Ik wil het liefst de PS2 hardware in 1 keer verkopen... een memcard is toch wel een redelijk essentieel onderdeel van het systeem als je je games wilt kunnen saven en zo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:49 schreef Fiduci het volgende:
memorycard 6 euro inclusief ( ps 2 mem card)
Eyetoy is inclusief eyetoy play hè, die dingen horen bij mekaar, anders raak ik het helemaal nergens kwijt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:49 schreef Vinamp het volgende:
Eyetoy + ps1 memcard ¤15 inc verzenden?
ligt even aan vinamps reactie, hoewel ik het ook wel makkelijker vind als je het op komt halenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:19 schreef Spookje81 het volgende:
Heb je die eyetoy en play 1 nog? Ik zou die graag van je over willen nemen.
En eventueel indien mogelijk ophalen ergens bij jou in de buurt.
We maken er een dolle boel van ¤20 inc.?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:49 schreef Vinamp het volgende:
Eyetoy + ps1 memcard ¤15 inc verzenden?
mail onderwegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:43 schreef Jaheur het volgende:
Ik wil wel graag GT3, DTM3 en de 2 Final Fantasy series kopen van je. uhm 30 euro inc verzendkosten?
mijn emailadres is pascal [een a met een ringelding] familie-vandoorn [kleine zwarte stip] nl
Die verkoop ik het liefst inclusief de PS2.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:46 schreef Fiduci het volgende:
wat wil je dan hebben voor de 2 controllers en de mem stick?
...waarvoor mijn dank!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef FredvZ het volgende:
TT aangepast op verzoek van TS
15 euro incl.?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:56 schreef Thrackan het volgende:
- PS2 8mb memcard
- Second Sight (sealed, nooit gebruikt)
- DTM Race Driver 2 (platinum)
nogmaals, ik wil de memcard graag bij de PS2 kunnen leveren...quote:
10 euro incl. dan krijg je zsm een mailtje in je inbox!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:42 schreef Thrackan het volgende:
[..]
nogmaals, ik wil de memcard graag bij de PS2 kunnen leveren...
Second Sight en DTM 2 12,50 incl... mail even als je dat accepteert...
Ik ben vanavond en morgenavond weg dus het kan zijn dat ik wat laat reageer vanaf nu.
Alleen als er een netwerkadapter bij zit, wat hier dus niet het geval is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:49 schreef Consigliere het volgende:
Thrackan kun je met jouw ps2 internet gamen?? zo ja, dan ben ik geinteresseerd
Leuk hè, Ducktape!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:36 schreef Vinamp het volgende:
Eyetoy en ps1 memcard ontvangen. Was erg goed verpakt trouwens, die doos overleeft een aardbeving met een 9 op de schaal van richter! Nu snel het joggingpak aan, en door de kamer hupsen.
helaas, het enige zou die externe HDD behuizing zijn maar die heb ik al subtiel op mijn verlanglijstje voor mn verjaardag gepriktquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:56 schreef geniuxx het volgende:
das minder voor mij..
maar niks in bovenstaand lijstje dat je interesse wekt?
Te weinig beste man, die vraagprijs van 60 voor alleen de console is écht mijn minimum. Daarnaast wacht ik op een bevestiging van een bod van 95 euro voor de PS2 met controllers en memcardquote:Op zondag 28 januari 2007 12:18 schreef Unity het volgende:
Ik bied ¤ 50,- voor de losse PS2.
voor de rest is de openingspost up to datequote:Richtprijzen:
Controllers 15 euro p/s (het zijn originele, goed werkende Sony Dual Shocks) (nieuwprijs 30 euro!)
Memory Stick 8MB 12,50 euro (nieuwprijs 24,95!)
Console los is 40 euro op geboden, vraagprijs 60 euro
review materiaal?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:36 schreef Jaheur het volgende:
superb verpakt! Alles is netjes binnengekomen en psst: review materiaal mag je eigenlijk niet verkopen nhe
ok, mocht ik voor vrijdag niks hebben gevonden en mocht jij em nog niet hebben verkocht dan hebben we een dealquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:24 schreef Thrackan het volgende:
ik geef de bieder tot vrijdagavond de tijd om de deal rond te maken en een afspraak neer te zetten, anders is ie voor jou, ok?
Controllers 15 euro p/s (het zijn originele, goed werkende Sony Dual Shocks) (nieuwprijs 30 euro!)quote:Op zondag 4 februari 2007 10:41 schreef lady-wrb het volgende:
thrackan, wat is je uiterste prijs voor een kale ps2? dr hoeft niets aan te zitten maar memorycards zijn altijd welkom
de ps2 van mijn zoontje is kapot. hij heeft nu wel de mijne, maar hij zweert bij zo'n oude dikke
en hoe is het met u? die bieder heeft weer 1 (eentje maar ja) mailtje gestuurd, heb mijn telefoonnummer maar eens doorgegeven want dit gaat echt niet normaal langzaamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:04 schreef geniuxx het volgende:
[..]
ok, mocht ik voor vrijdag niks hebben gevonden en mocht jij em nog niet hebben verkocht dan hebben we een deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |