Grote dankquote:
dat wordt door sommigen beweert, het is echter helemaal niet zeker.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:57 schreef Wombcat het volgende:
atlantis was een fictieve beschaving van plato, die hij bedacht om zijn filosofische standpunten naar voren te brengen.
we zijn wel erg offtopic trouwens
dat wordt door vrijwel iedereen beweert, alleen denken sommigen er anders over.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:24 schreef huupia het volgende:
[..]
dat wordt door sommigen beweert, het is echter helemaal niet zeker.
van troje werd ook beweert dat het fictief was, totdat schlieman het opgroef
het gaat mij om het punt dat beiden als fictief werden beschouwd. troje bleek dat niet te zijn. dus waarom atlantis ook niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
dat wordt door vrijwel iedereen beweert, alleen denken sommigen er anders over.
troje is niet zo'n hele goede vergelijking, omdat atlantis een veel hoger technoloisch niveau zou hebben, troje had dat niet
Schlieman heeft door de Troje lagen heengegraven...een beetje desastreuse archeologie hield hij erop na .quote:van troje werd ook beweert dat het fictief was, totdat schlieman het opgroef
Er ooit aan gedacht dat het mogelijk zou zijn dat wij onze technologie juist van hun hebben?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:57 schreef Pracissor het volgende:
Okay, stel dat er een hoogwaardige cultuur was in die tijd, dan lijkt mij het zeer onwaarschijnelijk dat ze in helicopters vlogen identiek aan de huidige vormen...
En het lijkt mij ook zeer onwaarschijnelijk dat als er 'aliens' of wat dan ook zouden zijn, ze werkelijk in 'schotels' rondvliegen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |