ik denk niet dat iemand van achter schrijft dat nena stukken mooier kan zingen dan brian en natasiaquote:Op zondag 21 januari 2007 16:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Toch krijgt ze reacties van mensen die weten wie ze is. En ze weten dat ze niet terug kan typen. Ik weet bijna wel zeker dat dat iemand van achter is. ( Maar dat kan best via pokerstars gaan inderdaad)
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel kinderachtig van DGK-REDAKTIE om scarabee en mij niet ff in te fluisteren welke room ze zitten.
DGK vs. FOK!![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:35 schreef ruby het volgende:
NL meldt aan Nena dat het met hem heel goed gaat.
En haar naam is degoudenkooiquote:Op zondag 21 januari 2007 16:36 schreef xinnos het volgende:
Ze zitten in Delvaux
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zit in de room waar Nena speelt, hahahahahaha
Nope, een heleboel internetsite's zijn off-limits voor ze.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:40 schreef classpc het volgende:
Ze kunnen daar niet op FOK! komen?
Ik wacht er op dat nena "lekker simpel" gaat zeggen !quote:Op zondag 21 januari 2007 16:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zit in de room waar Nena speelt, hahahahahaha
Ja, daar heeft een groot deel van de Fok!kers ook last van....... ik ben ook zo jaloers op Natasiaquote:Op zondag 21 januari 2007 16:43 schreef ruby het volgende:
"Vaak zijn het mensen met jaloezie he"? Aldus Ilona.
Ik ook... ik wil zijn zoals Nataaaasiaaaa, maar het lukt me niet.. stinkendjaloers ben ik op haar..quote:Op zondag 21 januari 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar heeft een groot deel van de Fok!kers ook last van....... ik ben ook zo jaloers op Natasia![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:46 schreef bosb het volgende:
Nena zit wel te glunderen.... zit je haar te versieren LS?
Het leek net of ze enorme ruzie met NL stond te maken. Maar ze vertelde alleen maar wat er net tussen haar en Brian gebeurd was.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:42 schreef ruby het volgende:
Natasia staat weer wat opgefokt te doen over een actie van Brian.
Ik heet daar "Ik ZoekHuub"quote:Op zondag 21 januari 2007 16:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik wacht er op dat nena "lekker simpel" gaat zeggen !![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
doe es een link?????????????????/
quote:
Volgens mij was ze de muze voor Veldhuis en Kemper toen ze "Wou dat ik jou was" schreven.....quote:Op zondag 21 januari 2007 16:46 schreef Elounda het volgende:
Ik ook... ik wil zijn zoals Nataaaasiaaaa, maar het lukt me niet.. stinkendjaloers ben ik op haar..![]()
Ik lig kromquote:Op zondag 21 januari 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was ze de muze voor Veldhuis en Kemper toen ze "Wou dat ik jou was" schreven.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |