Hij wilde zich ook maar inschrijven in één staat en in de voorverkiezingen hé ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:50 schreef Schuttingbeer het volgende:
Uiteindelijk vind ik het toch jammer dat ie niet mocht meedoen met de verkiezingen, dat was echt een super boost geweest voor z'n show, maar ik denk dat ie door z'n populariteit nog best wel eens wat stemmen zou kunnen krijgen..
er waren ooit ook statistieken die lieten zien dat ie op 20% ofzo stond..
Ach kom op zeg. Als je daar de grap niet van inziet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:50 schreef Schuttingbeer het volgende:
Uiteindelijk vind ik het toch jammer dat ie niet mocht meedoen met de verkiezingen, dat was echt een super boost geweest voor z'n show, maar ik denk dat ie door z'n populariteit nog best wel eens wat stemmen zou kunnen krijgen..
er waren ooit ook statistieken die lieten zien dat ie op 20% ofzo stond..
Dûh, ik weet ook wel dat 't voor de grap is, maar hij wilde dus voor de grap meedoen aan het debat in South Carolina volgens mij, maar ondanks dat ie genoeg handtekeningen had om mee toe doen, hebben ze 't hem verboden. Dat vind ik nou jammer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Als je daar de grap niet van inziet.
20%? In de studio zeker.
Niet helemaal verboden. Hij had zich opgegeven als presidentskandidaat namens de Democraten, maar die hebben inderdaad besloten hem niet te willen. Hij had natuurlijk als independent kunnen runnen, maar de grap was eigenlijk dat hij zowel bij de republikeinen als de democraten op de ballot wilde. Dat eerste koste $35k o.i.d. en ging dus niet door. De democraten zagen hem niet als een legitieme kandidaat (helaas).quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:19 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Dûh, ik weet ook wel dat 't voor de grap is, maar hij wilde dus voor de grap meedoen aan het debat in South Carolina volgens mij, maar ondanks dat ie genoeg handtekeningen had om mee toe doen, hebben ze 't hem verboden. Dat vind ik nou jammer.
Ohja.. en 13% in de polls
Dat ja!quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:34 schreef Iblis het volgende:
[..]
Niet helemaal verboden. Hij had zich opgegeven als presidentskandidaat namens de Democraten, maar die hebben inderdaad besloten hem niet te willen. Hij had natuurlijk als independent kunnen runnen, maar de grap was eigenlijk dat hij zowel bij de republikeinen als de democraten op de ballot wilde. Dat eerste koste $35k o.i.d. en ging dus niet door. De democraten zagen hem niet als een legitieme kandidaat (helaas).
Tonight! .... .. .. ..quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:20 schreef pberends het volgende:
Ik wist niet dat er een topic van was... tvp.
Die intro's zijn altijd geniaal.
Toooooniiiiiiiiiight ... A debate between candidates for the most powerful office in the land ...... Dick Cheney'squote:Op zondag 5 oktober 2008 14:20 schreef pberends het volgende:
Ik wist niet dat er een topic van was... tvp.
Die intro's zijn altijd geniaal.
Wat is wrickles?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:39 schreef pberends het volgende:
http://www.comedycentral.(...)tml?episodeId=187381
Het begin van de uitzending van 8 oktober was supertof: als ie net even te laat begint met "Tonight"![]()
.
WRICKLES blijft ook geweldig.
Yeah. Wanneer ik commentaar heb op 'het geloof', of sommige 'gelovigen', dan doet men soms alsof ik een hekel heb aan ALLE gelovigen, terwijl ik het natuurlijk alleen heb over diegenen die het TE serieus nemen, of het misbruiken, of het boven normale normen en waarden zetten, etc.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:27 schreef Wheelgunner het volgende:
Overigens wel interessant om over de man Stephen Colbert te lezen. Hij is dus een praktiserend Katholiek, komt uit het Zuiden (zijn accent is dus aangemeten), en heeft op tragische wijze zijn halve familie verloren als kind.
20 oktober bedoel je? Toen wel, is o.a. te zien voor het laatste interview als hij een buiging maakt naar het publiek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:08 schreef Schuttingbeer het volgende:
Had ie gister nou geen wriststrong bracelet om??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |