Sowieso het hele zuiden..... Nee dank jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef wonderer het volgende:
Mississippi zou ik denk ik niet overleven
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:21 schreef wonderer het volgende:
Hull... waar ligt dat, de naam komt me zo bekend voor
2 weken wachten op en paspoort, terwijl een normale twee weken geleden 2 werkdagen kostte bij m'n eigen gemeente (ja, ik sta nog ingeschreven idd).quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:35 schreef Gaoxing het volgende:
Paspoorten kun je wel degelijk in NL laten verlengen, maar alleen in Den Haag (mits je daar netjes als expat bent ingeschreven). Duurt een week of 2, als ik het me goed herinner.
Heh... ik ben in September 2 weken in Nederland, maar ik heb weinig zin om de kans te nemen dat het net fout gaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:35 schreef Gaoxing het volgende:
Paspoorten kun je wel degelijk in NL laten verlengen, maar alleen in Den Haag (mits je daar netjes als expat bent ingeschreven). Duurt een week of 2, als ik het me goed herinner.
Dat begrijp ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
autorijden en fietsen (no way dat ik dat ga doen hier in londen) en wie weet wat nog meer.
goeie tipsquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:29 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Ik heb (volgens m’n tellertje) zo’n 1,000km in de stad gefietst in 3 jaar tijd. Eerder fietste ik nog veel naar het werk, maar daar ben ik grotendeels mee opgehouden omdat ik last van m’n longen kreeg meteen na het fietsen. Fietsen hier is wel leuk, maar niet gezond.
De fiets is wel sneller dan de auto op veel trajecten, omdat altijd alles overal vast staat en veel wegen of afgesloten of eenrichtingsverkeer zijn.
De auto schiet gewoon niet op hier; er zijn er veel te veel en de wegen zijn veel te smal. Ik ken niemand die met de auto naar het werk gaat hier; A. Het duurt veel langer dan OV, B. Het is schreeuwend duur. (congestion charge a 8 pond + parkeren per dag a 35 pond)
Qua veiligheid op de fiets heb ik wel een tip: doe GEEN helm op. Er is onderzoek gedaan naar 'veiligheid op de fiets’ en daaruit bleek dat mensen zonder helm in minder ongelukken betrokken waren en dat auto’s ruimer om je heen gaan omdat ze als de dood zijn je te raken zonder helm. Ook denken automobilisten dat ze met een ‚professionele’ fietser te maken hebben als je gele vestjes aandoet en een helm op en dus minder voorzichtig.
Ik zit hier in een t-shirt, korte mouwen op mijn werk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:38 schreef rameijer het volgende:
Hier in Griekenland sneeuwde het ook afgelopen weekend:
Ja idd, als je het centrum in wil moet je betalen: £8 per dag. Dat was een idee om de verstopping te verminderen en dat heeft gedeeltelijk gewerkt. Niet voor de straat waar mijn oude kantoor aan stond, dat was gemiddeld 2.3mph oid. Het gebied wordt ook steeds groter. Parkeren heb ik trouwens zelfs tot 65 pond per 9 uur gezien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:59 schreef wonderer het volgende:
Wat is congestion? Soort wegenbelasting? Je moet 8 pond betalen om de stad uberhaupt in te mogen?
Zo zit ik het hele jaar door op m'n werk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zit hier in een t-shirt, korte mouwen op mijn werk.
quote:
Will Ferrell in een "legendarische" SNL sketch. Google maar eens op "more cowbell"quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:35 schreef sanni het volgende:
[..]
is dat de Westkust nabij Venicebeach e.d.? en nu we toch bezig zijn: Wie is die
knakker in je avatar eigenlijk die zo staat te tokken?![]()
ik zit ook zo op mijn veranda wat te werken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zit hier in een t-shirt, korte mouwen op mijn werk.
http://webfeedcentral.com/2005/01/21/more-cowbell-video/quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:40 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Will Ferrell in een "legendarische" SNL sketch. Google maar eens op "more cowbell"![]()
Idd. Christopher Walkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:49 schreef popolon het volgende:
[..]
http://webfeedcentral.com/2005/01/21/more-cowbell-video/
Blijft geweldig.
Die zal wel seggen datie bij de commandos of de Mariniers heeft gezeten niet dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 04:22 schreef wonderer het volgende:
Ik zag vandaag iemand in zijn korte broek lopen... bijn -10...
Hier in Engeland zie je zelfs pubermeisjes in korte rokjes lopen als het sneeuwt, soms zelfs zonder schoenen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 04:22 schreef wonderer het volgende:
Ik zag vandaag iemand in zijn korte broek lopen... bijn -10...
Je had een van mn klasgenoten moeten zien, we gingen dinsdag uit hier in de stad, t was -25 en wat zij droeg was volgens mij nog kleiner als mijn boxershortquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:20 schreef Individual het volgende:
[..]
Hier in Engeland zie je zelfs pubermeisjes in korte rokjes lopen als het sneeuwt, soms zelfs zonder schoenen...![]()
dat is zo joss stonequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:20 schreef Individual het volgende:
[..]
soms zelfs zonder schoenen...![]()
Inderdaad, op zaterdag avond stappen met zijn allen. Lekker rond het vriespunt en dan alleen de heren met een shirtje aan, dames (ook oude en lelijke) in mini rokje en ene heeeeeel klein topje.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:20 schreef Individual het volgende:
[..]
Hier in Engeland zie je zelfs pubermeisjes in korte rokjes lopen als het sneeuwt, soms zelfs zonder schoenen...![]()
Al die alcohol houdt je wel warm toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Inderdaad, op zaterdag avond stappen met zijn allen. Lekker rond het vriespunt en dan alleen de heren met een shirtje aan, dames (ook oude en lelijke) in mini rokje en ene heeeeeel klein topje.
Volgens mij hebben alle Engelsen op zondag de griep
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:07 schreef wonderer het volgende:
Al die alcohol houdt je wel warm toch?
quote:1. beer jacket:
The invisible coat you where over your tshirt/short sleeve/bare chest when walking home on a freezing night out without feeling the cold.
"Aren't you cold?"
"No i'm wearing my beer jacket!"
"Nice one"
quote:
Laguna Beach.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:35 schreef sanni het volgende:
is dat de Westkust nabij Venicebeach e.d.?
http://www.dutchusa.com/files/cowbell.wmvquote:en nu we toch bezig zijn: Wie is die
knakker in je avatar eigenlijk die zo staat te tokken?![]()
Barst er bij jullie een feest los?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:20 schreef Skeffie het volgende:
tvp, iedereen een gelukkig Chinees Nieuwjaar. Morgen avond barst het feest hier los en ben ik lekker een weekje vrij![]()
nou, fijne vakantie dan maarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:05 schreef SeLang het volgende:
Hier ook een week vrij !
Ik zelfs twee weken want ik ga even wat vakantiedagen opmaken
Veel beter dan dat nederlandse gedoe! Hier op Aruba zondag de main parade, niet zo groot als brasil, maar wel zelfde ideequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:01 schreef qwerty_x het volgende:
en hier is het weer carnaval tijd !!!!!!!!!!!!
en, voor de goede orde: geen paard-in-de-gang carnaval, maar het ouderwetse Braziliaanse carnaval !!
pfff, en of het gebarst heeftquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Barst er bij jullie een feest los?
Hier is het juist dodelijk stil (relatief gezien) want iedereen zit bij familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |