Niet te snel, Hearts moet nog komenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:17 schreef Yoni het volgende:
Goed...tis wel duidelijk wie er gaat winnen dus
Jaaaa die moeten ze doen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:20 schreef borisz het volgende:
Brazilll lalalalala
Die huppelkutjes van X6 zijn toch van de EOquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet bij Hearts altijd aan de EO denken.
Komt misschien ook door die enge gristelijke koppen van ze.
Ik moet bij hen juist altijd aan ranzige incestueuze groepsseks denkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt misschien ook door die enge gristelijke koppen van ze.
EO, of TROS misschien nog wel meer. Rake opmerking van Wendy (ongetwijfeld onbedoeld)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik moet bij hen juist altijd aan ranzige incestueuze groepsseks denken
Heheh dacht ik net ook al aan!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze hebben de beste voor het laatst bewaard?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik moet bij hen juist altijd aan ranzige incestueuze groepsseks denken
Mmm, ik vind X6 ook wel een beetje te braaf. En als ze gospels gaan doen krijg ik helemaal zo'n EO-landdag gevoel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:22 schreef ranja het volgende:
[..]
EO, of TROS misschien nog wel meer. Rake opmerking van Wendy (ongetwijfeld onbedoeld)
Ik lus het toetje nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu het toetje van de avond.
Dorine heeft ook niet het eeuwige leven.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef BVO het volgende:
Anja en Hearts zitten in de sing-off, geen twijfel daarover. Dan ligt het aan Henkjan wie er blijft.
neequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef Yoni het volgende:
Hearts moet echt weg
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dorine heeft ook niet het eeuwige leven.
goede woordkeus -Vaduz-![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |