En als Anna per ongeluk in slaap is gevallen in de box, of wandelwagen/draagdoek?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:59 schreef YPPY het volgende:
Anna slaapt overdag alleen maar in haar bedje PM. Als ze een beetje moe begint te worden, halen we haar al van het kleed of uit de box.
Bij de opvang zijn de 'rituelen' anders en mijn schoonouders hebben pas 1 keer opgepast en mijn moeder 1 keer en die doen geloof ik meer knuffelen dan wat anders.
PA discussie is interessant, als ik meer tijd heb maar eens lezen.
We hebben het hier over het nieuwsgierigste meisje van de wereld dat de afgelopen drie maanden slechts 1 keer buiten haar bed in slaap is gevallen (vorige week in de auto).quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
En als Anna per ongeluk in slaap is gevallen in de box, of wandelwagen/draagdoek?
Valt te proberen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:27 schreef Belana het volgende:
pv, ik ben niet bijgelezen, maar een warm badje misschien, wordt ie lekker rozig van misschien?
[Uit lurkstand]quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:34 schreef PM-girl het volgende:
-knip-
En als iemand op je babytje past, houdt diegene zich dan ook aan dat ritueel?
Oh PV, wat naar.... Thies had vanavond ook zoiets. Zwaar oververmoeid. Ik mocht alleen maar rondsjokken met hem. Als ik het ook maar waagde eventjes stil te staan zette hij een keel op...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:23 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nou, het is weer mis hoor. Hij is doodmoe, maar wil niet slapen. Hij ligt nu boven te brullen, na twee keer instoppen. Ik kan hem niet blijven vasthouden, want dan blijft hij wakker.
Cute!quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:36 schreef YPPY het volgende:
maar als ik slaap, kindje, slaap zing, is het goed.
A. heeft het CB al gebeld vanmiddag, en het was niet zorgelijk vonden ze. Gewoon wat ziekig. Die plasluier is de enige waarvan we het zeker weten. Die diarreeluier was niet meer te beoordelen op plasquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:53 schreef Moonah het volgende:
Och die Eva toch.... Eén plasluiertje is wel weinig. Maar als ze verder goed oogt.... Kun je niet zo'n 24-uursvragenlijn bellen?
Er zit bij ons een klein verschil tussen overdag en 'snachts/'savonds. Overdag leg ik haar wakker in bed, toedekken, kusje, deur dicht. Vaak gaat ze nog een beetje liggen kletsen of rondkijken om vervolgens in slaap te vallen. Soms huilt ze wat en dan laat ik haar even huilen. Maximaal een kwartier maar dat haalt ze nooit en als ze van vermoeidheidshuilen over gaat naar echt overstuur zijn dan ga ik ook naar haar toe.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Moonah het volgende:
En Owlet, hóe valt Ronja dan in slaap?
Want ik ben het volledig met je eens. Maar Thies is zo'n moeilijke in-slaap-valler.... Hij houdt zichzelf wakker. Als hij tekenen van vermoeidheid vertoont neem ik hem bij me, gaan we knuffelen, komt hij op mijn borst. En meestal gaat hij dan wel slapen. Daarna kan ik hem dan wegleggen. Maar zoals vandaag, dan weigert hij te slapen. Blijft met zijn hoofdje ronddraaien, kijken, kletsen. met als gevolg een totaal overstuur kind 's avonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |