Mainland, zover ik me vaag een stukje van BBC kan herinneren. Echt platteland-achtig..quote:Op zondag 21 januari 2007 18:29 schreef Leatherface het volgende:
Waar komt Ding trouwens uit? Hong Kong, of is het een Mainland Chinees?
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:30 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Mainland, zover ik me vaag een stukje van BBC kan herinneren. Echt platteland-achtig..![]()
Dus toch,quote:Op zondag 21 januari 2007 21:52 schreef bolivian het volgende:
Hij kán niet missen!
Absoluut, de BBC is daar echt heer en meester in!quote:Op zondag 21 januari 2007 22:12 schreef rubbereend het volgende:wat een prachtig filmpje dit als terug blik op het toernooi
hulde aan de BBC
idd grr ook dat boegeroep idd...quote:Op zondag 21 januari 2007 22:37 schreef Leatherface het volgende:
Bah, wat een kutpubliek.
Inderdaad.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:40 schreef komrad het volgende:
het publiek is wel triest idd
Ja, als je dit vergelijkt met de laatste WK - finale Dott - Ebdon.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:59 schreef Bruce117 het volgende:
Wat een Finale.
Elk Frame minimaal een break van boven de 40
"Get in the hole!"quote:Op zondag 21 januari 2007 22:35 schreef Leatherface het volgende:
Wat een onbeschofte kutidioten met dat geschreeuw, trouwens.
Doet me denken aan golf in de Verenigde Staten, daar ook altijd van die idioten die hard beginnen te brullen.
De BBC schrijft dat er ook iemand verwijderd is. Geweldig om te zien ook hoe Ronnie op een geven moment tegen het publiek begon, "If you don't like it, go home!"quote:Op maandag 22 januari 2007 11:03 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Dat kutpubliek valt natuurlijk ook wel mee. Er was volgens mij één iemand die twee of drie keer gewaarschuwd werd door Verhaas. Voor de rest waren er misschien 3 mensen die boe riepen. Dat is uiteraard erg jammer allemaal, maar de overige 3997 mensen hebben zich keurig gedragen.
zeiden ze gisteren ook tijdens de uitzending, was bij de laatste stoten van o'sullivan. het publiek werd toen erg rumoerigquote:Op maandag 22 januari 2007 12:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
De BBC schrijft dat er ook iemand verwijderd is
Nah, ik heb soms ook wel gemengde gevoelens over van het gedrag van Ronnie.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:24 schreef Bruce117 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van Ronnie moet denken.
Aan de tafel is hij gewoonweg briljant. Wat mij betreft idd de "most natural talented player" ooit in het Snooker.
- Echter zijn gedrag naast de tafel is wel leuk, maar kan ik toch niet altijd waarderen.
Al een paar keer na een dramatische prestatie op het WK aangegeven dat hij er voor minimaal een jaar mee zou stoppen, maar dit nooit gedaan.
- De wegloopactie.
- Het verveeld om zich heen gaan zitten kijken in een wedstrijd terwijl de ander aan tafel staat.
Toch een paar minder fijne trekjes.
Aan de andere kant kon ik zijn acties van gisteren weer heel erg waarderen.
Laat ik hem maar weer eens het voordeel van de twijfel geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |