Bron?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef SHE het volgende:
zeg frag zappa , alle gamers hebben een kleine piemel, daar hoor je ook niemand meer over.
Is dat zo?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef SHE het volgende:
zeg frag zappa , alle gamers hebben een kleine piemel, daar hoor je ook niemand meer over.
Ja? Gamet je pa ook?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Camplo het volgende:
Kan het tegendeel bewijzen maar doe ik niet.
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:57 schreef arneaux het volgende:
Als je aan t gamen bent, wat maakt het dan uit dat een vrouw is?
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:56 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Je kan het niet hebben dat je wordt gepwned door vrouwen![]()
![]()
![]()
n00b
Ajax speelt toch vandaag ? Wat doe je hier nepper.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef Camplo het volgende:
Wat heb ik er een hekel aan.
Ze verpesten de sfeer, doen interessant, je krijgt name fakers die zich voordoen als vrouwen.
En als er dan 1 is die echt lijkt duikt hitsig puberend nederland er massaal op en wordt het doel van het spel vergeten.
Gamende wijven, OPKUTTEN en lekker met de barbies gaan spelen.
![]()
![]()
![]()
Uitslapenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ajax speelt toch vandaag ? Wat doe je hier nepper.
idd losersquote:Op zondag 21 januari 2007 14:03 schreef Camplo het volgende:
Tgaat erom dat masaal iedereen loopt te jenken om een wijf en met aanzoekjes komt en dat triest is.
Stadionverbod ?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Uitslapen![]()
Ga niet meer standaard omdat dat niet mogelijk is meer.
Hopelijk over jaar of 3-4 weer.
Netgamez zag ik weinig anders dan nerdsquote:Op zondag 21 januari 2007 14:14 schreef l3laster het volgende:
Toen ik op netgamez was heb ik anders een duits vrouwen team gezien damn.. wat waren die vrouwkes lekker
die mogen echt vaker komen
Tja niet geschoten is altijd mis! Ja toch? Niet dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:16 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje hoe tering vet altijd in cs enzo, LovelyLade joined the game.
Hey whats your name
How old are you
Where do you livekankerrrrrrrrrrr vetjes sadness royal sadness
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |