abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:51:01 #151
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45663951
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:47 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Waarom zou ik 80 onbenullige reacties lezen terwijl ik alleen de eerste post nodig heb?
Omdat jouw antwoord meerdere malen is voorgesteld. Plus, dat het "probleem" nu al heel anders ligt t.o.v. de OP.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_45664521
Plus dat er nog steeds geen problemen zijn maar enkel oplossingen. Lees maar terug ;-)
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:16:07 #153
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_45664682
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef CyclingGirl het volgende:
matrassenmambo
het beest met twee ruggen spelen dan?

If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_45678340
Hey ik heb een update, ik heb het dus gevraagd of hij single is en of hij met me uit wil. Hij is single
maar helaas zit hij dus tot maart met in de ochtend stage dan van de middag tot de avond werken en dan in het weekend de cursus. maar we gaan uit
Haters gonna hate.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:09:41 #155
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45678397
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef CyclingGirl het volgende:
Hey ik heb een update, ik heb het dus gevraagd of hij single is en of hij met me uit wil. Hij is single
maar helaas zit hij dus tot maart met in de ochtend stage dan van de middag tot de avond werken en dan in het weekend de cursus. maar we gaan uit
Goed zo. Trek je mooiste lingerie aan en maak er wat van.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45680795
owja dat komt wel goed hoor
Haters gonna hate.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:06:28 #157
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47023237
en inmiddels is het dus maart.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_47030701
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
en inmiddels is het dus maart.
Al 7 dagen non-stop aan de bats.

Vertel vertel.
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:37:40 #159
170294 blonde_on_blonde
Rijkdom is iets fantastisch
pi_47073491
Gewoon een andere sportschool zoeken.
pi_47073612
TS

voor het vragen
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:51:06 #161
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_47074155
Juicy details??
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_47081484
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil een jongen mee uit vragen, alleen het probleem is als ik iemand echt leuk vind klap ik dicht.
Daarbij komt nog dat hij bij dezelfde sportschool traint als ik en ik wil niet dat als hij dan nee zegt bekend staan als het meisje dat hem mee uit heb gevraagd. Ik weet ook niet eens of hij wel een vriendin heeft.

Nu hebben we deze week wel gepraat over uitgaan, hij vertelde dat hij bezig is met een weekendcursus en dat hij dan in het weekend vroeg op moet staan dus momenteel niet kan stappen maar als hij zijn diploma heeft dat hij dan wel een keer met mij uit wil, denken jullie dat hij echt met me uit wil of niet?

Hoe kan ik hem laten blijken dat ik m leuk vind zonder voor lul te staan?
Zoeen vrouwtje zou hij niet afwijzen...

als je dr nou niet uitzag was het een ander geval
pi_47082299
Waar zie jij haar foto?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_47082317
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:24 schreef TryX het volgende:
Waar zie jij haar foto?
Op t fobo
pi_47082709
nevermind
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:12:54 #166
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_47091010
vrouwen...
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_47096248
En heeft hij je al flink uit elkaar getrokken?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_47104690
Wat een toeval dat ik hier terecht kom.
Hier een meisje met precies hetzelfde probleem...
Leuke jongen, fitness, Instructeur, knap,...
Ik: op van de zenuwen, geen idee wat ik moet zeggen,...
Mannen van mars en vrouwen van venus??...
pi_47110278
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:22 schreef Miss_Legend het volgende:
Proberen hem een keer 1 op 1 te spreken en dan vragen of hij zin heeft een keer samen uit te gaan. Hoeft echt niet een heel verhaal omheen hoor. Mannen vinden het juist leuk als een vrouw een keer het initiatief neemt. En die angsten die er vaak bij gehaald worden van 'straks weet iedereen dat ik hem heb uitgevraagd' zijn over het algemeen nergens voor nodig. Als je hem 1 op 1 spreekt zal hij, zelfs als hij je afwijst, echt niet door de hele sportschool gaan brullen wat er gebeurd is. Zelfs mocht er zoiets gebeuren... toch juist tof dat iedereen weet dat jij het lef had om wél die stap te zetten?
pi_47153631
nou ik was gisteren nog eens uitgegaan naar een club, al zeker maanden niet meer geweest, en guess what... staat hij op een paar meter van mij vandaan en ik heb nog niks durven te zeggen.....
aaahhh....
  zondag 11 maart 2007 @ 16:35:01 #171
94676 Garisson72
pi_47158893
komop Miss_Legend, gewoon gaan praten tegen die gast! vindtie leuk, wedden?
zoals Executrix al zegt, mannen vinden het erg leuk als een vrouw een keer het initiatief neemt, dus het maakt echt niet uit WAT je zegt... ALS je maar wat zegt!
pi_47170613
Ik heb erover nagedacht. Ga het morgen erop wagen. Gewoon een praatje daar hou ik het nu even bij. Het vervolg zal ik asap posten.
pi_47174124
Joh hoe heet ie misschien is het dezelfde
Haters gonna hate.
pi_47174202
Even een update, we zijn dus uitgeweest maar geen klik van zijn kant, helaas pindaboter life goes on.
Haters gonna hate.
pi_47175610
Eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe hij heet.
Maar hoe zit het dan op de fitness. Als jullie elkaar zien is het dan niet beetje raar ofzo?
pi_47175965
Kijk, die jongen doet het gewoon goed. Hij is fitnessinstructeur, waarschijnlijk welbespraakt en heeft geen goedkeuring van vrouwen nodig, hoogstens die vrouwen van hem. Hij heeft ze gewoon voor het uitkiezen.
pi_47176048
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef CyclingGirl het volgende:
Even een update, we zijn dus uitgeweest maar geen klik van zijn kant, helaas pindaboter life goes on.
Dat is wel kut dan. Na al die moeite.

Maar goed....een fitnessinstructeur.....
  maandag 12 maart 2007 @ 10:51:19 #178
94676 Garisson72
pi_47182803
quote:
jammer SG... uit die zin is op te maken dat jij wel een klik had van jouw kant? maar goed, je hebt het iig geprobeerd he!
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef Miss_Legend het volgende:
Ik heb erover nagedacht. Ga het morgen erop wagen. Gewoon een praatje daar hou ik het nu even bij. Het vervolg zal ik asap posten.
goedzo M_L, go for it! ben benieuwd naar de afloop.
pi_47183339
quote:
Helaasch, maar je zit nu in ieder geval niet meer met zo'n wat als? gevoel, dat lijkt me al een opluchting op zich.
  maandag 12 maart 2007 @ 11:17:01 #180
11102 knep
Mountainfreak
pi_47183467
Inderdaad zekerheid is belangrijker dan 'het leuke gevoel' wat je de hele tijd hebt omdat je nog denkt kans te maken .
  maandag 12 maart 2007 @ 22:35:28 #181
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_47209988
Heb je nog wel met 'm staan bekken? Anders moet ie wel poot zijn!
pi_47212938
Ok ik ben hem vandaag misgelopen. too bad, zag hem nog wel net vertrekken maar hij had me niet meer gezien. Ach waarom ook al die moeite, heb er eigenlijk al bijna geen zin meer in . Ik ga vanavond uit en mss kom ik daar iemand tegen. Waarom laat ik het ook zo'n impact op me hebben? Carpe Diem!!! Als hij interesse mocht hebben, be my guest zo niet hij pech. Jongens.... begrijp er maar weinig van...

Denken mannen ook zo over vrouwen??
  dinsdag 13 maart 2007 @ 00:29:56 #183
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47214582
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:37 schreef Miss_Legend het volgende:
Jongens.... begrijp er maar weinig van...

Wij willen gewoon sex. Wat daar zo ingewikkeld aan is begrijp ik niet

AG
El sexo más barato es el que se paga
  dinsdag 13 maart 2007 @ 00:55:09 #184
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47215149
quote:
Je kent zijn naam niet en je bent hem weer misgelopen, tja... Wat is daar lastig aan te begrijpen? Je moet wel een beetje in ons gezichtveld komen natuurlijk. We willen best sex en ook wel daten, als je niet heel lelijk bent, maar we moeten wel weten dat het beschikbaar is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47215261
mijn conclusie:
mannen lopen hun lul achterna
vrouwen gebruiken hun verstand
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:11:30 #186
94676 Garisson72
pi_47221992
quote:

naha! wat valt hier al dan niet te begrijpen dan?

Dat jij zo veel voor hem voelt, wil niet zeggen dat dat automatisch op hem overkomt, vervolgens dan ook nog zijn waardering kan wegdragen en tenslotte zelfs wederzijds zal zijn!
Andersom kan het precies zo gaan voor mannen overigens. Waarom moet er altijd zo worden onderstreept dat mannen niet te begrijpen zijn (of vrouwen, for that matter)
zo moeilijk is het allemaal niet, vinnik.

zoals ik je verhaal lees, heeft hij er ws niet de minste notie van dat jij hem ziet zitten... voor hem ben jij gewoon 'iemand van de sportschool'. (vooropgesteld dat je hem al opgevallen bent...)
Daarom nogmaals, gewoon tegen betrokkene gaan praten M_L, dan zie je het vanzelf. En wat belangrijker is: dan ziet HIJ JOU vanzelf!!
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:01 schreef Miss_Legend het volgende:
mijn conclusie:
ja als jij het nodig denkt te hebben om dat te geloven.... whatever rocks your boat.
pi_47231976
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:22 schreef Miss_Legend het volgende:
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:19 schreef Miss_Legend het volgende:
nou ik was gisteren nog eens uitgegaan naar een club, al zeker maanden niet meer geweest, en guess what... staat hij op een paar meter van mij vandaan en ik heb nog niks durven te zeggen.....
aaahhh....
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef Miss_Legend het volgende:
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:42 schreef Miss_Legend het volgende:
Maar hoe zit het dan op de fitness. Als jullie elkaar zien is het dan niet beetje raar ofzo?
quote:
Ok ik ben hem vandaag misgelopen. too bad, zag hem nog wel net vertrekken maar hij had me niet meer gezien. Ach waarom ook al die moeite, heb er eigenlijk al bijna geen zin meer in . Ik ga vanavond uit en mss kom ik daar iemand tegen. Waarom laat ik het ook zo'n impact op me hebben? Carpe Diem!!! Als hij interesse mocht hebben, be my guest zo niet hij pech. Jongens.... begrijp er maar weinig van...

quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:01 schreef Miss_Legend het volgende:
mijn conclusie:
Welk gedeelte van jouw verhaal moet nu bewijzen dat mannen hun lul achterna lopen?
En welk gedeelte bewijst het verstand van vrouwen?

Mijn conclusie: U is een bangepoeperd!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_47232059
TVP, altijd leuk om alle verhalen over mannen van vrouwen te horen die totaal niet op logica berusten
pi_47252786
goed vordering 1: kort en gezellig gepraat.
gewoon pure spontaniteit.
heb het express kort gehouden, is gewoon een kennismaking, hoeft geen urendurende gesprek te zijn. Gewoon even laten zien dat ik ook nog besta
to be continued...
pi_47255009
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:42 schreef Miss_Legend het volgende:
Nee hoor we gaan nu gewoon met elkaar om, gisteren nog ff na de fitness een drankje gedaan. Het moet van twee kanten komen dat komt het dus niet, jammer dan life goes on en hij is niet ieman die het van de daken gaat schreeuwen, maar dat doet niemand die volwassen is.
Haters gonna hate.
pi_47255022
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 08:23 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Zoeen vrouwtje zou hij niet afwijzen...

als je dr nou niet uitzag was het een ander geval
Dus wel
Haters gonna hate.
pi_47255038
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:15 schreef Miss_Legend het volgende:
goed vordering 1: kort en gezellig gepraat.
gewoon pure spontaniteit.
heb het express kort gehouden, is gewoon een kennismaking, hoeft geen urendurende gesprek te zijn. Gewoon even laten zien dat ik ook nog besta
to be continued...
Meid vraag m gewoon uit, anders blijf je erom heen draaien en dat is zonde van de tijd (ik spreek uit ervaring), als hij je ook leuk vind dan kun je jezelf wel voor je kop slaan en als hij je niet leuk vind dan kun je op zoek naar een andere lekkere kerel
Haters gonna hate.
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:39:49 #193
94676 Garisson72
pi_47259605
haha, hoor die CyclingGirl eens wijzer zijn geworden sinds het begin van dit topic!!
Good stuff!
neem het maar van haar aan hoor, Miss_Legend, en feli alvast met je eerste babystep!
pi_47260640
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:53 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Meid vraag m gewoon uit, anders blijf je erom heen draaien en dat is zonde van de tijd (ik spreek uit ervaring), als hij je ook leuk vind dan kun je jezelf wel voor je kop slaan en als hij je niet leuk vind dan kun je op zoek naar een andere lekkere kerel
a. Je kan iemand langzaam leren kennen en die zal je dan misschien wel leuk gaan vinden naar verloop van tijd... of niet...

b. Je kan zeggen daten? En als hij/zij dan zegt... hmmm misschien (of wie weet... kutantwoord)... kan je er direct mee kappen of naar punt a. gaan...
pi_47265763
Ja idd dit topic heeft mij zeker wijzer gemaakt, als ik iemand leuk vind vraag ik m mee uit PUNT Ik bedoel je kan wel gaan wachten maar dat is zonde van je tijd en hij zal heus niet door de sportschool gaan bombarderen dat hij je heeft afgewezen, doet hij dat, dan is hij je ook niet waard.
YOU GO GIRL!
Haters gonna hate.
pi_47267225
Inderdaad als een meisje mij mee uit vraagt, maar het lijkt me niks voel ik me alsnog vereerd en zou dat echt niet rondbazuinen. Het is juist erg leuk om te horen!

Zou het hoogstens vertellen tegen een beste vriend ofzo, maar das meer patserig gedrag
pi_47456214
guess what, had hem al een tijdje niet meer in de gym gezien. En vandaag zag ik hem weer.. maar dat is nog niet alles, hij heeft zijn haren geverfd!!! vroeger had hij nog zo mooi blond haar en nu is het wit wit, grijs wit...
en ik merk ook dat interesse niet echt is van zijn kant, dus fokforumgenoten, End of story...
Jammer dat wel, maar hij is nog steeds wel een knappe (iets minder als vroeger) instructeur voor mijn groepsles
pi_47456934
als de Fok!kers kunnen lezen:

wordt sportinstructeur!

bedankt voor de tip, dames
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_47457080
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd dit topic heeft mij zeker wijzer gemaakt, als ik iemand leuk vind vraag ik m mee uit PUNT Ik bedoel je kan wel gaan wachten maar dat is zonde van je tijd en hij zal heus niet door de sportschool gaan bombarderen dat hij je heeft afgewezen, doet hij dat, dan is hij je ook niet waard.
Je snapt de wereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')