quote:
Die mompelt dingen als "je lichaam heeft dit nu nodig"quote:Op maandag 22 januari 2007 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed experiment. Ik denk dat je dit nog zeker wel een week blijft houden.
Wat denkt Iteejer?
Op het moment dat ik 2 weken niet gedronken had, vond ik het ook niet lekker meer. Daarna geen druppel meer gedronken.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:49 schreef yvonne het volgende:
Die mompelt dingen als "je lichaam heeft dit nu nodig"
Straks ben ik eraan gewend
Ik wil het ook wel nog visueler maken:quote:Op maandag 22 januari 2007 13:58 schreef yvonne het volgende:
Bedankt UIO, tof!
In de nacht van zaterdag op zondag, of zondagmiddag 2 uur?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef Seborik het volgende:
Tot 28 januari 2 uur.
Hij doet aan squashquote:Op maandag 22 januari 2007 14:12 schreef yvonne het volgende:
UIO, je gaat me niet vertellen dat je ook bent gaan "bewegen"hè?
Ondanks de appendixsuctie?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:12 schreef yvonne het volgende:
Ik ben alleen nog geen gram afgevallen Swetz
Dat deed ik daarvoor ook al.quote:
Ben zelf ook altijd de Bob uit eigen keuze.. Stoor mij ook niet meer om uit te gaan zonder drinken, sigaretten (nu al weer 3 jaar gestopt).quote:Op maandag 22 januari 2007 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel nog visueler maken:
[afbeelding]
Ik ook niet, ik heb weer meegezwangerdquote:Op maandag 22 januari 2007 14:12 schreef yvonne het volgende:
Ik ben alleen nog geen gram afgevallen Swetz
Goed bezig, volhouden.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:42 schreef yvonne het volgende:
Na m'n operatie:
Fruit
sapjes, uit m'n bierglas goddomme
Ik rook amper 10 peukjes en dan nog maar 3 trekjes ofzo
GEEN alcohol
Ik moet niet aan snacks denken
Ik ontbijt keurig
En ik heb zelfs crueslimeuk gekocht
Bruin brood met enge dingen en magere vlees en kaassoorten.
Houd ik al vol:
7 dagen.
je bedoelt op eigen kracht je eigen voort bewegen naar de dichtst bij zijnde reisbureau in plaats van een passieve vakantie boeken van achter de kompjuter?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeg Yvonne, heb je al een 'actieve' vakantie geboekt?
Laat me eerst even aan deze situatie wennenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeg Yvonne, heb je al een 'actieve' vakantie geboekt?
In dat andere subforum van me zijn daar vast wel topics over te vinden.
Dan had ik wel gevraagd of ze actief een vakantie had geboekt.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:19 schreef opgebaarde het volgende:
je bedoelt op eigen kracht je eigen voort bewegen naar de dichtst bij zijnde reisbureau in plaats van een passieve vakantie boeken van achter de kompjuter?
Ben zelf goed te spreken over Optimel.... Stoelgang gaat dan _nog_ beter.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:28 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom er nooit aan toe om fruit te vreten. Dus ik zit nu elke dag an de actimel en de fruit2day.
Wel drink en rook ik nog. Heb besloten om na de vakantie in februari te stoppen met roken. Als ik namelijk op het tempo dat ik nu rook door ga, dan haal ik de 50 niet.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat gezonde gedoe is schijnbaar ook goed voor je seksleven. Uren en uren genot zonder tekenen van vermoeidheid. Merk je dat al?
Ik eigenlijk ook niet... maar het gaat nu gewoon nog makkelijker.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:41 schreef Armageddon het volgende:
Stoelgang heb ik eigenlijk nooit problemen mee. Dat loopt altijd wel lekker door na een zooi bier.
Ach.quote:
Ik weet niet of ik nu medelijden met Iteejer moet hebben of niet.quote:Ik ben nog pijn aan het lijden van de operatie jah, géén sex nu ff
Ik ben geen Succubus hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach.
[..]
Ik weet niet of ik nu medelijden met Iteejer moet hebben of niet.
Hoe gaat het verder vandaag met je?
Geen gein: ik ben waarschijnlijk de enige die serieus reageertquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben geen Succubus hoor
Het gaat, nog steeds geen alcohol, en nog steeds gezond voer
Roken gaat al beter
Geen chips, koek, frituur, pizza's, niks!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:15 schreef sararaats het volgende:
yvonne, wat bedoel je met geen snacks?
geen chips enz?
jakkes, dat zou voor mij een ramp zijn
anyway yvonne, succes hè poepie
da's niet aardigquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar ben je alweer in de kroeg geweest ? !
yvonne eet misschien geen chips, koek en al die shit niet meer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef erikkll het volgende:
Medelijden met Brechtje
Edit: of mag zij wel lekker eten?
en je wou eerst nog stoppen met roken..quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben geen Succubus hoor
Het gaat, nog steeds geen alcohol, en nog steeds gezond voer
Roken gaat al beter
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
yvonne eet misschien geen chips, koek en al die shit niet meer.
Maar ik wel.
gezonde moederquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
en je wou eerst nog stoppen met roken..
ja das best lekker, maar dit is toch veel lekkerderquote:
exportflessen grolsch zijn niet zo makkelijk te krijgen in nederlandquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja das best lekker, maar dit is toch veel lekkerder
[afbeelding]
[afbeelding]
oh jah sterkte enzo
moet ik er nou echt een bruine grolsche fles bij googlen? het gaat om het idee hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:06 schreef erikkll het volgende:
[..]
exportflessen grolsch zijn niet zo makkelijk te krijgen in nederland
thnxquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:28 schreef erikkll het volgende:
[afbeelding]
hij stond nog op de blog van breuls
Waarom rolt die appel niet wegquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
da's niet aardig
to resist the temptation:
[afbeelding]
Ja,maar je snapt natuurlijk wel dat al die luiervakanties voorbij zijn.Jullie gaan in gezinsverband fietsen,uiteraard allemaal in hetzelfde soort trainingspak en zelfde merk fietsen.En bergbeklimmen en wandelen.Niks geen Costa's,een wandelvakantie in Schotland,dat wordt je lot.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
yvonne eet misschien geen chips, koek en al die shit niet meer.
Maar ik wel.
Misschien kan je je digi cam ook gewoon scheef houdenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Misschien is tijdens het rollen de foto gemaakt.
Vind je het zelf eigenlijk vervelend dat je nu gezonder leeft ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:14 schreef yvonne het volgende:
En nog steeds aan het volhouden
*staart naar pak sinaasappelsap*
Toch niet metquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:14 schreef yvonne het volgende:
En nog steeds aan het volhouden
*staart naar pak sinaasappelsap*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |