Dat lijkt wel zoeen motorhispaniaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:37 schreef Ferrox het volgende:
[afbeelding]
peugeot XR6
achterop een speedfight![]()
heb je geen opvoeding gehad?
nooit rond gescheurd met puchjes?
En zo hoort het natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef saaw het volgende:
genoeg nou over koelkasten en bier. dat het bij pubers hoort snap ik ook wel, open er een topic over, maar hier gaat het over brommers!
ik vind trouwens schakelbrommers best stoer
vriend van me had een peugeot xr6 [uit mn hoofd, bestaat dat?] lekker scheuren
Dat had heeeel wat duurder kunnen uitvallenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef saaw het volgende:
ik ben op mn 14e ofzo aangehouden toen ik met een vriendin op een scooter zat zonder kenteken, verzekering, verdere papieren of helmmaar na veel gezeur kregen we alleen een boete van 20 euro p.p
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef Zuen het volgende:
Ik ga geen nieuwe brommer meer kopen ik ga voor de motor
Niet zo stiekem editten hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef Zuen het volgende:
Ik ga geen nieuwe brommer meer kopen ik ga voor de motor
en wel deze:
[afbeelding]
Achja, ik zou een supermotard niet op 25KW kopen eerlijk gezegdquote:
Was meer als geintje bedoeltquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:46 schreef Zuen het volgende:
Ja ik vond het een beetje onzin om er een nieuwe post voor te maken, net als dat deze post onzin is.
Ga dan voor een KTm 660quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet zo stiekem editten heLeuke motor
Wil zelf misschien ook aan de SM na mijn 25KW periode
![]()
KTM is voor homo'squote:
zal je wel goede vrienden mee worden als je een husq neemtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
KTM is voor homo's![]()
3,2,1 /Snelwagen enters the topic
KTM 660 is een goede optie maar moet er wel een (goede) dealer in de buurt zitten. Heb namelijk een Husqy dealer om de hoek zitten.
Ze vallen sinds een paar jaar onder KTM, betrouwbaarheid is enorm vooruit gegaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
zal je wel goede vrienden mee worden als je een husq neemt![]()
ehm, volgens je profiel ben je 19, toen had je alleen nog maar verzekeringsplaatjesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef saaw het volgende:
ik ben op mn 14e ofzo aangehouden toen ik met een vriendin op een scooter zat zonder kenteken, verzekering, verdere papieren of helmmaar na veel gezeur kregen we alleen een boete van 20 euro p.p
weet jij veelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ehm, volgens je profiel ben je 19, toen had je alleen nog maar verzekeringsplaatjes
Ik vind het jammer dat KTM geen brommers maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |