hmmm da's wel minder, is dit icm gebruiken van 3rd party software of ook gewoon van zichzelf al?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:58 schreef Fugie het volgende:
wm5 heeft chronische problemen met vastlopen en meer dat soort fratsen
wordt idd wel tijd hequote:
Sportwagen noemen ze het ook nogquote:Op maandag 22 januari 2007 14:01 schreef Hugster het volgende:
In meegereden
Zit echt geen gang in idd, en dan verwacht je superpower
Ik liet me er in glijden, je ligt zowat helemaal, en dan trek je die vleugeldeur naar bendenen en denk je godverdomme nou komt het.
.. Tegenvaller
je avatar in de opquote:
John Zachary De Loreanquote:Op maandag 22 januari 2007 14:11 schreef Sjoewe het volgende:
Maar wie had er dan ook ooit bedacht dat een bedrijf met één model, een massageproduceerde kaaschaaf/sportwagen, een geweldig succes zou worden?
Neequote:Op maandag 22 januari 2007 14:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
John Zachary De Lorean
[afbeelding]
Keeenker die Mercquote:Op maandag 22 januari 2007 14:16 schreef Hugster het volgende:
Shoarmaplaatwerker an die arbeit geweest![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sjoe, bij je oude straatsjie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk MERCEDES-BENZ
Handelsbenaming 500 SEL
Kleur(en) Rood
Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas)
G3 Installatie Nee
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 4976 cm3
Vermogen 177 KW
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Je jezus manquote:Op maandag 22 januari 2007 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Keeenker die Merc![]()
![]()
![]()
![]()
En de PT-Cruiser, nu met NOG meer chroom![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
Maak dan eens een foto van je kale boom.
Ik heb een broek aan.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nu weer een foto van jouw kale boom-ingang.
volgende slowchat sta je ertussenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tja, die kan ik niet aanpassen, en en wordt gewerkt (denk ik) aan mijn nieuwe avatar
dat klopt, het merk is later opgegaan in Auto Union.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:51 schreef PeuRac het volgende:
Horch maakte vroeger toch hele dure personen wagens? (rond de oorlog iig) of ben ik in de war met een ander merk?
ja daar zit niemandquote:Op maandag 22 januari 2007 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn forum draait op topsnelheid hoor
quote:DevilNL, ik weet hoe ik bij Lasaulec moet komen hoorAls industrieterreinjunk
Probleem is alleen dat de file al bij Britsum (een dorp ACHTER cornjum van Lwd af gezien) begint, en pas op het industrieterrein zelf ophoudt... Ik deed er 25 minuten over met de auto vandaag (het regende
) En bij Britsum (stoplichten) ingevoegd, anders kom ik er niet eens tussen.... Met de fiets ben ik er in een kwartier.
Keeeenkerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:42 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff2.entensi(...)hp?media=spoiled.wmv![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee wat voor 'n automaat hier staatquote:
Dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:08 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor 'n automaat hier staat'k kom er op weg naar binnen langs, trek een kop café creme om er vervolgens niet meer in de buurt te komen
Ik ken het alleen als merkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietCafe creme is van oorsprong Zwitsers (en heet daar een "Schümli")
Dit weekend toevallig Nespresso gehad... Was lauw! Wel lekker, maar veeel te koudquote:Ik heb hier trouwens een Nespresso-automaat staat van Saeco (model weet ik zo niet), niet
eens zo'n "hele echte" espressomachine dus.Thuis drink ik alleen Bosnische (turkse?) koffie.
![]()
Arial Atomquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef ook_gek het volgende:
http://www.nu.nl/mmbase/images/952452
is dit nou een radical wagen ding die zo extreem snel is.
Dit is geen lotus geval want de voorkant is volledig open zo te zien.
goeie morgen rukkertje, jij weer?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:17 schreef HansU het volgende:
[..]
goeie morgen schat,
wat leuk dat je zoveel van auto's weet
OMFGquote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:42 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
Is dit nsfw offuh?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:42 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
Nee, safe. Wijf krijgt een auto van d'r paquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:23 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik ken het alleen als merk
[..]
Dit weekend toevallig Nespresso gehad... Was lauw! Wel lekker, maar veeel te koud
We hebben het toch over dezelfde? Met van die kutterige cupjes?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat je bakkie te koud was kan misschien gebeuren met de wat goedkopere modellen,
met deze is de espresso echt gloeiend heet (soms zelfs te heet als ik een snelle bak wil).
Dat je niet naast een lekker wijf slaapt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:20 schreef HansU het volgende:
[..]
ja ja ik weer, wat een lief koosnaampje heb je toch voor me, wat betekent rukkertje
jij wel danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:43 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat je niet naast een lekker wijf slaapt.
Ik wel ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:47 schreef HansU het volgende:
[..]
jij wel dan
Opblaasbaar telt trouwens niet.
porsches tellen ook nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:49 schreef Richboy het volgende:
Maar toch fijn dat je impliciet erkend dat je een kansloos en lelijk rukkertje bent.
Nee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:42 schreef Richboy het volgende:
[..]
We hebben het toch over dezelfde? Met van die kutterige cupjes?
Dat zeg ik, Nespresso... Was dus geen uitzondering dat -ie lauw was?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee.
Dat is een Nespresso.
Hij heeft eenSaeco
.
Nespresso is gekloot met vage cupjes en inderdaad lauwe koffie. Als je in een Saeco Bar-le-duc doet en goede bonen koopt bij een speciaalzaakje krijg je heerlijke koffie/espresso
Ja maar je hebt er verschillnde machines voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:42 schreef Richboy het volgende:
[..]
We hebben het toch over dezelfde? Met van die kutterige cupjes?
Nee, Nespresso is kut.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:55 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Nespresso... Was dus geen uitzondering dat -ie lauw was?
Is die bende nieuw ofzo?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja maar je hebt er verschillnde machines voor
De onze:
[afbeelding]
Whoooooooooooooquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:04 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Volume open, en gaaaaaaaaaan
quote:
PWNDquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar toch, blijft het lekkerder en beter dan water wat al weken in die gore leidingen borrelt...
Ja dat vind ik echt heel mooiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nogal
Maar vooral m'n ouders die het al jaren in die espresso-unit mieteren
Ja want water uit de kraan is zo kenkeronhandigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, als ik het vertel blijven ze toch stug doorgaan
Je kan inderdaad beter om de week naar de Makro rijden om daar dozen van die bende in te ladenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja want water uit de kraan is zo kenkeronhandig
Wij hebben hem nu een maandje of 4, is eigenlijk een gewoon espresso/koffie-apparaatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, Nespresso is kut.
[..]
Is die bende nieuw ofzo?Waarom laat
Saeco
zich in met
Nespresso
?
Het gaat bij jou toch om de kwantiteit?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:34 schreef Sjoewe het volgende:
Bij het bedrijf waar in af en toe werk staat ook een Nespresso, maar dat is echt wel prima, goed heet, en normaal van smaak.
En ze weten wel hier wat voor koffie-fetisj ik heb
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het gaat bij jou toch om de kwantiteit?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet tegenwoordig overal waar ik ben koffie zetten, omdat ik het precies goed schijn te doen
Nog een blokje koffie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Prima toch
Een huisgenoot van me zet hem zooooo ongekend sterk dat zelfs ik er last van m'n pens van krijg
Inderdaadquote:
Echte studentenkoffiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
InderdaadEn hij maakt z'n koffiezetapparaat nooit schoon
Is echt een smerige bruine vlek in de hoek van z'n kamer
Jeahquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Echte studentenkoffie
koffie = wakker blijven
![]()
Ik vond dit toch wel de mooiste uitnodiging om naar een afstudeerpraatje te komenquote:Om 13.30 zal ik in collegezaal 0.13 van gebouw R1 strijden voor verlenging van mijn studententijd. Ik zie jullie graag tegemoet om getuige te mogen zijn van een grandioze nederlaag.
Jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond dit toch wel de mooiste uitnodiging om naar een afstudeerpraatje te komen![]()
Zeker een positieve instellingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond dit toch wel de mooiste uitnodiging om naar een afstudeerpraatje te komen![]()
Mezelf een verkorte hbo opleiding filmen/monteren/produceren binnenlullen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet jij nu al wat je hierna gaat doen...?
Nais. Selectie 'n shit nodig of niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mezelf een verkorte hbo opleiding filmen/monteren/produceren binnenlullen.![]()
Geen idee. Maar ik ga er geen 4 jaar over doen. En die stage onzin mogen ze ook houdenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nais. Selectie 'n shit nodig of niet?
Dat moet goed te doen zijn me dunktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ga er geen 4 jaar over doen. En die stage onzin mogen ze ook houden
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
Rutte vierde carnaval in Boxmeer![]()
.
[afbeelding]
Ik weet alleen nog dat ik na de optocht, lazerus van de Schrobbeler, in de trein ben gesprongen om boven de rivieren te komenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb het ook vaak geprobeerd, maar uiteindelijk heb ik er ook toch niet zo'n zin in.
Nee, die schrijven hun naam op deuren en glazenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:49 schreef Sjoewe het volgende:
Carnaval is voor gekken en dwazen.
Wat mij betreft trekken ze rond carnaval zo'n gaza-strook-muur op boven de lek. Wegblijven met je maffe pakjes en wanmuziekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, die schrijven hun naam op deuren en glazen![]()
En daarna vieren ze carnaval.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, die schrijven hun naam op deuren en glazen![]()
Hoezo. Dat nummer van Theo Maassen is tofquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat mij betreft trekken ze rond carnaval zo'n gaza-strook-muur op boven de lek. Wegblijven met je maffe pakjes en wanmuziek![]()
Waarin ' ie de raad van elf belachelijk maakt? Ja die is prima. Maar goddamn carnavals muziek is nog erger dan skihutkrakersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo. Dat nummer van Theo Maassen is tof![]()
.
Ik heb in de raad van elf gezetenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarin ' ie de raad van elf belachelijk maakt? Ja die is prima. Maar goddamn carnavals muziek is nog erger dan skihutkrakers
Ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb in de raad van elf gezeten. Uitgekozen eh
Niet vrijwillig ofzo
.
Ik op de basisschool. Dus daar kreeg je geeneens bierquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ookKatholieke Middelbare school. Voor het gratis bier
Dat staat niet als ze geen boobjens hebben.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
Bij ons mochten alleen mannen in de Rv11 meisjes moesten zich in nakende stoeipakjes bij de dansmariekes vervoegen.
Dansmariekes, Theo Maassen..... Waar ken i kdat van?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
Bij ons mochten alleen mannen in de Rv11 meisjes moesten zich in nakende stoeipakjes bij de dansmariekes vervoegen.
Ik had bijkans weinig te klagen. En het leukste was dat we het ook op een mytielschool gingen vieren. Allemaal puberende zwakzinnigen die naar je toekomen om te vertellen dat ze zin krijgen om te rukken van die dansmariekesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dansmariekes, Theo Maassen..... Waar ken i kdat van?![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had bijkans weinig te klagen. En het leukste was dat we het ook op een mytielschool gingen vieren. Allemaal puberende zwakzinnigen die naar je toekomen om te vertellen dat ze zin krijgen om te rukken van die dansmariekes![]()
![]()
![]()
Een enkele middag op een mensenleven wel.quote:
Dan heb je pech, want in IJsselstein vieren ze het zeer uitbundigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat mij betreft trekken ze rond carnaval zo'n gaza-strook-muur op boven de lek. Wegblijven met je maffe pakjes en wanmuziek![]()
Dijken doorstekenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want in IJsselstein vieren ze het zeer uitbundig![]()
![]()
Mooiste feest van het jaar man
Verkapte braboquote:
En nu ook in je hart, het is duidelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben er officieel een![]()
![]()
je hebt al een kloontje gereed?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga zoveel lol beleven aan het centrale carnavals-bashtopic binnenkort
goh, doe je ooks eens wat nuttigs.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben aan het leren op mijn stage.
Carnavallen doe ik al jaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En nu ook in je hart, het is duidelijk
Een gefundeerde mening geven waarom carnaval voor gehandicapten en verstandelijk beperkten bedoeld is, is alleszins geen bashenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, want als moderator mag je niet bashen (![]()
).
zou het maar opvatten als een complimentjequote:
Heb je al een zachte G? Een PSV-sjaal? En staat Guus al op het program komend jaar?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Carnavallen doe ik al jaaaaaaaaaaaaaaren
Jij zuipt je bij elke gelegenheid klemquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Carnavallen doe ik al jaaaaaaaaaaaaaaren
Zachte G? Nooitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je al een zachte G? Een PSV-sjaal? En staat Guus al op het program komend jaar?
Da's goed X.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:46 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jij zuipt je bij elke gelegenheid klem
Het was sarcastisch.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een gefundeerde mening geven waarom carnaval voor gehandicapten en verstandelijk beperkten bedoeld is, is alleszins geen bashen
Toch leuk ook dat wij ieder jaar weer dezelfde discussie hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een gefundeerde mening geven waarom carnaval voor gehandicapten en verstandelijk beperkten bedoeld is, is alleszins geen bashen
Ik heb een voldoende voor mijn tempo en motivatiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:45 schreef vlad het volgende:
[..]
zou het maar opvatten als een complimentje![]()
De zanger aan wie Brabant een warm hart toedraagt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zachte G? Nooit
PSV?Voetbal
En wie is Guus?
En ik ben bloedserieus dacht je?quote:
Die heeft geeneens een zachte Gquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De zanger aan wie Brabant een warm hart toedraagt.
[afbeelding]
Aan wie veel fruitella's en een grapefruit aan z'n kontgat toegewenst.
'voldoende'quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb een voldoende voor mijn tempo en motivatie. Ik heb sowieso een voldoende voor mijn hele stage
.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ah, die Guusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De zanger aan wie Brabant een warm hart toedraagt.
[afbeelding]
Aan wie veel fruitella's en een grapefruit aan z'n kontgat toegewenst.
Die gast is een tilburgerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heeft geeneens een zachte G. Toch
?
Toch heeft ie geen zachte Gquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die gast is een tilburgerEn hij heeft een heel lied over die kutprovicie gemaakt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, die Guus. Die is keirelekst man
.
BOEIEND, HET IS EEN SCHIJTBRABOquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toch heeft ie geen zachte G.
Het is een naCHGHGKDKHGHGKHt. Dus.
Verpest het nou nietquote:
Nooit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus jij blert nooit mee met zijn nummers wanneer je dronken bent?
Ik ben nooit dronken. Ik raak slecht gebrouilleerd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik bler altijd met alles mee. Ook wanneer ik niet dronken ben..
Afsteken, teruggeven aan België. 14.gifquote:
Whehehequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken. Ik raak slecht gebrouilleerd.
Hier zijn er veel te veelquote:
Gaerne. Behalve Maastricht en DSM.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Afsteken, teruggeven aan België. 14.gif
Juist Maastrichtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaerne. Behalve Maastricht en DSM.
En die anderen gaan allemaal hendig sjumpen in het weekendquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier zijn er veel te veel
Maar gelukkig blijven die puisten lekker bij paps en mams wonen waardoor je er 's avonds geen last van hebt
Ohw menquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En die anderen gaan allemaal hendig sjumpen in het weekend
Ik had ongeveer hetzelfde gister bij de C1000. De bewuste jongemannen noemde de betreffende toko "Ceedoezoe" (quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:04 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe ik zat gister met au3 op de fiets. Komt er zo'n menneke voorbij gefietst, ik zie dat ' ie z'n versnelling steeds kleiner zet. Dus ik zo precies op het moment dat 'ie 'm op z'n achterwiel trekt: "Pop een wheelie, jeweest"
Urban Skilzz je weet
Dat zegt dan meer dan genoeg over je verenigingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:10 schreef Richboy het volgende:
Guus is de held van de vereniging!
Mooi wel dat hij het AHC songvestival gewonnen heeft, destijds..
9 februari in 013
Mja of de debiel die het hier voor de deur op z'n pizza brommer probeerde maar het niet voltooide zegmaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had ongeveer hetzelfde gister bij de C1000. De bewuste jongemannen noemde de betreffende toko "Ceedoezoe" () . Op het moment dat ze uit de toko liepen, drukten ze snel op het mobieltje 50cent aan. Onder het genot van deze krakende beats uit een ielig telefoonspeakertje maakten ze de fietsen los. Slaakten ze een aantal ondefinieerbare kreten naar elkander, en begonnen vol goede moed op het achterwiel te fietsen.
Tot op het moment dat er een auto de bocht om kwam zeilen en ze allemaal vol in de ankers moesten omdat ze er bijna bovenop klapten
Woensel is tha bomb jeweets
Groot genoeg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
Is de 013 groot eigenlijk?
jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is groot? Definieer groot?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
Te mooiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja of de debiel die het hier voor de deur op z'n pizza brommer probeerde maar het niet voltooide zegmaar
Ach, jullie lallen zeker op Albert West ofzoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer dan genoeg over je vereniging
Hoeveel man er in pastquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is groot? Definieer groot?
Neen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:13 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ach, jullie lallen zeker op Albert West ofzo
Reageer dan niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent hier de internetverslaafde. Zoek het op.
2200 man in de grote zaal, 350 in de kleine, 150 in de Batcavequote:
Merci.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
2200 man in de grote zaal, 350 in de kleine, 150 in de Batcave
herm houdt van Frans Bauer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Andre?
Vertel het maar jochie, waar brassen jullie op?
Verbaasd me niets.... Maar jij weet dat omdat je hem bij z'n concert bent tegengekomen?quote:
Geen muziek.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Andre?
Vertel het maar jochie, waar brassen jullie op?
Nee, ik zag een foto waarbij ie een 'fanshirt' aan had.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
Verbaasd me niets.... Maar jij weet dat omdat je hem bij z'n concert bent tegengekomen?
matig grapjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
Maar jij weet dat omdat je hem bij z'n concert bent tegengekomen?
Hallo Sjoewe, wat een kutmuziek.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:20 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi, ik ben Sjoewe en ik houd van vuige ende snoeiharde rockmuziek.
ja. en vroeger heb ik me ernaar gekleed.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hallo Sjoewe, wat een kutmuziek.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:20 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi, ik ben Sjoewe en ik houd van vuige ende snoeiharde rockmuziek.
Jeah, die foto met die hahnenkammquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ja. en vroeger heb ik me ernaar gekleed.
cp. Pantera - Cowboys from hellquote:
Panteraquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jeah, die foto met die hahnenkamm
NOFXquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:33 schreef vlad het volgende:
[..]
Pantera![]()
![]()
zit momenteel weer eventjes in de NOFX en ramones fase![]()
Zo vroeg al?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:34 schreef vlad het volgende:
ik wou vroeger ook een hanekam![]()
maar omdat ik al vanaf m'n 16e kalende ben, was dat geen goed idee![]()
Zulks een punkertquote:
En dan een bol wijf dat van het podium springtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:37 schreef vlad het volgende:
Heideroosjeswat vond ik die live leuk zeg toen
alleen het stagediven snapte ze nog niet helemaal in hardenberg
En in Vera was het zo druk, dat niemend aan de kant kon
![]()
Stagedivenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:37 schreef vlad het volgende:
Heideroosjeswat vond ik die live leuk zeg toen
alleen het stagediven snapte ze nog niet helemaal in hardenberg
En in Vera was het zo druk, dat niemend aan de kant kon
![]()
Ik dacht dat je een langharige metalgast wasquote:
quote:
quote:NOFX LYRICS
"Always Hate Hippies"
You are a hippie,
You smell like skunk,
I'm your arch-enemy,
A middle class punk.
Get out,
Get a life,
Get a job,
Everyone's smoking grass,
Everyone is an ass.
Can't you afford to cut your hair?
Cause Frank and I will cut it off for free.
Never trust a hippie,
They'll sell you bad drugs.
Nee alex veracht alle alcohol en narcotica.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:40 schreef vlad het volgende:
[..]
[..]
zou dit een note van Alexxxx opleveren?
![]()
Crowdsurfen in een kroeg met hooguit 10 manquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
StagedivenVroeger
Toen
Dat
Nog
Mocht
Bij een zo'n concert was er zo mega klein vrouwtje die het podium op wilde. En omdat ik de beroerst e niet ben, dacht ik haar even te helpenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan een bol wijf dat van het podium springt
Je bedoelt, even vragen of je vrienden je naar huis willen dragenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Crowdsurfen in een kroeg met hooguit 10 man
Zoiets ja, maar het is vooral leuk als het plafond zo laag is dat je er zo al bijna aan kuntquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bedoelt, even vragen of je vrienden je naar huis willen dragen
mja, ik heb het vroeger wel steeds m'n wens van lang haar, ingediend bij de tandenfee.... zonder resultaatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een langharige metalgast was
Je fotoboek zegt me iets anders
Mja ik ben toen nog naar het 12 jarig jubileum concert geweest. Werden we geïnterviewd door AT5, alleen jammer dat ik al zoveel Schultenbrau's achter de kiezen had dat er echt geen zinnig woord meer uitkwamquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:43 schreef vlad het volgende:
[..]
Bij een zo'n concert was er zo mega klein vrouwtje die het podium op wilde. En omdat ik de beroerst e niet ben, dacht ik haar even te helpenbleek ze tig keer lichter te zijn als de kerel die ik daarvoor geholpen had, dus ik overschatte m'n kracht een beetje
ze vloog bijna tegen igor aan
Zelfs Marco moest er om lachen
![]()
heerlijk om dat terug te zien danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik ben toen nog naar het 12 jarig jubileum concert geweest. Werden we geïnterviewd door AT5, alleen jammer dat ik al zoveel Schultenbrau's achter de kiezen had dat er echt geen zinnig woord meer uitkwam![]()
Die stinkhoer is sowieso veel te laksquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, ik heb het vroeger wel steeds m'n wens van lang haar, ingediend bij de tandenfee.... zonder resultaat![]()
En daar kan ik me iets bij voorstellen, een lamme Sjoewequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik ben toen nog naar het 12 jarig jubileum concert geweest. Werden we geïnterviewd door AT5, alleen jammer dat ik al zoveel Schultenbrau's achter de kiezen had dat er echt geen zinnig woord meer uitkwam![]()
Schultenbrauquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maatje van me heeft de totale winst gepakt. Die is als 17 jarig gabbertje ooit geïnterviewd bij Hellraiser. Helemaal strak onder de pillen, trekken in ze kaak en ogenquote:
je bent een pauperscholier of nietquote:
Hugo?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maatje van me heeft de totale winst gepakt. Die is als 17 jarig gabbertje ooit geïnterviewd bij Hellraiser. Helemaal strak onder de pillen, trekken in ze kaak en ogen
"Mu-mu-mu-mensssen de-de-de-denken da da da dat hierrrrrrr de de de duivel woont, me me me me maar voor onssss issut de he he he hemeeelll!"
Gebruik je wel eens drugs?
"NEEEE! NOOOIT NOOOIT NEEEE NOOOIT"![]()
Nee erger.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan te ver....![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maatje van me heeft de totale winst gepakt. Die is als 17 jarig gabbertje ooit geïnterviewd bij Hellraiser. Helemaal strak onder de pillen, trekken in ze kaak en ogen
"Mu-mu-mu-mensssen de-de-de-denken da da da dat hierrrrrrr de de de duivel woont, me me me me maar voor onssss issut de he he he hemeeelll!"
Gebruik je wel eens drugs?
"NEEEE! NOOOIT NOOOIT NEEEE NOOOIT"![]()
Neusschotten zijn overratedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee erger.
Tegenwoordig wel clean, kosten: een neusschot
Mensen die vrijwillig Schultenbrau drinken...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt.
Schultenbrau is er daar 1 van
5 euro = veel bier = dronken = leukquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig Schultenbrau drinken...Waarom
Drink je tegenwoordig geen bier meer?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
5 euro = veel bier = dronken = leuk![]()
Tegenwoordig drink ik dat niet meer hoor, 6 jaar geleden ach.
Jawel, maar nu gewoon puik bier. Geen blikkenrommel meer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Drink je tegenwoordig geen bier meer?Of ja, om Schultenbrau nu bier te noemen....
![]()
Wat is dat voor spel?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:03 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Opa, je moet de Crackdowndemo downloaden. Schijnt leuk te zijn.
quote:
quote:Een game die vergelijkbaar is met GTA met als grote verandering dat de held superkrachten bezit
Bij mij zijn er nu 12 mensen online. 6 zijn het aan het spelen en 6 zijn iets (waarvan ik crackdown verdenk) aan het downloadenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Superman in Vice city
Maar bedankt voor de tip, ik kijk een dezer dagen wel even
wat hebbie gekocht dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten om m'n tv aan te sluiten.
quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet het typenummer niet uit m'n hoofd. Maar het is een Panasonic, 66 cm.
Ik wilde eerst een Philips, maar die had geen VGA-aansluiting. En ik wil toch wel graag mijn laptop ook op de TV aansluiten, dus daarom werd het deze.
Voor een slaapkamer? En voor het budget is het gewoon het beste, zeker als je een Xbox 360 hebtquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb een spaarpot voor m'n macbookEn ik ben gestopt met roken.
Ergo ik mag iedere week 20 pleur erin stoppen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |