Dat staat toch in het artikel te lezen?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:44 schreef Floripas het volgende:
Wat is de reden dat ze die hand niet wil schudden?
In de OP nog welquote:Op zondag 21 januari 2007 13:44 schreef Floripas het volgende:
Wat is de reden dat ze die hand niet wil schudden?
quote:haar strikte islamitische geloofsopvattingen.
Laat me je vertellen: ze wil geen mannen de hand schudden. Punt.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:52 schreef Floripas het volgende:
Nee, ik bedoel: wil ze per definitie nooit mannen aanraken waarmee ze niet getrouwd is? Of wil ze alleen maar geen handen schudden? Het eerste lijkt me namelijk problematischer dan het tweede.
Maar wat ik me vooral afvraag: ze moet toch ook vechtsporten hebben gedaan op haar opleiding? Dat is toch ook mannen aanraken?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Laat me je vertellen: ze wil geen mannen de hand schudden. Punt.
En dan nu je onderbouwing. Punt.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Laat me je vertellen: ze wil geen mannen de hand schudden. Punt.
Tja, waarschijnlijk is haar religieus bewustzijn ontwaakt. Of soortgelijke nonsens.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar wat ik me vooral afvraag: ze moet toch ook vechtsporten hebben gedaan op haar opleiding? Dat is toch ook mannen aanraken?
Omdat zelfs de meest orthodoxe moslimvrouwen doorgaans niet vies zijn van lichamelijk contact met andere vrouwen. Punt.quote:
Daarom. In noodsituaties geldt deze gedragscode ook niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar wat ik me vooral afvraag: ze moet toch ook vechtsporten hebben gedaan op haar opleiding? Dat is toch ook mannen aanraken?
Ja.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:00 schreef Repeat het volgende:
echt ongelofelijk, het slaat steeds verder door
heeft ze ook een hoofddoek onder dr politiepet?
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:11 schreef Gia het volgende:
What's next? Een verpleegkundige moslima die geen mannen wil wassen? Moeten we dan maar alles accepteren?
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja.
Ze proberen dit momenteel te bewijzen door haar politiepet af te pakken, maar ze springt steeds net op tijd weg.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja.
Ze proberen dit momenteel te bewijzen door haar politiepet af te pakken, maar ze springt steeds net op tijd weg.
Ja, en ze laat haar baard staan.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:03 schreef soylent het volgende:
Ik hoor van bronnen dichtbij het onderzoek dat ze tevens een besneden clitoris heeft.
ontslaanquote:Op zondag 21 januari 2007 12:34 schreef arneaux het volgende:
Maak van Moslim eens Christen en bedenk dan s wat we zouden doen?
Nee, inderdaad, ik wilde met mijn blote reet bij de politie gaan solliciteren, maar ik moest er een lap stof overheen dragen.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ontslaan![]()
Verder hebben christenen niet zulke strenge wetten
WILL SOMEBODY PLEASE THINK ABOUT THE CHILDREN!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:03 schreef soylent het volgende:
Ik hoor van bronnen dichtbij het onderzoek dat ze tevens een besneden clitoris heeft.
What's next?
Een levensgrote (!) gerbil met paarse verf overgoten?
Een alien met 5 penissen?
Moeten we dan maar alles accepteren?
Denkt niemand meer aan de kinderen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |