Idols deelnemer, niet songfestivaldeelnemer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:41 schreef ranja het volgende:
France Gall - Poupee de cire, poupee de son
nederlandse idols deelnemer
Gerard Joling - Ticket to the tropicsquote:Op woensdag 4 april 2007 19:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Idols deelnemer, niet songfestivaldeelnemer.
Raffaela & Paul de Leeuw - Mijn houten hart???
Ik ken er ook niet veel meer.
Zingende presentator (presenterende zanger(es))...
Elton John - I'm still standing.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gerard Joling - Ticket to the tropics
Mediageile homo-zanger
Jamai - Step right upquote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Elton John - I'm still standing.
Opvallende bril...
Danny de Munk - Een mengelmoes.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jamai - Step right up
Musical- en popzanger
DJ Tiësto - Adagio for stringsquote:Op woensdag 4 april 2007 20:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Danny de Munk - Een mengelmoes.
Een mengelmoes...
Mixed Emotions - You Want Love (Maria Maria)quote:Op woensdag 4 april 2007 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
DJ Tiësto - Adagio for strings
Muziek die een gevoelige snaar raakt
Avé Mariaquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:47 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Mixed Emotions - You Want Love (Maria Maria)
Maria
Mando Diao - Lady.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Malcolm McLaren - Madame Butterfly
Dame
Bowling for Soup - 1985quote:
Monthy Python - I bet you they won't play this song on the radio.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Bowling for Soup - 1985
luistert maar naar de tekst
Nooit op de radio
Ik hou van de radio - Stef Bosquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Monthy Python - I bet you they won't play this song on the radio.
Ode aan de radio...
Dr. Hook - Sylvia's Motherquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hou van de radio - Stef Bos
schoonouders
Jens Lekman - Silviaquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dr. Hook - Sylvia's Mother
Meisjesnaam als titel
Mando Diao - Chi ga!quote:
The Hives - Die, All Rightquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Mando Diao - Chi ga!
Maar da's logisch...
Zweedse garage...
Monza - Van God los.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Hives - Die, All Right
Humanisme
raymond van het groenewoud - twee meisjesquote:Op donderdag 12 april 2007 17:29 schreef Vatta het volgende:
System of a down - Chop suey!
Skik - Kloteweer.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:02 schreef placebeau het volgende:
[..]
raymond van het groenewoud - twee meisjes
uit Nederland en in het dialect
Nog een keer Skik - Op Fietsequote:Op donderdag 12 april 2007 18:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Skik - Kloteweer.
Uit Nederland en in het dialect...
Zen - Hair.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:47 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Nog een keer Skik - Op Fietse
Zen-moment van een hardrocker (-groep)
Sandi Thom - I wish I was a punkrockerquote:
The Clash - London Callingquote:Op maandag 23 april 2007 18:07 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Sandi Thom - I wish I was a punkrocker
punkrock
Robyn Hitchcock - The sleeping knights of Jesus (zonder jonkvrouw, sorry)quote:Op maandag 23 april 2007 23:27 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Gang Of Four - I Found That Essence Rare
Ridders en jonkvrouwen
U2 - With or Without youquote:Op woensdag 25 april 2007 20:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Robyn Hitchcock - The sleeping knights of Jesus (zonder jonkvrouw, sorry)
zonder vrouw
U2-vertigoquote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef falloutboy het volgende:
[..]
U2 - With or Without you
Jij ook?
Plastic Bertrand - Ça Plane Pour Moiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Lio - Amoureux Solitaire
belgische top 40 hit
Nou? Wie?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:04 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Plastic Bertrand - Ça Plane Pour Moi
Plastic
Mandje Shit - Ik Zing Dit Lied Voor Jou Alleenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:55 schreef ranja het volgende:
Plastiscines - La rčgle du jeu
happy hardcore
Wonderful days.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Mandje Shit - Ik Zing Dit Lied Voor Jou Alleen
Charly Lownoise & Mental Theo
Dichterbij dan ooit.quote:
Poison heart.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:05 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ramones - I Can't Make It On Time
Ramones
Jumping someone else's train.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dimmu Borgir - Dřdsferd
The Cure
veels te moeilijk kiezen eigenlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Jumping someone else's train.
The Cure...
The brothels.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
veels te moeilijk kiezen eigenlijk
all cats are grey/six different ways
rancid
Bonnie St. Claire - Dr. Bernardquote:
Tom Waits - The Piano Has Been Drinking (Not Me)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:37 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Bonnie St. Claire - Dr. Bernard
Anonieme Alcholist
Piano Man - Billy Joelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Tom Waits - The Piano Has Been Drinking (Not Me)
Piano
Boys.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:51 schreef ranja het volgende:
Dolly Dots - Do Wah Diddylead zang door Anita Heilker
Dolly Dots
Sonny & Cher - Little Menquote:
Johnny Cash - Dirty old egg-suckin' dogquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sonny & Cher - Little Men
liedjes over eieren
Jethro Tull - Locomotive Breathquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:40 schreef icebliss het volgende:
Johnny Cash - Folsom Prison Blues
Liedje met een dwarsfluit erin
The Stranglers - Ghost trainquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Jethro Tull - Locomotive Breath
over treinen
Something better change.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Stranglers - Ghost train
Stranglers
Billy Bragg - Waiting for the great leap forwardsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Something better change.
Over revolutie...
iLiKETRAiNS - The Beeching Repostquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Billy Bragg - Waiting for the great leap forwards
over politiek
Neerlands Hoop - Slaapliedje.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sex Pistols - God Save the Queen
Slaapliedjes
Bram Vermeulen en de toekomst - Politiek (die ik net al posttequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Neerlands Hoop - Slaapliedje.
Bram of Freek...
The Beatles - Tomorrow never knows.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Bram Vermeulen en de toekomst - Politiek (die ik net al postte)
toekomst
I Am The Walrusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:47 schreef belsen het volgende:
[..]
The Beatles - Tomorrow never knows.
Nee; toch maar The Kinks - This time tomorrow.
The Beatles (white album)...
Die staat niet op The White Album, think again.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:52 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
I Am The Walrus![]()
Hmm, kies er maar eentje van The Game
Sinds wanneer mag je album restricties opgooien?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Die staat niet op The White Album, think again.
Ligt al meer dan 12 uur stil...dus eindelijk mag ikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:11 schreef belsen het volgende:
...
Wat nu als ik geen antwoord kan geven?
Dan heb je even pech en moet je maar wachten tot iemand anders wel een favoriet nummer heeft. Soms komt het voor dat mensen favoriete nummers vragen van derderangs undergroundbandjes uit een buitenwijk van Lutje Aan De Zaag, waarvan behalve de zus van de reservebassist nog nooit iemand gehoord heeft. Probeer dit te voorkomen! Als het topic meer dan, laten we zeggen, 2 uur stil ligt, mag iemand een nieuwe artiest opgooien, om te voorkomen dat het topic vast loopt.
...
Sjit. Nou, die regel gooien we eruit bij deeltje 16.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:03 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ligt al meer dan 12 uur stil...dus eindelijk mag ik![]()
Noem jouw favoriete nummer van Cypress Hill
Blur - This is a low.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:39 schreef icebliss het volgende:
Arctic Monkeys - When the Sun goes down
Over de zee
Teenage riot.quote:
Johnny Thunders - Born Too Loosequote:Op maandag 28 mei 2007 10:21 schreef Appelpit het volgende:
The Dambuilders - Teenage Loser Anthem
verliezer
Joe Strummer - Coma girl.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Johnny Thunders - Born Too Loose
ouwe punk-helden
David Bowie - Little wonder?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nina Hagen Band - Auf'm Bahnhof Zoo
je favorite drum 'n bass nummer
seven days in the sunquote:
The Kinks - Phenomenal cat.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef icebliss het volgende:
Elliott Smith - Last Hour
Nummer over dieren/een diersoort
Doe Maar - Nederwietquote:Op zondag 3 juni 2007 20:23 schreef icebliss het volgende:
Test Icicles - Sharks
Over een plant of plantsoort
Leen Jongewaard - Wil U Een Stekkiequote:Op zondag 3 juni 2007 20:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Doe Maar - Nederwiet
Over een plant of plantsoort
Ramones - Rock 'n roll highschoolquote:Op zondag 3 juni 2007 21:05 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Leen Jongewaard - Wil U Een Stekkie
School
Suburban Studs - I hate schoolquote:Op zondag 3 juni 2007 21:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ramones - Rock 'n roll highschool
School
beulah - your mother loves you, sun!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Puddle Of Mud - She Hates Me
Ze houdt van mij
ABBA - Does your mother knowquote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
beulah - your mother loves you, sun!
moeder
Jens Lekman - The Cold Swedish Winterquote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
ABBA - Does your mother know
Het hoge Noorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |