Moiquote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef F1Bas het volgende:
Wie hebben er hier wel een kaartje voor Bremen uit dan?
Gelukkig wel iddquote:Op maandag 22 januari 2007 15:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgend jaar Europese uitkaart. Dat scheelt weer.
Als het helemaal gekeken hebt met het geluid aan, had je kunnen horen dat Vonk zei dat het geen van allen hun eigen complex is. Dat wordt het nieuwe stadion dus wel. En ik denk dat een superdeluxe stadion in de sloppenwijken een beetje vreemd signaal is, aangezien ze die mensen juist binnen willen halen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Arbeid zal niet veel kosten inderdaad. Maar goed materiaal kost natuurlijk wel wat. En ze zullen het ongetwijfeld best luxe willen maken. Want dat complex waar ze nu al in zaten zag er ook superdeluxe uit. Is menig eerstedvisieclub hier jaloers op.
Ik, maar ik zoek er ook nog één.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef F1Bas het volgende:
Uiteraard.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef F1Bas het volgende:
Dan wil ik wel bij jou in de bus, want juist het meteen weer terugreizen, staat mij tegen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:04 schreef Bananenman het volgende:
Dat bepalen we zelf wel, het zijn onze bussen immers
voetbalzone.nlquote:Rosales ziet terugkeer Argentinië wel zitten
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 23 januari om 08:12
Mauro Rosales heeft tegenover ESPN laten weten welwillend tegenover een vertrek naar River Plate te staan. De Argentijnse buitenspeler is bij Ajax op een zijspoor geraakt en hoopt in zijn geboorteland weer aan spelen toe te komen.
�Ik weet dat River geïnteresseerd is en mogelijk een bod gaat uitbrengen. Het zou een mooie kans zijn om naar River te gaan. Maar ik heb het hier goed naar mijn zijn en hoef niet weg. Ik zie wel wat er gebeurt.�
De Argentijnen zouden naar verluidt een bedrag van 2,5 miljoen euro moeten betalen. Een eerdere overstap kon mede door het transferbedrag geen doorgang vinden. �Maar nu heeft Ajax meer aanvallers en heb ik geen basisplaats. Ik richt me volledig op het voetbal. Als er iets besloten wordt, dan hoor ik het wel.�
Rosales is bezig aan zijn derde seizoen in Amsterdam. Momenteel geeft trainer Henk ten Cate de voorkeur aan Tom de Mul en moet de voormalig speler van Newell's Old Boys genoegen nemen met een plaats op de bank.
Hij kan het niveau niet aan wat Henk wil spelen met Ajax en zit dus op de verkeerde plek bij Ajax. Sympatieke knul maar is niet goed genoeg. Strik eromheen en weg ermee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Toch wel een goede kerel die Rosales. Jammer alleen dat het voetballend zo tegenvalt.
Leoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe knuffel van 410 wordt, als Zdenek Grygera en Mauro Rosales vertrekken.
- Lindenberghquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:28 schreef thewishmaster het volgende:
Er zijn wel meer spelers die het niveau niet aankunnen bij Ajax.
Vreemd, van wie was dat complex dan met al die ajax shirts en beeldmateriaal aan de muur (Pienaar, MCarthy) en de de kleedkamer genaamd Amsterdam??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als het helemaal gekeken hebt met het geluid aan, had je kunnen horen dat Vonk zei dat het geen van allen hun eigen complex is. Dat wordt het nieuwe stadion dus wel. En ik denk dat een superdeluxe stadion in de sloppenwijken een beetje vreemd signaal is, aangezien ze die mensen juist binnen willen halen.
Roger is een held.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:36 schreef toma het volgende:
[..]
- Lindenbergh
- Krohn Dehli
- Vertonghen (dat komt nog wel)
- Roger (ik krijg maar geen hoogte van die gast)
- Rosales
- Rosenberg (twijfel geval)
- Maduro
- Mitea (twijfel)
Dat zijn precies de spelers die ik bedoelde. Het is toch onbegrijpelijk dat spelers als Krohn Dehli en Lindenbergh zijn binnengehaald. Krohn-Dehli was al een keer eerder te licht bevonden bij Ajax. Olaf Lindenbergh wordt op zijn leeftijd ook niet beter meer. De andere spelers uit het lijstje kun je ook beter verkopen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:36 schreef toma het volgende:
[..]
- Lindenbergh
- Krohn Dehli
- Rosales
- Maduro
- Mitea (twijfel)
Maduro heeft bewezen het niveau aan te kunnen en is nog jong ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:36 schreef toma het volgende:
[..]
- Lindenbergh
- Krohn Dehli
- Rosales
- Maduro
- Mitea (twijfel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |