gaan betalen..
je moet er rekening mee houden dat je niet over een bepaalde grens gaat per jaar. Iets van 8 of 10 duizend euro ofzo. Anders moet je extra terug dokken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:12 schreef Katana het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan dus dan zal het wel kloppen denk ik.
Maar omdat ik ineens ‘loonheffingstabel over X bedrag’’ zag staan ging ik ff twijfelen of het wel goed zat
Maar wil je zeggen dat je beide mag laten toepassen? Dan hoef je niks terug te betalen dus??quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:57 schreef HansU het volgende:
[..]
inderdaad. Of laat ze bij beiden gewoon de heffing toepassen en claim het aan het eind van het jaar terug. Is toch een leuk bedragje wat je dan opeens krijgt. Zie het als je eigen spaar regelingetje.
10.000 idd. daar kom ik net niet aan volgens mijquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:13 schreef HansU het volgende:
[..]
je moet er rekening mee houden dat je niet over een bepaalde grens gaat per jaar. Iets van 8 of 10 duizend euro ofzo. Anders moet je extra terug dokken.
als het goed is hoef je nooit wat terug te betalen en krijg je zelf terug betaalt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Maar wil je zeggen dat je beide mag laten toepassen? Dan hoef je niks terug te betalen dus??
Als je ergens nieuw begint, laat je het dan altijd toepassen, of niet?
Ik mik het ook altijd uit dat ik er net niet aan kom.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:19 schreef Katana het volgende:
[..]
10.000 idd. daar kom ik net niet aan volgens mij
Sinds dit schooljaar krijg ik dus betaald, maar heb ook een bijbaantje als bakker.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:23 schreef HansU het volgende:
[..]
als het goed is hoef je nooit wat terug te betalen en krijg je zelf terug betaalt.
Ik vul altijd in dat ik op m'n andere werk al loonheffing betaal. Dat betekent dat ze nog steeds de heffing toepassen maar dat formuleer doorsturen na de belastingdienst zodat die weet dat ze jouw geld terug moeten betalen.
maakt allemaal geen zak uit. Zolang je maar niet over de 10.000 grens gaat. Ik zou geen moeite nemen om je stage te gebruiken als primaire inkomstbron voor de belasting. Als er in de procedure iets fout gaat kan je tot je 50e blijven bellen tot het weer goed is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:31 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Sinds dit schooljaar krijg ik dus betaald, maar heb ook een bijbaantje als bakker.
Nu heb ik geen flauw idee wat ik daar heb ingevuld. Ik vergeet het elke keer te controleren en eventueel aan te passne.
Op stage verdien ik meer, en dat wist ik van te voren, dus laat ik het daar sowieso toepassen.
Maar het is dus sowieso niet erg als ik bij de bakker ook laat toepassen.. Of moet ik dat perse in 'nee' veranderen?!
Nee, 10.000 euro red ik lang niet!! (Helaasquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:33 schreef HansU het volgende:
[..]
maakt allemaal geen zak uit. Zolang je maar niet over de 10.000 grens gaat. Ik zou geen moeite nemen om je stage te gebruiken als primaire inkomstbron voor de belasting. Als er in de procedure iets fout gaat kan je tot je 50e blijven bellen tot het weer goed is.
Mijnes staat nog steeds op 1..quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:36 schreef HansU het volgende:
jeej, me post gemiddelde is op de 10 uitgekomen nu!
Dat komt vooral doordat je al zolang geregistreerd staat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijnes staat nog steeds op 1.., maar dat komt ook dat ik sinds mijn stage wat actiever aan Fok! deelneemt
Huhu, ik dacht dat ik ook ranzig brood zou eten (oerbrood) aangezien er niet meer keuze was in brood maar het smaakt super moet ik zeggenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:54 schreef HansU het volgende:
[..]
Wat is m'n brood vandaag verschrikkelijk ranzig zeg. Bruin Pallister brood ofzo van de AH
Er was niks anders meer.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:11 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Huhu, ik dacht dat ik ook ranzig brood zou eten (oerbrood) aangezien er niet meer keuze was in brood maar het smaakt super moet ik zeggen![]()
Welke oerbrood had je? Ik bak ze zelf elke zaterdag!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:11 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Huhu, ik dacht dat ik ook ranzig brood zou eten (oerbrood) aangezien er niet meer keuze was in brood maar het smaakt super moet ik zeggen![]()
stop eens met over eten praten, ik heb honger.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Welke oerbrood had je? Ik bak ze zelf elke zaterdag!!Ik vind ze ook super lekker!
Ik zal niet meer over eten pratenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:37 schreef HansU het volgende:
[..]
stop eens met over eten praten, ik heb honger.
quote:
ik heb altijd super gevarieerde keuzes... eet ik eerst de 2 boterhammen met boterham worst of begin ik met de boterhammen met ham.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik smeerde eerst ook altijd brood voor mezelf, voor tijdens de lunch (aangezien ik het avondeten gebruik als 'gratis maaltijd') maar nu ben ik er dus achter dat er totaal geen fatsoenlijke controle is, dus ik vraag nu met de lunch ook gewoon altijd een bordje, zodat ik gratis kan lunchen en niemand die er wat van merkt/ziet(heb nu ook veel meer keuze
...)
héhé, ik miste je al. Het is zo verschrikkelijk rustig hier nuquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:30 schreef T1andonly het volgende:Dag stagelopers, ik kom nog eventjes terugkijken hoe het allemaal gaat.
Ik zit al 'n week thuis werkelijk niets te doen en m'n stageverslag schiet niet op.
Bhehehehe!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:31 schreef HansU het volgende:
[..]
héhé, ik miste je al. Het is zo verschrikkelijk rustig hier nu
Geen menu keuzes meer van Goover, SvenM is de laatste weken ook al zo rustig en er zijn nog een aantal stagiaires al klaar.
of een onderdosis hersensquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:46 schreef T1andonly het volgende:
Volgens mij heeft SvenM ergens een overdosis van genomen
quote:
Hey..quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:30 schreef T1andonly het volgende:Dag stagelopers, ik kom nog eventjes terugkijken hoe het allemaal gaat.
Ik zit al 'n week thuis werkelijk niets te doen en m'n stageverslag schiet niet op.
goh, je bent al twee weken bezig daarmee, nog steeds niksquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hey..
Ben nu ook bezig met mijn verslag.. die moet pas over 2 maanden afen tot zover niks op papier
![]()
Nee, onzinnige opdrachten...quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:50 schreef HansU het volgende:
[..]
goh, je bent al twee weken bezig daarmee, nog steeds niks
wat een onzin zeg. Ik heb nog steeds (tegen het einde van de stage) mijn hele stagebeleider van school nog niet gesproken. Alleen 2x ge emailed nadat hij mijn voice mail had ingesproken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, onzinnige opdrachten...Wel een beetje triest, eigenlijk
![]()
Dinsdag een afspraak met mijn stagebegeleider van school.. op de school, hij wil beter kennis met mij maken.![]()
Na 3 keer mailen en 2 1/2 week later pas een reactie..quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:01 schreef HansU het volgende:
[..]
wat een onzin zeg. Ik heb nog steeds (tegen het einde van de stage) mijn hele stagebeleider van school nog niet gesproken. Alleen 2x ge emailed nadat hij mijn voice mail had ingesproken.
Yep, ben het er helemaal mee eens.. Ik vind die terugkomdagen ook maar doelloos, je schiet er gewoon niets mee opquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:15 schreef littledevilSC het volgende:
Ach, wie weet slaat het toch ergens op. Alleen zie ik dat nog niet in. Zijn er fokkers die hier ervaring mee hebben?
en er behoorlijk de pest aan hebben?![]()
Dus het klopt ook nog eens.. Alle bovenstaande onderwerpen komen aan de orde EN het is slaapverwekkend?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:16 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Yep, ben het er helemaal mee eens.. Ik vind die terugkomdagen ook maar doelloos, je schiet er gewoon niets mee op![]()
Bij jouw opleiding zijn die dagen niet verplicht?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef Fugie het volgende:
ik heb mijn terugkomdagen van deze stagen allebei gemist
maar toch wil ik nog ff naar school om wat dingen af te ronden
Bij ons heet dat intervisie, en zijn verplicht anders kan je aan het eind van je stage.. nog een paar intervisierondes doen..quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:15 schreef littledevilSC het volgende:
Nou, morgen mijn eerste terugkomdag op school. Wat daar het nut van is? We moeten verplicht bij elkaar gaan zitten en babbelen over 'hoe gaat de stage nou bij jou?', 'ben je nog tegen problemen aangelopen?' of 'hoe staat het met je planning?'
....![]()
Ach, wie weet slaat het toch ergens op. Alleen zie ik dat nog niet in. Zijn er fokkers die hier ervaring mee hebben?
en er behoorlijk de pest aan hebben?![]()
DOEN DOEN DOEN DOEN!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:04 schreef NrSiX het volgende:
collegas zitten hiernaast ruzie te maken.. moet het eigenlijk opnemen met mijn tel en daarna iedereen laten meegenieten op fok =]
Of zijn ze elkaar aan het straffen op de SM manier ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:06 schreef Norro-tje het volgende:
ja leuk doen doen doen dan is er spanning en sensatie hier is het fysiek en verbaal ?
Naar binnen lopen en dan zeg.. he sommige mensen willen graag (ff pauze laten vallen) werken..quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:11 schreef NrSiX het volgende:
Geen gevecht iig (man&vrouw) ik heb het ook niet op de mannelijke collega alleen ben ik hier weg binnenkort daarom zoek ik nooit de confrontatie met hem =] . De vrouwelijke collega daarintegen wel aangezien ze nog behoorlijk lang samen moet werken.
Af en toe gaat het van geschreeuw naar wat rustiger, kan het niet goed opnemen helaaskan wel de deur open doen en ff zeggen dat ik alles wil opnemen maar dat komt ook zo raar over ist niet?
![]()
rustig kunnen Fokken! bedoel jequote:Op woensdag 24 januari 2007 16:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Naar binnen lopen en dan zeg.. he sommige mensen willen graag (ff pauze laten vallen) werken..
het is 2007 hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:23 schreef Theamerican het volgende:
komop mensen ff volmaken voor 1700
wie gaat dat doen dan, vroeger deed Goover dat altijd, maar die is er niet meer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:25 schreef NrSiX het volgende:
Komt wel goedzorg maar alvast dat het volgende deel klaarstaat =]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |