Ik denk dat je moeder dus toch meer vertrouwen heeft in de huishoudster.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
LAATSTE KEER. LEES GOED.
IK HELP IN HET HUISHOUDEN, IK ZEG TEGEN MN MOEDER DAT WE GEEN SCHOONMAAKSTER NODIG HEBBEN
Ffs, begrijpend lezen is ook niet meer wat het geweest is

Neequote:Op maandag 22 januari 2007 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben en blijf een kansloze eikel hoor, maar kom je even langs dan?

Rightquote:Op maandag 22 januari 2007 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat je moeder dus toch meer vertrouwen heeft in de huishoudster.![]()
Ik vond ook altijd dat ik m'n moeder goed hielp.![]()

Als ze wat doen ja.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:15 schreef Gaosz het volgende:
mijn schoonmaakster kost 12 euro per uur![]()
en die werkt op dinsdag van 8 uur tot 2 uur 's middags met volgens mij nog half uurjte koffie drinken en nog een paar broodjes van mij er tussendoor:P 60 euro per dag....
je moet niet zo klagen, schoonmaaksters verdienen respect.

DAt topic begint met "Ik kijk bijna gaan tv"quote:Op maandag 22 januari 2007 13:23 schreef vdvorst het volgende:
QB, mss moet je zelf werk zoeken, of ooit naar school gaan of weet ik veel,
maar je zit de hele dag mtv te kijken (ander topic) en te kijken wat de schoonmaakster doet... ehm

och, het idee, te veel tijd (dat heb ik ook, maar ik weet niet wat de schoonmaakster verdient)quote:Op maandag 22 januari 2007 13:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
DAt topic begint met "Ik kijk bijna gaan tv"
En de rest weet jij ook niks van dus ga ik maar niet op in

Huh? Je gaat er toch alsnog wel op in?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
DAt topic begint met "Ik kijk bijna gaan tv"
En de rest weet jij ook niks van dus ga ik maar niet op in

Bij ons hangt het op maandag aan het bord, en ik kom nog wel eens beneden en dan loop ik er recht tegen aanquote:Op maandag 22 januari 2007 13:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
och, het idee, te veel tijd (dat heb ik ook, maar ik weet niet wat de schoonmaakster verdient)

quote:Op maandag 22 januari 2007 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Je gaat er toch alsnog wel op in?

Ziequote:Op maandag 22 januari 2007 13:35 schreef Steve-O het volgende:
Wij hebben er ook 1 Die het hele huis doet in 3 uur voor 25 euro met uitzondering van mijn slaapkamer, Je moeder betaald dus idd teveel

Nog lang niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:39 schreef nietzman het volgende:
Woon jij nog thuis? Ik dacht dat je dertig was ofzo.

Ik weet niet wat je ermee wil bereiken, maar ik kan er niet mee zitten hoor?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:42 schreef nietzman het volgende:
28 dan?

Hoe moet ik dat weten?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:45 schreef Queen_Bee het volgende:
, maar ik kan er niet mee zitten hoor?

Blijkbaar niet genoeg. Anders hadden jullie geen schoonmaaksterquote:Op maandag 22 januari 2007 12:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als jij leest, dan zie je hier staan dat ik geregeld wat in het huishouden doe, gratis.

Die is al voorbij gekomenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg. Anders hadden jullie geen schoonmaakster.

Verhuizen naar een kliko en de huishoudster voortaan alleen nog maar laten stofzuigenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
ZieEindelijk iemand die weet hoe het moet

Ze gunt haar moeder 25 euroquote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Michellll het volgende:
wtf ben jij voor zeikwijf jij gunt een ander ook echt niets hè

Ja hallo, die schoonmaakster is toch geen hoer of wel?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:49 schreef Dipkip het volgende:
Veel mensen hebben een schoonmaakster voor de aanspraak en dan is het ook nog wel leuk dat ze een beetje poetst. Mn oma dr schoonmaakster was laatst op vakantie, en mn oma maar klagen dat het zo saai was in huis... Dat de ramen niet gedaan waren interesseerde haar niet maar met wie moest ze nou koffie drinken![]()
Dat is volgens mij bij jou thuis ook zo, zeker als je moeder blijkbaar ook nog mee gaat lopen schoonmaken met de schoonmaakster. Ze vind het gewoon gezellig.

Posting omtrent de erfenis was nog niet geweest volgens mijquote:Op maandag 22 januari 2007 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze gunt haar moeder 25 euro![]()
.
Of is die ook al geweest?

't Is zo gek hè, maar.. Mijn moeder heeft daar vriendinnen voor?!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:49 schreef Dipkip het volgende:
Veel mensen hebben een schoonmaakster voor de aanspraak en dan is het ook nog wel leuk dat ze een beetje poetst. Mn oma dr schoonmaakster was laatst op vakantie, en mn oma maar klagen dat het zo saai was in huis... Dat de ramen niet gedaan waren interesseerde haar niet maar met wie moest ze nou koffie drinken![]()
Dat is volgens mij bij jou thuis ook zo, zeker als je moeder blijkbaar ook nog mee gaat lopen schoonmaken met de schoonmaakster. Ze vind het gewoon gezellig.

Nah, mijn ouders gaan alles snel opmaken voor ze dood gaanquote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Posting omtrent de erfenis was nog niet geweest volgens mij

Okay.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Posting omtrent de erfenis was nog niet geweest volgens mij

Ow, ze weten al wanneer ze dood gaan?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nah, mijn ouders gaan alles snel opmaken voor ze dood gaan![]()

De aso's, ze gunnen het jou gewoon nietquote:Op maandag 22 januari 2007 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]

Voorkennis ?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]

Ervan uitgaande dat ze door ouderdom gaanquote:Op maandag 22 januari 2007 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, ze weten al wanneer ze dood gaan?

Mijn oma is dus een hoerenloopster? En ze kan geeneens lopenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hallo, die schoonmaakster is toch geen hoer of wel?.

Ik zou het ook doen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De aso's, ze gunnen het jou gewoon niet
Houden ze wel van jou eigenlijk dan?![]()

Ja, maar dat komt omdat jij stiekem de schoonmaker bent. Ik had al zon vermoeden toen ze zich voorstelde als Yvonnequote:

Hmmquote:Op maandag 22 januari 2007 13:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat ze door ouderdom gaan![]()

Ik wil ook witte schoonmaakster worden!!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
Dan krijgt ze (als ze 25 is) 60 euro nog wat per uur. Tenminste, als ze het wit zou doen dus.

Neg0rquote:Op maandag 22 januari 2007 13:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik wil ook witte schoonmaakster worden!!

25 jaar, 3 uur per week van de 3 uur, bruto ¤100 euri per uur.....LINDA!, daar kom ik me bed nog niet voor uitquote:Op maandag 22 januari 2007 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
Bereken hier eens haar minimumloon![]()
![]()
http://www.berekenhet.nl/modules/werken/minimumloon.html
Dan krijgt ze (als ze 25 is) 60 euro nog wat per uur. Tenminste, als ze het wit zou doen dus.

Ik gun haar best wat, maar niet zoveel voor zo weinigquote:Op maandag 22 januari 2007 13:57 schreef ASroma het volgende:
gun een andere ook wat, wannabe paris hilton![]()

We sturen gewoon de fok! knokploeg op je huishoudster af, of als je het liever via je moeder wil oplossen dan sturen we ze op je moeder af. Houdt ze van witte rozen?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik gun haar best wat, maar niet zoveel voor zo weinig

En jouw oma is een hoerenloopster, gadverdammequote:Op maandag 22 januari 2007 14:01 schreef Dipkip het volgende:
Ga rondlopen en beschuitjes eten met je mond open als ze dr is. Heeft ze meer te doen.

Ze kan heul niet lopen!!!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
En jouw oma is een hoerenloopster, gadverdamme

De TT was sarcasme.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:03 schreef ASroma het volgende:
waarom loop je uberhaupt te piepen, jij betaalt helemaal niks, jee moeder is rijk maar betaalt nog te weinig. TopicTitel had moeten zijn Greedy rijke moeder!![]()

Nouen, dit is KLB. Ik vind het stom, ik klaagquote:Op maandag 22 januari 2007 14:07 schreef arneaux het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Als je moeder bereid is 25 euro te betalen om een potje te kunnen ouwehoeren met de schoonmaakster is dat toch prima.

En waar op Fok gebeurt dat niet?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Grappig om te zien hoe zo een topic zich ontwikkeld.
Dezelfde vragen en semi-grappige opmerkingen komen steeds weer terug.![]()

Dat is logisch, het was vanaf het begin een pareltjequote:Op maandag 22 januari 2007 14:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Grappig om te zien hoe zo een topic zich ontwikkeld.
Dezelfde vragen en semi-grappige opmerkingen komen steeds weer terug.![]()

quote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Keep up the good work people, nog genoeg discussievoer aanwezig.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef opgebaarde het volgende:

Nee joh, das handig. Had ik bij mn ouders ook altijdquote:Op maandag 22 januari 2007 12:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Schoonmaakster. Kan jij niet een handje uitsteken in het huishouden?

Want?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef Jajong het volgende:
TT klopt niet. "Ik ben een gierige breezerhoer" was beter geweest.

Omdat die mensen die schoonmakers inhuren vaak meer per uur verdienen dan die schoonmakers doen.. Best logisch toch?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:33 schreef wolferl het volgende:
Waarom nemen mensen uberhaupt een schoonmaak trien in huis, elke dag beetje zelf poetsen kan toch geen kwaad.

Hà, jij bent zeker ook zo'n paupert die zelf werkt, huis opruimt, eten kookt, de afstandbedieningen zelf hanteert, zelf auto rijdt en zelf de telefoon opneemt, hàhàquote:Op maandag 22 januari 2007 14:33 schreef wolferl het volgende:
Waarom nemen mensen uberhaupt een schoonmaak trien in huis, elke dag beetje zelf poetsen kan toch geen kwaad.

quote:Op maandag 22 januari 2007 15:18 schreef TwyLight het volgende:
verkapt adoreer hier twylight topic

Ja ik kan het nog.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hà, jij bent zeker ook zo'n paupert die zelf werkt, huis opruimt, eten kookt, de afstandbedieningen zelf hanteert, zelf auto rijdt en zelf de telefoon opneemt, hàhà![]()
![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |