nope maar ben wel aan het oefenen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Het ligt gewoon allemaal aan Danielle
Wat ik me dus afvroegHeb je die instelling of wat het is al een figuurlijke schop nder de kont gegeven?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
is dat eerste dan meer een astrale projectie?
of gewoon fantasie?
Spasme is geen verlamming. Alleen schopt het niet echt gerichtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die heeft ook vierzijdig spasme dus zoveel kunnen die benen niet doen![]()
Wie? Ik?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope maar ben wel aan het oefenen!![]()
kan dus zomaar zijn dat ie de verkeerde kant op vliegt
maar dat voel je dan vanzelf wel denk ik....
Nee, ze doet een aanval op mijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wie? Ik?wordt vast leuk zaterdag
![]()
Er valt niet veel te schoppen. Als jij je jaren lang je benen niet goed kan gebruiken, dan verstijft dat heul erg zeg maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Spasme is geen verlamming. Alleen schopt het niet echt gericht
Nu moet ik de familiebanden hier kennen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef vamperotica het volgende:
ik volg jullie niet helemaal meer...
maar da's n familietrekje geloof ik
Lampie? Ze volgt het niet meer helemaal zegt ze net. Dus een licht is het nietquote:
Draculettetje en Vamp zijn zoessiesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu moet ik de familiebanden hier kennen?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Draculettetje en Vamp zijn zoessies
en dan schreeuwt de mama altijd terug isse mij zoessiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:38 schreef vamperotica het volgende:
Ow... en even tussendoor....
Zoooooow lief.... zodra t Mickemonster door heeft dak r aan de foon heb ( na 1sec meestal) roept ie altijd ....isse MIJ zoessie
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Vamp heeft grote lampen!!!!!
Je moest eens weten wat voor verhelderend licht van die dame afkomt in het donker
hoe weet jij dat??? ha ha haquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Vamp heeft grote lampen!!!!!
Je moest eens weten wat voor verhelderend licht van die dame afkomt in het donker
quote:
Van horen zeggen op straatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe weet jij dat??? ha ha ha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |