Spaar je dan ook de moeite om dazzle123 te vragen wat er fout is aan de informatie die je net zogoed niet op had hoeven zoeken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee maar goed. MIsschien is het ook wel waarEn misschien niet. Dat is t m nou juist hè
Jaja dat weet ik allemaal. Dat verhaaltje met die grieken en alles eromheen negeer ik dan ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:59 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Nou ja op internet staat wel meer. Ik zeg niet dat Atlantis wel of niet heeft bestaan. Wat ik wel weet is dat het absoluut niet zo is dat algemeen wordt aangemomen dat Plato het verhaal over Atlantis letterlijk bedoelde. In tegendeel zelfs. Ik heb het boek van Plato waarin hij spreekt over Atlantis hier ook thuis liggen en gelezen. En het beeld wat ik krijg uit het verhaal is dat het bedoeld is om Plato zijn pleidooi voor zijn ideale staatsvorm kracht bij te zetten.
Het verhaal gaat ook helemaal niet over Atlantis opzich maar meer over de oude Grieken die zogenaamd in staat waren om deze grote welvarende en technologisch superieure macht te verslaan.
Omdat het misschien waar is, maar misschien ook niet. Hoef ik de fout niet te weten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Spaar je dan ook de moeite om dazzle123 te vragen wat er fout is aan de informatie die je net zogoed niet op had hoeven zoeken.
Nou nee, alles komt bij Plato's verhaal vandaan, en die heeft 't uit z'n duim. Dat was zo'n beetje m'n punt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Over zulke dingen gaan natuurlijk meer dan 1 verhaal,
Ik weet dat alles bij Plato vandaan komt, maar er zijn wel verschillende verhalen over. Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou nee, alles komt bij Plato's verhaal vandaan, en die heeft 't uit z'n duim. Dat was zo'n beetje m'n punt.
overgrootvader of niet..het bovenstaande is dus niet juist !quote:Nou nee, alles komt bij Plato's verhaal vandaan, en die heeft 't uit z'n duim. Dat was zo'n beetje m'n punt.
Ja maar Plato is wel de enige die het vast gelegd heeft.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:31 schreef merlin693 het volgende:
[..]
overgrootvader of niet..het bovenstaande is dus niet juist !
Ja, dit staat allemaal in de OP.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:54 schreef merlin693 het volgende:
Solon had het van een Egyptische priester ..dus als dit waar is zouden we ervan uit kunnen gaan dat het ook door de egyptenaren vast gelegd zou moeten zijn (bieb van alexandrie die door de Romeinen vernietigd is )
Teveel von Daniken gelezen?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:31 schreef Athalon1951 het volgende:
Er is nooit geen rook zonder vuur, persoonlijk zou ik eens onder de ijskap van Antartica gaan spitten, dat is vroeger tropisch geweest en als het bestond, geef ik daar de meeste kans om het te vinden. Gelovig ben ik niet, maar dat de mens van de aap afstamt geloof ik al helemaal niet, dus misschien wel buitenaards en was atlantis een planetaire haven![]()
ik heb een aantal boeken van hem , en die zijn zeer goed.quote:
weleens van zijsprongetjes gehoord die mogelijk van belang kunnen zijn of atlantis echt is of niet ?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Niemand hier leest het topic hè?
Compleet vol poep bedoel jequote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef huupia het volgende:
[..]
ik heb een aantal boeken van hem , en die zijn zeer goed.![]()
Wel eens van lezen gehoord zodat mensen niet dingen gaan posten die al gepost zijn?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef huupia het volgende:
[..]
weleens van zijsprongetjes gehoord die mogelijk van belang kunnen zijn of atlantis echt is of niet ?
niet alles was al gepost, en zeker niet in de context dat ik dat deed .quote:Op maandag 29 januari 2007 13:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wel eens van lezen gehoord zodat mensen niet dingen gaan posten die al gepost zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |