hip, ik ben ook een nerdquote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
...it's a dirty job....but somebody got to do it!!
===>Werk in de computeronderdeeltjes....![]()
heb je daar ergens linkje van ofzo, dat ik kan luisteren/downloaden, want ken het nummer nietquote:Op maandag 22 januari 2007 17:00 schreef Koepert het volgende:
Oeh trouwens: In Zak ook weer gedraaid: Walt - Silver Machine![]()
![]()
Trackpack waar die wel in zitquote:Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je daar ergens linkje van ofzo, dat ik kan luisteren/downloaden, want ken het nummer niet
dat was een best leuk stukjequote:Op maandag 22 januari 2007 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
werd ook nog gedraaid bij Zak, door The Prophet, hoor je ineens Zany de hele zaal door bulderen met z'n "Hasta La Vi...uhhh, ik bedoel natuurlijk Hasta La Pasta Baby"![]()
truequote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
de nieuwe van zappaman is ook errug lekker
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:58 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wanneer ik thuis ben eens kijken of er filmpies online staan van afgelopen weekend Zak![]()
oKee!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
als je ze gevonden heb, mag de link wel ff hier neerzetten, kan ik ook even kijken
Ik ben ook hip dan. Ik ben zelfs een master nerd danquote:
Kom je lekker op tijd meequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil misschien ook wel naar Euphoria.
Next edition miss. Word 4x per jaar gegeven. Dus voor de volgende keer is ze zeker op tijdquote:
quote:
Met die filmpjes bedoel je?????? .... heb effe gekeken op youtube, maar staan allemaal oude filmpies opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:39 schreef NrSiX het volgende:
miss.cutie je houd ons wel lang in spanning
jep dat bedoelde ik, ik heb zelf nog wel 3 a 4 filmpjes alleen het geluid is echt zwaar bagger :S dus dat is het niet echt waard denk ik om op youtube te zettenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:14 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Met die filmpjes bedoel je?????? .... heb effe gekeken op youtube, maar staan allemaal oude filmpies op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |