70 euro was voor de PS2 los, beetje raar ja maar sommige mensen schijnen daar interesse in te hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:48 schreef knuppelhout het volgende:
dus 70 euro is voor ps2+2controllers+memcard?
ik heb wel interesse, maar zou er wel een of meerdere leuke spelletjes bij willen hebben. En ik heb nog een SMC 11G wlan pci kaartje liggen, met cdrom. Doet het prima maar overbodig sinds verhuizing.
Nog wat: wat zijn de voor/nadelen van de platte of de oude ps2?
hmm voor 80 en die kaart krijg je er van mij 2 spellen bij...quote:Op maandag 5 februari 2007 20:05 schreef knuppelhout het volgende:
denk er nog even over na, zeker omdat je geen sportspellen hebt (die ik t leukst vind!)
dan zal ik even degene contacten die mijn console los wilde kopenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:03 schreef Consigliere het volgende:
ik wil wel controllers van je kopen !
Oude PS2quote:Op maandag 5 februari 2007 18:48 schreef knuppelhout het volgende:
dus 70 euro is voor ps2+2controllers+memcard?
ik heb wel interesse, maar zou er wel een of meerdere leuke spelletjes bij willen hebben. En ik heb nog een SMC 11G wlan pci kaartje liggen, met cdrom. Doet het prima maar overbodig sinds verhuizing.
Nog wat: wat zijn de voor/nadelen van de platte of de oude ps2?
Beetje laat aangezien lieve knuppel al aan een PS2tje is gekomenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:00 schreef Cid het volgende:
[..]
Oude PS2
+ Je kan er een HDD in kwijt
- niet standaard voorzien van netwerk poortje
- maakt herrie
- is oud
Platte PS2
+ Standaard voorzien van netwerk mogelijkheden
+ stil
+ is nieuwer dan de oude![]()
- geen plaats voor een HDD
En daarnaast heb ik al een laptopjequote:Op donderdag 8 maart 2007 09:51 schreef Slicky het volgende:
Misschien ruilen?
[TK] Compaq Armada M700 (Laptop)
Oh, je eyetoy is al weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |