Klopt als het plaatje gegenereerd word, word het opgeslagen als bestandje. Deze cache word eens per uur weg gegooid. (Iedere keer plaatje genereren genereerd een heleboel server load en dat willen we nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:22 schreef Rann het volgende:
omdat ik namelijk nog niet op dat plaatje erbij sta
Yeah klopt maar dat is een wiki die houd alle oudere versie bij en dat was makkelijker terug te zettenquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:22 schreef Rann het volgende:
btw, de orginele wiki OP was ook dacht ik vrij te editen
Aah maaaan! Dit is DE nerf! Okay, okay, we krijgen er iets moois voor terug. Met dat mana shield dat nu EINDELIJK, EINDELIJK..EINDE FUCKING LIJK ook es magical damage opvangt. (Wat natuurlijk weer gehotfixed wordt. Omdat @ 70 je nu bijna 2k damage can absorberen <3 (ligt ook aan je talents) ) Maar die Spelldamge reduce. Fuckquote:Mages
Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
Each rank of "Improved Frostbolt" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
"Counterspell" no longer triggers the global cooldown.
"Mana Shield" now absorbs magical damage as well as physical damage.
Mag het? Ik speel zelf ook een hunter, en tja het is erg leuk om lekker veel burst damage te doen. Maar of een hunter nu gejumpt wordt of niet. Ze winnen het meestal. Scatter -> Renne!! (evt Trap) -> Arcane, Multi,Conf,Arcane. En auto shots tussendoor. Nu met Steady shot, kenne ze er nog eentje tussen gooien. Zefls zonder crit is dan al iemand dood.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:39 schreef blue-102 het volgende:
Ik heb een redelijke hekel aan de update.. mages die al mega zieke skills hebben gekregen na de update worden nu nog meer gebuffed? waarom :S
En hunters zijn weer de sjaak...
Ik speel al sinds dag 1 arcane, maar ik erger me vaak mateloos. Die klote Arcane Missiles die maar niet gefixt worden. Eerst heb je meer dan een jaar dat ze van tijd tot tijd niet casten en nu werkt ie af en toe maar 4 ipv 5 seconden. Wat heeft Blizzard toch tegen magesquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:43 schreef magge het volgende:
[..]
Aah maaaan! Dit is DE nerf! Okay, okay, we krijgen er iets moois voor terug. Met dat mana shield dat nu EINDELIJK, EINDELIJK..EINDE FUCKING LIJK ook es magical damage opvangt. (Wat natuurlijk weer gehotfixed wordt. Omdat @ 70 je nu bijna 2k damage can absorberen <3 (ligt ook aan je talents) ) Maar die Spelldamge reduce. Fuckook vind ik dat ik als mage niet blijer wordt van die CS op Global Cooldown. Dat was heel lang al niet zo. En since een tijdje inees wel een cd op er op. Meh, onzin.
Toen ik dit last had ik er genoeg van. Dus ik ben arcane gegaan.
Gistere 3800crit op een 63Elite. <3 and POM is zooo handig. Toevallig een mage hierzo die Arcane ook de shit vind? =) Ik ben er verlieft op.
Ja ze haten jullie echt daarom hebben jullie meerdere shields, vet veel damage, crowd control enz enz..quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik speel al sinds dag 1 arcane, maar ik erger me vaak mateloos. Die klote Arcane Missiles die maar niet gefixt worden. Eerst heb je meer dan een jaar dat ze van tijd tot tijd niet casten en nu werkt ie af en toe maar 4 ipv 5 seconden. Wat heeft Blizzard toch tegen mages
40/21/0? of 40/021?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:00 schreef Rann het volgende:
Zelf ben ik altijd full 10/0/41 geweest maar ik zit te denken om nu 33/ 28 te gaan...of misschien zelfs 40/21....Maar dan verlies ik mijn ice barrier EN iceblock...twijfel twijfel...
En dat is ook zo ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:47 schreef magge het volgende:
[..]
Mag het? Ik speel zelf ook een hunter, en tja het is erg leuk om lekker veel burst damage te doen. Maar of een hunter nu gejumpt wordt of niet. Ze winnen het meestal. Scatter -> Renne!! (evt Trap) -> Arcane, Multi,Conf,Arcane. En auto shots tussendoor. Nu met Steady shot, kenne ze er nog eentje tussen gooien. Zefls zonder crit is dan al iemand dood.Het spijt me om te zeggen, 70 hunters waren te sterk. Echt waar, daarom is het weer zo'n nerf. Het jammer eraan is dat alle hunter die al 70 zijn mooi gebruik hebben kunnnen maken van de mega dps die ze deden. De huidge level hunters zullen het vershil ontzettent merken. En, fuck, ik moet de mijne ook nog levelen.
![]()
Ik weet niet. Ik wil je niet zeggen dat ik alles weet van hoe en wat. Persoonlijk zou ik zoiets nooit doen. Toen ik het bekeek en zo eens dacht aan mijn speeldwijze. Nee, niets voor mij. <3 Misschien klonk het alsof hij uber suckte. NeeN! Jouw build! Jouw stylequote:Op woensdag 24 januari 2007 10:50 schreef Rann het volgende:
Hoezo snap je de 33/28 niet ?...goede survival gecomibneert met goede damage dacht ik zo...?
Ik ben helemaal Arcane. En ik vind het fantastisch. 54/0/0quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:43 schreef magge het volgende:
[..]
Aah maaaan! Dit is DE nerf! Okay, okay, we krijgen er iets moois voor terug. Met dat mana shield dat nu EINDELIJK, EINDELIJK..EINDE FUCKING LIJK ook es magical damage opvangt. (Wat natuurlijk weer gehotfixed wordt. Omdat @ 70 je nu bijna 2k damage can absorberen <3 (ligt ook aan je talents) ) Maar die Spelldamge reduce. Fuckook vind ik dat ik als mage niet blijer wordt van die CS op Global Cooldown. Dat was heel lang al niet zo. En since een tijdje inees wel een cd op er op. Meh, onzin.
Toen ik dit last had ik er genoeg van. Dus ik ben arcane gegaan.
Gistere 3800crit op een 63Elite. <3 and POM is zooo handig. Toevallig een mage hierzo die Arcane ook de shit vind? =) Ik ben er verlieft op.
Oja, heeft er iemand al het nut van Arcane blast gevonden? Ik niet. Ja,ja, het is een 1seconde 1200 hitter maar niets overleeft de eerste 4x ( elke keer als je hem cast gaat er cast tijd af. Dus er blijft 1sec over. hij begint bij 2.5s) Ik spam liever frostbolts, critten ook hoger, vooral al ik 67 ben <3 en helemaal op 69 <3 maar dat duurt nog een maandje denk
Oja, en goedemorge allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |