Bron?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef SHE het volgende:
zeg frag zappa , alle gamers hebben een kleine piemel, daar hoor je ook niemand meer over.
Is dat zo?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef SHE het volgende:
zeg frag zappa , alle gamers hebben een kleine piemel, daar hoor je ook niemand meer over.
Ja? Gamet je pa ook?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Camplo het volgende:
Kan het tegendeel bewijzen maar doe ik niet.
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:57 schreef arneaux het volgende:
Als je aan t gamen bent, wat maakt het dan uit dat een vrouw is?
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:56 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Je kan het niet hebben dat je wordt gepwned door vrouwen![]()
![]()
![]()
n00b
Ajax speelt toch vandaag ? Wat doe je hier nepper.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef Camplo het volgende:
Wat heb ik er een hekel aan.
Ze verpesten de sfeer, doen interessant, je krijgt name fakers die zich voordoen als vrouwen.
En als er dan 1 is die echt lijkt duikt hitsig puberend nederland er massaal op en wordt het doel van het spel vergeten.
Gamende wijven, OPKUTTEN en lekker met de barbies gaan spelen.
![]()
![]()
![]()
Uitslapenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ajax speelt toch vandaag ? Wat doe je hier nepper.
idd losersquote:Op zondag 21 januari 2007 14:03 schreef Camplo het volgende:
Tgaat erom dat masaal iedereen loopt te jenken om een wijf en met aanzoekjes komt en dat triest is.
Stadionverbod ?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Uitslapen![]()
Ga niet meer standaard omdat dat niet mogelijk is meer.
Hopelijk over jaar of 3-4 weer.
Netgamez zag ik weinig anders dan nerdsquote:Op zondag 21 januari 2007 14:14 schreef l3laster het volgende:
Toen ik op netgamez was heb ik anders een duits vrouwen team gezien damn.. wat waren die vrouwkes lekker
die mogen echt vaker komen
Tja niet geschoten is altijd mis! Ja toch? Niet dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:16 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje hoe tering vet altijd in cs enzo, LovelyLade joined the game.
Hey whats your name
How old are you
Where do you livekankerrrrrrrrrrr vetjes sadness royal sadness
Als je met termen als 'casual gamer' en 'fulltimer' moet smijten, heb je al veels te veel tijd achter je speeldoos doorgebracht.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Is dat zo?
Kan het tegendeel bewijzen maar doe ik niet. Jammer hea, ik ben dan ook casual gamer geen fulltimer.
Op internet vragen hoe oud een persoon is waarvan je nog helemaal niet zeker weet of het een vrouw is, dat is niet schieten. Dat is nog geeneens je pistool uit je holster halen.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:37 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Tja niet geschoten is altijd mis! Ja toch? Niet dan?
Dat bedoel ik dus. We hebben in onze clan ook meiden zitten.. sjonge je moet jongens zich eens zien aanstellen als zij mee spelen, lachwekkend gewoon.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
Nog kanslozer zijn de heren die continu vragen of je met ze op een date wil, via de game. Terwijl je gewoon lekker bezig bent met iedereen af te knallen.
En als je dan vermeldt dat ze best wanhopig over komen, snappen ze het niet.
Ik heb me één keer niet kunnen inhouden en heb ze verrot gescholdenquote:Op zondag 21 januari 2007 16:55 schreef Giem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. We hebben in onze clan ook meiden zitten.. sjonge je moet jongens zich eens zien aanstellen als zij mee spelen, lachwekkend gewoon.![]()
hoe sneu, een vrouw van 40quote:Op zondag 21 januari 2007 16:59 schreef Giem het volgende:
Echt jammer, vooral omdat we ook een vrouw van 40 in de clan hebben.. En die jogies van 15 en 16 denken dat ze een lekker jonge meid proberen te scoren.
Nou die is anders zeker niet een van de slechtsten.. en iedereen zijn hobby, ik heb mensen wel appartere dingen zien doen....quote:
nee, maar je moet wel een sneu persoon zijn wil je op je 40e elke avond achter je pc kruipen en dan mensen gaan afknallenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:24 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou die is anders zeker niet een van de slechtsten.. en iedereen zijn hobby, ik heb mensen wel appartere dingen zien doen....
Ik zeg altijd pas wat als ik heb gewonnen, dan zijn ze verbaasd dat ze steeds verliezen van een vrouwquote:Op zondag 21 januari 2007 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
Nog kanslozer zijn de heren die continu vragen of je met ze op een date wil, via de game. Terwijl je gewoon lekker bezig bent met iedereen af te knallen.
Ik gebruik inderdaad ook alleen maar de naam van m'n vriendquote:Op maandag 22 januari 2007 16:53 schreef Dipkip het volgende:
Daarom neem ik dus een mannen nickname. Dat gezeik van die kerels. Laat mij nou schieten en rot op met je age location gelul![]()
Er staat jammer genoeg Girl in mijn nicknamequote:Op maandag 22 januari 2007 16:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik zeg altijd pas wat als ik heb gewonnen, dan zijn ze verbaasd dat ze steeds verliezen van een vrouw![]()
Dus alle mannen zijn vrouwen en andersom?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:53 schreef Dipkip het volgende:
Daarom neem ik dus een mannen nickname. Dat gezeik van die kerels. Laat mij nou schieten en rot op met je age location gelul![]()
Ahhh ik zie het nu ja, ja daar duiken ze meteen opquote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er staat jammer genoeg Girl in mijn nickname. En het kost me gewoon teveel punten (vind ik) om mijn nick te veranderen.
NOU weet ik waar ik noooooooit games speelquote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef SHE het volgende:
Gaming voor de dames onder ons :)quote:Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef rashudo het volgende:
TS:
- Wil zien of er hier op FOK! gamende wijven zijn
- Is in het verleden meerdere malen teleurgesteld in mannen met vrouwelijke namen / characters
- Doet net alsof hij het geflipte nerdgedrag afkeurt, zodat de gamende wijven van FOK! hem stoer vinden
- Gaat dan als een nerd flippen
Duh, je wordt dan meestal bedolven onder de zeldzame items, en nooit meer roepen om help, ze komen vanzelf wel naar je toequote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef Camplo het volgende:
Je krijgt name fakers die zich voordoen als vrouwen.
Euuuh, ken er zo al 2.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:31 schreef Teringjakkie het volgende:
Er bestaan gewoon geen fanatieke lekkere vrouwelijke gamers.
nee dat gaat ze waarderen als ik dr een beetje op het forum zet.. Als het nu mijn vriendin was.. maar nee dat helaas ook nietquote:
Wie zou je daarvoor mee willen nemenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
[..]
Kan het tegendeel bewijzen maar doe ik niet.
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:56 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Je kan het niet hebben dat je wordt gepwned door vrouwen![]()
![]()
![]()
n00b
ja omdat je ook een vrouw bentquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:09 schreef Moja het volgende:
Ik ga er niet minder door gamen![]()
wat ben jij een jankuser trouwens![]()
Meestal zijn er sowieso wel mensen met hoge stemmetjes.... helaas zijn dat irritante 13 -jarige kutjochiesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:32 schreef Hakmet het volgende:
Vind ik juist leuk een paar chicks die met hoge stemmen er boven uit komen
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef Priae het volgende:
[..]
Meestal zijn er sowieso wel mensen met hoge stemmetjes.... helaas zijn dat irritante 13 -jarige kutjochies
die vrouwen die gamen moeten zichzelf gewoon angelfist noemen, dan denkt iedereen dat ze mannen zijn.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef Camplo het volgende:
Wat heb ik er een hekel aan.
Ze verpesten de sfeer, doen interessant, je krijgt name fakers die zich voordoen als vrouwen.
En als er dan 1 is die echt lijkt duikt hitsig puberend nederland er massaal op en wordt het doel van het spel vergeten.
Gamende wijven, OPKUTTEN en lekker met de barbies gaan spelen.
![]()
![]()
![]()
je username doet me steeds denken aan fistfuckenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:19 schreef angelfist het volgende:
[..]
die vrouwen die gamen moeten zichzelf gewoon angelfist noemen, dan denkt iedereen dat ze mannen zijn.
Of Frans, dat werkt denk ik ook wel.
Ja, dat kan....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je username doet me steeds denken aan fistfucken![]()
![]()
schaken met pappie telt niet mee als game heaquote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
.... ik ben dan ook casual gamer geen fulltimer.
Nee want die wijven sprayen foto's van zichzelf op 'muren' etc etc om juist die jochies zo hitsig te maken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:47 schreef Pr0-n00b het volgende:
whehe TS denkt als een uhh ... gelovige ()
Hij heeft last van vrouwen omdat de meeste jochies zich niet kunnen beheersen tijdens het gamen, en daarom moeten de vrouwen zich daar maar aan aanpassen.
Vind het toch wel knap van mezelf dat ik toch weer een link met moslims weet te leggen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |