Wat lief.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik open nog even een nieuw topic voor jullie.
Dan zal ik er speciaal voor jou even in reageren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik open nog even een nieuw topic voor jullie.
Ja, een beetje wel, geloof ik.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:55 schreef Bupatih het volgende:
Euhm, nee. Eigenlijk niet. Jij wel?
Bert Visscher had ik al gezien.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:59 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel, geloof ik.
Ik wilde een film of wat cabaret gaan kijken, maar daar is het nu eigenlijk nét te laat voor.
Welk woord zoek je?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:57 schreef Bupatih het volgende:
Laat staan adept-metietserachter.
Adeptie. Ik wilde kijken of het bestaat.quote:
Zulks een stomme typefout.quote:Celstraf voor opa (66)
[...] De zak kwam aan het rollen toen de jongen zijn moeder vertelde, dat opa vieze dingen met hem deed.
Bert Visscher heb ik jaren geleden al opgegeven. Donnie Darko had ik wel weer willen zien, maar daar viel ik te laat in. En van Kasper van Kooten heb ik alleen de laatste vijf minuten gezien.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:59 schreef Bupatih het volgende:
Bert Visscher had ik al gezien.
Net als Donnie Darko.
En Kasper van Kooten was maar zozo.
Volgens Van Dale niet. Maar ik vind dat het wel zou móeten bestaan.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:02 schreef Bupatih het volgende:
Adeptie. Ik wilde kijken of het bestaat.
Ja, sorry. Ik ben een adept.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:04 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ja. Die had je ons al eens aangeraden toch? Die André Manuel.
Er moet een adeptie-fanclub komen. En een 'Adeptie In De Van Dale'-actie.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:06 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens Van Dale niet. Maar ik vind dat het wel zou móeten bestaan.
Kun je die in het Ruggespraak-topic posten?quote:Op zondag 21 januari 2007 01:02 schreef Bupatih het volgende:
Uit de plaatselijke krant:
[..]
Zulks een stomme typefout.
Oprispend maagzuur?quote:Op zondag 21 januari 2007 06:50 schreef JAM het volgende:
Er spelen zich allerhande vervelende dingen af in het achterste van mijn mond. Het brandt, het kolkt, zo nu en dan komt er even een hard stukje dat nog het meeste naar pistache smaakt om de hoek kijken en zo nog andere dingen waar ik in het bijzonder niet van gediend ben.
Misschien ben ik ziek, verkouden, keelontsteking? Zoiets.
Waar?quote:Op zondag 21 januari 2007 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kun je die in het Ruggespraak-topic posten?
Je bent een schat.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Luie donder.![]()
Ruggespraak (Onze Taal)
Nou, dat kan best lang duren hoor, twaalf klokslagen...quote:Op zondag 21 januari 2007 23:55 schreef broer het volgende:
Bijna middernacht. Passen jullie netjes op dat je niet nét een gek gezicht trekt als de klok twaalf keer slaat?
Waarvoor?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:26 schreef JAM het volgende:
Ik heb nog wel even hoor, broer.
Ja, ik had het al gezien. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar het lijkt me dat er ook wel kant-en-klaar producten voor op de markt zouden moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
Voor Lienekien: Eliminatiedieet: wat mag mijn kat eten?
Bronquote:Een praktisch en in de meeste gevallen goed alternatief voor een zelf te bereiden eliminatiedieet is een 'kant en klaar' hypo-allergeen dieet, bij voorkeur op basis van ingrediënten die het dier niet eerder gegeten heeft.
Toch maar stug volhouden. Als ze niks anders krijgt, zal ze er toch wel een keer van eten? Lijkt me dat je haar dan wel een tijdje apart moet houden van de andere katten, om zeker te weten dat ze ervan gegeten heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
Die zijn er ook wel, alleen mag ze daar eigenlijk die eerste zes weken niet aan. Dit dieet is net iets strenger dan dat commerciële voer dus de kans is groter dat ze daar goed op reageert. De dierenarts zegt dat dit nodig is om aan te tonen dát ze die allergie heeft, en daarna mag ze op hypoallergeen voer overstappen. Eigenlijk moet ze na het dieet weer haar gewone voer eten, en als haar plekjes dan terugkomen, dan hebben we zekerheid dat ze die voedselallergie heeft. De dierenarts zei dat ze die laatste stap meestal overslaan. Als ze blijft weigeren dit te eten, zullen we toch direct op dat voer over moeten stappen.
Ik hoop dat ik het verhaal zo goed onthouden heb.
quote:Voor het aantonen van een voedselallergie is een commercieel hypoallergeen dieet niet betrouwbaar. Deze diëten bevatten te veel verschillende voedselbestanddelen, waardoor een negatief testresultaat nog geen voedselallergie uitsluit. Een goede diagnose kan alleen worden gesteld met behulp van een eliminatiedieet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |