Dat doe ik vaak zat, eigenlijk.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Schoonmaakster. Kan jij niet een handje uitsteken in het huishouden?
Misschien een heel groot huis?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Schoonmaakster. Kan jij niet een handje uitsteken in het huishouden?
Dan zeg je dat tegen je moeder.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben dan ook tegen een schoonmaakster
Jawel. Ze krijgt teveelquote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef Repeat het volgende:
die berekening van je snap ik echt niet hoor
Ik heb haar nooit naar de wc zien gaan, alleen om te schoonmaken danquote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef opgebaarde het volgende:
En ze gaat 2 keer naar de wc, ze praat met jou, de inactieve minuten (lopen, nadenken) er van af en ze werkt -1 uur.
Ze verdient eigenlijk 8 euro per uur maar ze krijgt een ontelbaar bedrag
Maar jouw moeder delegeert haar en de baas krijgt niks. Apart. Dus eigenlijk zou dan als jouw berekening zou kloppen met het hiergenoemde feit de schoonmaakster jullie moeten betalenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit naar de wc zien gaan, alleen om te schoonmaken dan
Goed ideequote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar jouw moeder delegeert haar en de baas krijgt niks. Apart. Dus eigenlijk zou dan als jouw berekening zou kloppen met het hiergenoemde feit de schoonmaakster jullie moeten betalen
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef opgebaarde het volgende:
En ze gaat 2 keer naar de wc, ze praat met jou, de inactieve minuten (lopen, nadenken) er van af en ze werkt -1 uur.
Ze verdient eigenlijk 8 euro per uur maar ze krijgt een ontelbaar bedrag
Hier ging je de fout in..quote:En dan komt er nog bij dat m'n moeder zelf ook gaat schoonmaken
Wat van 3 uur dus 1,5 uur maakt
Wat van 6 uur dus 3 uur maakt.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:02 schreef Queen_Bee het volgende:
En dan komt er nog bij dat m'n moeder zelf ook gaat schoonmaken![]()
Wat van 3 uur dus 1,5 uur maakt![]()
Neuh, ik ga niet de fout. Ik kijk naar hoe lang ze daadwerkelijk wat doetquote:
Rofl nee. Aanhalingstekens. Hoe jij het tegen haar gezegd hebt, dus.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef wolferl het volgende:
@ Queen_Bee
En jij vraagt of ik verkering met je wil.
Whahahahahahaha
En wat zijn je moeder haar argumenten om de schoonmaakster toch te behouden, ondanks dat ze zo weinig doet?quote:
haal dat weg en leg er 2 euro voor terugquote:Op maandag 22 januari 2007 12:02 schreef Queen_Bee het volgende:
En dan ligt er 25 euro voor haar klaar.
Weet ik veel hoe en waarom ze betaalt wordt. Maar ik vind voor wat ze doet in al die uren, dat het teveel isquote:Op maandag 22 januari 2007 12:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En wat zijn je moeder haar argumenten om de schoonmaakster toch te behouden, ondanks dat ze zo weinig doet?
Wordt de schoonmaakster niet feitelijk gewoon betaald over de dingen die ze per keer moet doen. En dat ze in eigen tempo bepaald wanneer het klaar is. Hoeft ze bijvoorbeeld enkel 2 kamers schoon te maken, en ze is hier in 1 uur mee klaar omdat het niet zo vies is, dat ze de resterende uren heeft om lekker koffie te leuten.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
haal dat weg en leg er 2 euro voor terug
Dat snapt niemand... anders deed de schoonmaakster er toch 6 uur over en was het 50 euro???quote:Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Slaat alweer nergens op, omdat mn moeder de helft van schoonmaakster haar werk doet
Als jij leest, dan zie je hier staan dat ik geregeld wat in het huishouden doe, gratis.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef PLAE@ het volgende:
8 euro per uur is weinig. In het Trasselt staan niet van die grote huizen dus je kunt best zelf ff je ma helpen en dan 25 in je zak steken![]()
Dat dat ik eerlijk gezegd ook, vind 8 euro per uur een koopje.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:24 schreef jd1982 het volgende:
Als iemand voor mij een schoonmaakster kan vinden die voor 8euro/uur mijn huis wil schoonmaken, meld het even... graag...
Nou, dat is sarcasme.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
maar allemaal leuk en aardig, maar wat heeft dit te maken met een rijke moeder?
iedereen heeft tegenwoordig een schoonmaker rondlopen, zelfs mensen met een uitkering
Ja, als je hele uren wat doet misschienquote:Op maandag 22 januari 2007 12:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat dat ik eerlijk gezegd ook, vind 8 euro per uur een koopje.
Oh, nou omdat jij het zegt.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:27 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
TS kap een met diesmileys/....
Misschien ligt daar het probleem. Kan ze beter een vast bedrag krijgen, bijvoorbeeld 7.50 per kamer ongeacht de tijdsduur. Dan gaat ze waarschijnlijk vanzelf sneller en harder werken.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, als je hele uren wat doet misschien
Maar ik vind dit debiel. Ze kan in anderhalf uur klaar zijn![]()
Edit; en dan zou ze dus nog 25 euro krijgen.
Gast, TS is niet serieusquote:Op maandag 22 januari 2007 12:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Misschien ligt daar het probleem. Kan ze beter een vast bedrag krijgen, bijvoorbeeld 7.50 per kamer ongeacht de tijdsduur. Dan gaat ze waarschijnlijk vanzelf sneller en harder werken.
Ja, ik betwijfel dat mn moeder ineens naar mij gaat luisterenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Misschien ligt daar het probleem. Kan ze beter een vast bedrag krijgen, bijvoorbeeld 7.50 per kamer ongeacht de tijdsduur. Dan gaat ze waarschijnlijk vanzelf sneller en harder werken.
Wat doen die lui goed wat wij niet doen, ze zijn idd altijd vrolijk... hier op't werk ook: Hoehoiiiiii om half 9, dan wil ik helemaal niet praten of iemand vrolijk zien doen...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:31 schreef Wolter het volgende:
Onze schoonmaaksters lijken geselecteerd te worden op hoge piepstemmen. Lig je vrijdagochtend lekker in enige staat van ontbinding lekker warm weg te rotten onder de dekens, word je wakker door de stem van de hyper en altijd vrolijke schoonmaakster, terwijl JIJ alles behalve vrolijk daardoor bent..
En dat al 2 jaar lang..
Ik denk dat TS wel serieus is, klinkt namelijk ook herkenbaar. Mijn ouders hebben zolang ik me kan herinneren al schoonmaaksters gehad die aardig wat pleuro's opstreken terwijl een paar de hele dag zaten te paffen in de keuken.quote:
Ja, belachelijk tochquote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik denk dat TS wel serieus is, klinkt namelijk ook herkenbaar. Mijn ouders hebben zolang ik me kan herinneren al schoonmaaksters gehad die aardig wat pleuro's opstreken terwijl een paar de hele dag zaten te paffen in de keuken.
Het zal toch eens een keer tijd worden.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik betwijfel dat mn moeder ineens naar mij gaat luisteren
Wanneer ze daadwerkelijk die uren hard bezig is zal ik dr zo noemenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:36 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Zó denegrerend, schoonmaakster! Wij hebben een interieurverzorgster!
Zo heten ze officieel allemaalquote:Op maandag 22 januari 2007 12:36 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Zó denegrerend, schoonmaakster! Wij hebben een interieurverzorgster!
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Luistert je moeder niet, spreek dan de schoonmaakster zelf aan.
[afbeelding]
Niks. Ik woon hier, zij wilden mij zo graag, dan mag ik best zeiken.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Eh, ok, misschien heb ik het gemist hoor, maar het is mijn inziens gewoon haar geld, laat vooral rondstrooien. Pas als je zelfstandig woont heb je recht tot zeuren, tot die tijd nagel je gewoon vooral je kamer dicht en negeer je heel die poetsmevrouw.
Je klinkt als een verwend nestquote:Op maandag 22 januari 2007 12:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Niks. Ik woon hier, zij wilden mij zo graag, dan mag ik best zeiken.
![]()
LAATSTE KEER. LEES GOED.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:45 schreef Vaakje het volgende:
Jij hoeft het toch niet te betalen?
MIsschien zou je zelf eens moeten helpen..heeft je moeder helemaal geen extra hulp nodig..
Oftewel..wat klaag je nou?
Kun jij niet even wat gaan drinken, dan ben je leukerquote:Op maandag 22 januari 2007 12:48 schreef opgebaarde het volgende:
Blijkbaar vind jouw moeder een schoonmaakster wel nodig en is zij bereidt daar geld aan uit te geven. Dat jij vindt dat het sneller kan, doe er wat mee. Blijkbaar luistert je moeder![]()
toch niet, dan speel de bitch en schoffeer de huishoudster en anders ga je je toch ergens anders druk om maken
Ik heb zojuist al 2 glazen water opquote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kun jij niet even wat gaan drinken, dan ben je leuker
Gooi er eens wat vodka inquote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb zojuist al 2 glazen water op![]()
Ik denk dat je moeder dus toch meer vertrouwen heeft in de huishoudster.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
LAATSTE KEER. LEES GOED.
IK HELP IN HET HUISHOUDEN, IK ZEG TEGEN MN MOEDER DAT WE GEEN SCHOONMAAKSTER NODIG HEBBEN
Ffs, begrijpend lezen is ook niet meer wat het geweest is
Neequote:Op maandag 22 januari 2007 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben en blijf een kansloze eikel hoor, maar kom je even langs dan?
Rightquote:Op maandag 22 januari 2007 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat je moeder dus toch meer vertrouwen heeft in de huishoudster.![]()
Ik vond ook altijd dat ik m'n moeder goed hielp.![]()
Als ze wat doen ja.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:15 schreef Gaosz het volgende:
mijn schoonmaakster kost 12 euro per uur![]()
en die werkt op dinsdag van 8 uur tot 2 uur 's middags met volgens mij nog half uurjte koffie drinken en nog een paar broodjes van mij er tussendoor:P 60 euro per dag....
je moet niet zo klagen, schoonmaaksters verdienen respect.
DAt topic begint met "Ik kijk bijna gaan tv"quote:Op maandag 22 januari 2007 13:23 schreef vdvorst het volgende:
QB, mss moet je zelf werk zoeken, of ooit naar school gaan of weet ik veel,
maar je zit de hele dag mtv te kijken (ander topic) en te kijken wat de schoonmaakster doet... ehm
och, het idee, te veel tijd (dat heb ik ook, maar ik weet niet wat de schoonmaakster verdient)quote:Op maandag 22 januari 2007 13:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
DAt topic begint met "Ik kijk bijna gaan tv"
En de rest weet jij ook niks van dus ga ik maar niet op in
Huh? Je gaat er toch alsnog wel op in?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
DAt topic begint met "Ik kijk bijna gaan tv"
En de rest weet jij ook niks van dus ga ik maar niet op in
Bij ons hangt het op maandag aan het bord, en ik kom nog wel eens beneden en dan loop ik er recht tegen aanquote:Op maandag 22 januari 2007 13:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
och, het idee, te veel tijd (dat heb ik ook, maar ik weet niet wat de schoonmaakster verdient)
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Je gaat er toch alsnog wel op in?
Ziequote:Op maandag 22 januari 2007 13:35 schreef Steve-O het volgende:
Wij hebben er ook 1 Die het hele huis doet in 3 uur voor 25 euro met uitzondering van mijn slaapkamer, Je moeder betaald dus idd teveel
Nog lang niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:39 schreef nietzman het volgende:
Woon jij nog thuis? Ik dacht dat je dertig was ofzo.
Ik weet niet wat je ermee wil bereiken, maar ik kan er niet mee zitten hoor?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:42 schreef nietzman het volgende:
28 dan?
Hoe moet ik dat weten?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:45 schreef Queen_Bee het volgende:
, maar ik kan er niet mee zitten hoor?
Blijkbaar niet genoeg. Anders hadden jullie geen schoonmaaksterquote:Op maandag 22 januari 2007 12:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als jij leest, dan zie je hier staan dat ik geregeld wat in het huishouden doe, gratis.
Die is al voorbij gekomenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg. Anders hadden jullie geen schoonmaakster.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |