Heb je nu putjes in je tankquote:Op zondag 21 januari 2007 09:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]Het is dat je het zo goed brengt, maar tis toch knakeweer
![]()
Cq. ik had beter de motor weer onder de hoes kunnen zetten voor ik 3 keer 's nachts wakker werd van het kneiterharde hagelen. Better luck next time
Ik kan het hebben... ik kan het hebben.....quote:Op zondag 21 januari 2007 11:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen...>> Ben je te zwaar voor
>> Meer iets voor Pistolen Paultje Lars
>> Hou 't maar bij deze dan
![]()
Moeten we een keertje doenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Ach ik is vrij normaal tog dat je je spullen netjes afleverd?
http://www.bkracing.nl/Bk(...)ercross_2007_WMV.wmv w0hoo
quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan het hebben... ik kan het hebben.....
Ah..... toch niet
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:45 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik heb prachtige lichtmetalen sportvelgen en iedere keer wanneer ze weer schoon zijn, dan krijg ik bijna een erectie van wat ik dan voor mij zie.
Maar wel na dat lange warme kwakkel weer.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Er valt hier natte sneeuw[afbeelding]
Is niet zo gek in de winter
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is de vraag waar ik me de komende dagen mee bezig ga houden![]()
![]()
Die grap van family guy is pas helemaal duidleijk als je deze hebt gezien.quote:Op zondag 21 januari 2007 23:23 schreef Rib-i het volgende:
Family Guy
Morgen hopelijk meer succes met het zoeken naar de server![]()
Eigenlijk vond ik 'm zonder dat andere filmpje te zien ook wel leukquote:Op maandag 22 januari 2007 12:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die grap van family guy is pas helemaal duidleijk als je deze hebt gezien.
deliverance - dueling banjos
Toetsquote:Op maandag 22 januari 2007 12:21 schreef Snelwagen het volgende:
Moggûh![]()
Straks toets, en morgen, en overmorgen...![]()
Oohh, je zegt zeker ook nog meester en juffrouwquote:Opleiding: Industrieel Product Ontwerpen
Beroep: Ballenraper/Student
Goed man die banjoquote:Op maandag 22 januari 2007 12:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die grap van family guy is pas helemaal duidleijk als je deze hebt gezien.
deliverance - dueling banjos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man die banjo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:16 schreef bvvt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat zien de helft.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:29 schreef BazzieK het volgende:Net apenpakkie opgehaald, de helft moet nageleverd worden, er was onduidelijkheid en veel vertraging, typische ambtenaren dus
Hahaha, ze hadden zeker niet verwacht dat je zo dik was dat zelfs broekmaatje XXXXL niet pastquote:Op maandag 22 januari 2007 13:29 schreef BazzieK het volgende:Net apenpakkie opgehaald, de helft moet nageleverd worden, er was onduidelijkheid en veel vertraging, typische ambtenaren dus
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Hahaha, ze hadden zeker niet verwacht dat je zo dik was dat zelfs broekmaatje XXXXL niet pastGeef ambtenaren maar de schuld heur
[/pimber]
der gows aur belastinggeldquote:Op maandag 22 januari 2007 13:29 schreef BazzieK het volgende:Net apenpakkie opgehaald, de helft moet nageleverd worden, er was onduidelijkheid en veel vertraging, typische ambtenaren dus
De verkoop van de Appie, computerspulletjes en de rest begon op een gegeven moment ook vervelend te worden. Het leek wel werk.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:09 schreef hicham het volgende:
Net een geimproviseerd pakketje gemaakt van mijn oude Viper demper + linkpijp voor de verkoop. Gebruik 'm toch niet meer, maar wat een ondankbaar werk zegBen je achteraf gezien veel langer mee bezig dan verwacht
Hoe ga jij daarmee om Pepijn
Jij hebt wat meer ervaring dan ik met al die onderdelen
Heb 'm zelfs nog helemaal gepoetst voor de koperHe'd better be happy with it
In de smaak bij =XX= willen vallen post.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:05 schreef Snelwagen het volgende:Jaja
dus dit:
[afbeelding]
is dezelfde als:
[afbeelding]
![]()
Ik heb zaterdag de auto voor het eerst gewassen.. damn wat een lekkere bak.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:37 schreef hicham het volgende:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:45 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik heb prachtige lichtmetalen sportvelgen en iedere keer wanneer ze weer schoon zijn, dan krijg ik bijna een erectie van wat ik dan voor mij zie.
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef Rib-i het volgende:
der gows aur belastinggeld
Halve pakken voor de wetsdienaars, hoe moet ik me dat voorstellen
1 sok, 1 schoen, linkerhelft pak, broek met 1 broekspijp![]()
Het aannamebeleid gaat wel erg ver![]()
/doordenkertje
Over ophalen gesproken, donderdag is mogelijk de dag dat je me toe kan voegen in het rijtje brikrijderquote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De verkoop van de Appie, computerspulletjes en de rest begon op een gegeven moment ook vervelend te worden. Het leek wel werk.En vaak zo druk op het postkantoor, 20 tot 30 wachtenden voor je.
![]()
Maar als je dan dit soort mailtjes krijgt:
bedankt voor het motorblok, het ziet er allemaal top uit en goed verpakt, ben ik anders gewend.
Ik hoor het nog wel van de kuipruit en de buddyseat.
Ik heb de computerspullen ontvangen, en fijn dat je het zo solide verpakt hebt.
Hey man, ik heb de topkuip ontvangen, helemaal schadevrij.
Het duurde alleen 1.5 uur voordat ik de doos openhad haha Tnx!
Satisfying.![]()
Een bedrijf houdt in de prijs dan ook altijd rekening met *verpakking en *behandelingskosten.
Ophalen is dus goedkoper dan *verzenden.
quote:[..]
In de smaak bij =XX= willen vallen post.
[..]
Ik heb zaterdag de auto voor het eerst gewassen.. damn wat een lekkere bak.![]()
![]()
Uiteraard rijdt het ook veeel lekkerder, het is gewoon een compleet andere auto. [/enthausiast]
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef Rib-i het volgende:
Over ophalen gesproken, donderdag is mogelijk de dag dat je me toe kan voegen in het rijtje brikrijder![]()
Aan jou de eer om de kwaliteit van de Lidl olie te ontcijferen.quote:[message=6424283,noline]4strokerules schreef op 17 januari 2007 @ 18:49[/message]:
Worldbeater ook denk ik.![]()
Ieder ander met een hoogtoerige/pkpakhuis motorfiets maar beter van niet.
Ook nuttige info voor die ketter van een Roderick.quote:De ACEA-norm (Europees: Association des Constructeurs Européens Automobiles).
Deze normen zijn ontwikkeld in 1996 en de code bestaat uit een letter, een getal en een jaartal.
De letter duidt aan voor welk soort motor de olie bedoeld is:
A = benzinemotor
B = dieselmotor in personenwagens en lichte vrachtwagens
C = dieselmotor in bedrijfswagens
E = dieselmotor in zware bedrijfswagens
Het getal duidt aan over welke kwaliteit het gaat:
1 = de laagste kwaliteit
2 = de middelste kwaliteit
3 = de hoogte kwaliteit
Het jaartal duidt aan wanneer de aangeduide norm werd vastgelegd:
96 = het jaar 1996 waarin de aangeduide norm werd vastgelegd.
Voorbeelden:
ACEA B3 – 98 is de beste oliekwaliteit bedoeld voor lichte vrachtwagens, gebaseerd op de vastgelegde norm in 1998
ACEA C2 – 96 is de gemiddelde oliekwaliteit bedoeld voor bedrijfswagens, gebaseerd op de vastgelegde norm in 1996
ACEA A1 – 96 is de laagste oliekwaliteit bedoeld voor benzinewagens, gebaseerd op de vastgelegde norm in 1996
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb vanaf mijn laatste post 1.5 uur geleden alleen maar via internet over olie gelezen. Vet gave materie.![]()
![]()
Damn, ik wist niet dat ze daar goede kwaliteit olie verkochtenquote:[..]
Aan jou de eer om de kwaliteit van de Lidl olie te ontcijferen.![]()
Op de verpakking staat ACEA A3-02![]()
[..]
Ook nuttige info voor die ketter van een Roderick.![]()
Mag ik mee-hee?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Over ophalen gesproken, donderdag is mogelijk de dag dat je me toe kan voegen in het rijtje brikrijder![]()
Ik heb bijvoorbeeld maar 1 broek (zomer) maar wel 15 paar sokkenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
der gows aur belastinggeld
Halve pakken voor de wetsdienaars, hoe moet ik me dat voorstellen
1 sok, 1 schoen, linkerhelft pak, broek met 1 broekspijp![]()
Het aannamebeleid gaat wel erg ver![]()
/doordenkertje
Je vergeet de patta's!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld maar 1 broek (zomer) maar wel 15 paar sokkenEn een judopak en ultrastrakke speedo
![]()
![]()
Hoe ga / gaan je / we? Je / je vriendins auto + aanhanger ofzo? Ijzel, tja het wordt wel kouder en gaat vriezen morgenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nog een bevestiging maar ik ga er wel vanuit
Als het maar niet ijzelt
Dat is een goeiequote:Op maandag 22 januari 2007 16:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe ga / gaan je / we? Je / je vriendins auto + aanhanger ofzo? Ijzel, tja het wordt wel kouder en gaat vriezen morgen![]()
Hell no hose, judopak krijgen jullie mss ooit nog wel te zien maar die speedo is zelfs voor mij te beschamendquote:
Was fijn geweest, was ik bij je thuis aangekomen konden we beginnen met lopenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:26 schreef Rib-i het volgende:
[quote]Op maandag 22 januari 2007 16:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe ga / gaan je / we? Je / je vriendins auto + aanhanger ofzo? Ijzel, tja het wordt wel kouder en gaat vriezen morgen![]()
[/quote
Dat is een goeieHad ik nog niet over nagedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |