welke SNL'er dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:13 schreef Cee het volgende:
Leuk feitje: het origineel wordt gezongen door de moeder van één van de vaste leden van Saturday Night Live.
Hé mooie hoge noot!
quote:
omdat er zo weinig geluid is. Hoe drukker of bombastischer hoe slechter.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En waarom is t geluid nu wel goed?
Je vergeet Jamaiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou Hind, Boris en Sharon wel eens in een editie van Idols samen willen zien.
mmorgenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Dies echt geweldig zeg die Sharon![]()
Wanneer komt de uitslag eigenlijk ? 1e keer dat ik het kijk
Sharon kan goed zingen maar ze gaat vervelen geloof me, zit weinig variatie in.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou Hind, Boris en Sharon wel eens in een editie van Idols samen willen zien.
Wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik een South Park flashback.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef PPL het volgende:
Ik kreeg even een "Coming to America" flashback.
Dat gaat Sharon niet winnen... Hind en Boris hebben meer inhoud en diversiteitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat Sharon niet winnen... Hind en Boris hebben meer inhoud en diversiteit
erg veel meerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat Sharon niet winnen... Hind en Boris hebben meer inhoud en diversiteit
Hey. Raffaëlla - Think was id finale echt 1 v/d beste optredens qua show en alles uit al die jaren Idols.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:17 schreef Cee het volgende:
Waarom moeten die mensen trouwens steeds opgetild worden? Idols 3 ook, stond Raffaëla te zingen, hup, gooiden die sprinkhanen d'r weer omhoog. Waar is dat voor nodig?
Leuk idee voor na tien edities Idols / X-factor om de tien winnaars samen in een show te zetten, waar het meteen begint met liveshows.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
nou je weet het nooit met Nederland natuurlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:17 schreef Yoni het volgende:
Goed...tis wel duidelijk wie er gaat winnen dus
Het ontgaat me een beetje maar volgens mij ging het daar vorige week over. Maar als je vorige week niet hebt gekeken, wat moet je in godsnaam van dat commentaar denken?quote:
misschien zijn ze in de war met dancing on ice...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:17 schreef Cee het volgende:
Waarom moeten die mensen trouwens steeds opgetild worden? Idols 3 ook, stond Raffaëla te zingen, hup, gooiden die sprinkhanen d'r weer omhoog. Waar is dat voor nodig?
Maywoodquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:19 schreef Cee het volgende:
Rio de Janeiro? Van Babe? Of Luv? Of wie zong dat ook alweer?
Groepssex was de opmerking die Kwalbert deze week in Boulevard maken over de kleffe zooi van de jury.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Het ontgaat me een beetje maar volgens mij ging het daar vorige week over. Maar als je vorige week niet hebt gekeken, wat moet je in godsnaam van dat commentaar denken?
HET IS TIJD VOOR HEARTSSSSS.![]()
![]()
![]()
![]()
Ook weer waarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou je weet het nooit met Nederland natuurlijk
eng.....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:19 schreef ranja het volgende:
Hearts de vrolijkste familie van Nederland
Dat was inderdaad goed. Maar nog steeds, niet zo'n fan van dat paar centimetertjes de lucht in tillen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey. Raffaëlla - Think was id finale echt 1 v/d beste optredens qua show en alles uit al die jaren Idols.
Geen idee.... CDP???quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ook weer waarWordt de winnaar eigenlijk ook bepaald door de jury? Of alleen door stemmen gewoon?
wat denk je zelf, die 100000 smsen weggooien ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ook weer waarWordt de winnaar eigenlijk ook bepaald door de jury? Of alleen door stemmen gewoon?
World Idol?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Leuk idee voor na tien edities Idols / X-factor om de tien winnaars samen in een show te zetten, waar het meteen begint met liveshows.
Wat betreft Sharon: ik vond het goed, maar bij de hoge noten erger ik me aan de bek die ze trekt en ook aan het geluid op een of andere manier.
vanaf de laatste 4 of 5 bepaalt de jury de afvaller niet meerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het ging over een uitzending van RTL Boulevard. Albert had gezegt dat de jury van X-factor hem aan groepssex deed denken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Het ontgaat me een beetje maar volgens mij ging het daar vorige week over. Maar als je vorige week niet hebt gekeken, wat moet je in godsnaam van dat commentaar denken?
eens met dit lijstjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben een enorme fan van het nummer van Minnie Ripperton en vond de versie van Sharon misschien nog wel mooier... Fantastisch gedaan. Als deze meid niet wint dan weet ik het niet meer.
Tot nu toe:
1) Sharon
2) Christian
3) Anja
Ik moet bij Hearts altijd aan de EO denken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:19 schreef ranja het volgende:
Hearts de vrolijkste familie van Nederland
Niet te snel, Hearts moet nog komenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:17 schreef Yoni het volgende:
Goed...tis wel duidelijk wie er gaat winnen dus
Jaaaa die moeten ze doen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:20 schreef borisz het volgende:
Brazilll lalalalala
Die huppelkutjes van X6 zijn toch van de EOquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet bij Hearts altijd aan de EO denken.
Komt misschien ook door die enge gristelijke koppen van ze.
Ik moet bij hen juist altijd aan ranzige incestueuze groepsseks denkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt misschien ook door die enge gristelijke koppen van ze.
EO, of TROS misschien nog wel meer. Rake opmerking van Wendy (ongetwijfeld onbedoeld)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik moet bij hen juist altijd aan ranzige incestueuze groepsseks denken
Heheh dacht ik net ook al aan!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze hebben de beste voor het laatst bewaard?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik moet bij hen juist altijd aan ranzige incestueuze groepsseks denken
Mmm, ik vind X6 ook wel een beetje te braaf. En als ze gospels gaan doen krijg ik helemaal zo'n EO-landdag gevoel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:22 schreef ranja het volgende:
[..]
EO, of TROS misschien nog wel meer. Rake opmerking van Wendy (ongetwijfeld onbedoeld)
Ik lus het toetje nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu het toetje van de avond.
Dorine heeft ook niet het eeuwige leven.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef BVO het volgende:
Anja en Hearts zitten in de sing-off, geen twijfel daarover. Dan ligt het aan Henkjan wie er blijft.
neequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef Yoni het volgende:
Hearts moet echt weg
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dorine heeft ook niet het eeuwige leven.
goede woordkeus -Vaduz-![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy hou alsjeblieft je mond. Echt. Het is té genant.
lekker tochquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg ineens een cruise-schip visioen
Wendy zingt ook beter dan Heartsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy zingt beter dan ze presenteert!
Dat woord zocht ikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Dacht ik ook alquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:29 schreef WaStEd het volgende:
leuke songfestival act
Mee eens!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
Slecht dit.
Morgen wat mij betreft dus in de herkansing:
Dorine en Hearts.
Ik een Joling-Gordon-Froger erlebnisquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:29 schreef TheVulture het volgende:
en ze moet haar mond niet zo ver open doenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een bagger optreden. Vooral het smaller mevrouwtje kan echt niet zingen
Dat probleem had ik ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe vals ook, ik vind het wel erg melig en leuk
Dat is geen compliment mogen we wel zeggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Dit was niet hun slechtste optreden tot nu toe
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Anja en Dorine id sing-off.
HJ's poging om hearts eruit te werken. Ook hij kan het niet meer aanhoren/zienquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Dorine en Hearts in de sing-off en dan is het exit Hearts ()
quote:
als ie homo is zal dat poepen wel vanzelf gaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een bagger die hearts. Die homo stond er wéér bij alsof hij moest poepen.
Ze zit wel in de gevarenzone, met Dorine, Hearts en Christianquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:34 schreef BVO het volgende:
Ik vrees er voor Anja dit weekend.
Als het Turkije is dan pas ik..... achtergesteld kutlandquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:35 schreef Cee het volgende:
Helemaal te gek, serieus, een zon-vakantie voor twee personen!
Waar naartoe?
Egypte met gratis vogelgriepinfectiequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het Turkije is dan pas ik..... achtergesteld kutalnd
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Dat dunne mevrouwtje van Hearts was is eng.
En nou die handjes, de lucht in... tralalalalalaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Dat dunne mevrouwtje van Hearts was eng.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef Cee het volgende:
Witsjiiieee. Anjaaahhhh. Ettssessss. Sjèwun. Gristjan. Dowiieeen. En Hatsssss!!
Ik verstond het ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |