quote:StephenAtHome
hey, so much for global warming -- look at all this snow! and so much for global globalness, look how flat it is out there!
about 6 hours ago from web
StephenAtHome
global warming doesn't exist because it's cold outside. simple equation: eyes + snow = science.
about 6 hours ago from web
Colbert had wel gelijk dat er weinig African-American zouden zijn zonder onze VOC-schippenquote:
Hij had de hele tijd Nederlandse woorden in de aflevering zitten, maar sommigen waren niet echt duidelijk door z'n uitspraakquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef thettes het volgende:
Boerenkool met worst... maar dan op z'n engels/amerikaans uitgesproken
Really? Ik hoorde gisteren i.i.g. wel 'alsjeblieft'quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:23 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hij had de hele tijd Nederlandse woorden in de aflevering zitten, maar sommigen waren niet echt duidelijk door z'n uitspraak.
Dat is expres. En dat vond ik juist erg grappig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:02 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vind zowel de Daily Show als de Colbert Report erg leuk maar ze hebben wel vaak het zelfde.. soms exact. De afleveringen van 11-02-2010 hebben beide de 'It's a trap'-video's (uitnodiging van Obama aan republikeinen) met een monster aan t eind.
Dat is niet echt respectvol tegenover Admiraal Akbar.quote:
Hoezo expres? Toont toch aan dat ze het niet kunnen vullen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:07 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat is expres. En dat vond ik juist erg grappig.
Star Warsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:08 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat is niet echt respectvol tegenover Admiraal Akbar.
Via internet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:25 schreef FP128 het volgende:
Op welke kabelzender in Amsterdam kun je the Colbert Report bekijken want ik kan het programma nergens vinden en hoe bekijken jullie het?
Hij is naar de Olympische spelen, en de opnamen zouden op de 17de en 18de zijn, dus misschien pas donderdag en vrijdag te zien op de website...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:50 schreef BluesRebel het volgende:
Geen nieuwe aflevering (van maandag)?
Ik wist dat ie zou gaan maar had geen idee dat ze t nog niet zouden uitzenden. Er is ook geen Daily Show.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij is naar de Olympische spelen, en de opnamen zouden op de 17de en 18de zijn, dus misschien pas donderdag en vrijdag te zien op de website...
Ze hebben om de zoveel weken een weekje vrij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik wist dat ie zou gaan maar had geen idee dat ze t nog niet zouden uitzenden. Er is ook geen Daily Show.
Wist ik niet. Dankje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Ze hebben om de zoveel weken een weekje vrij.
quote:Gibbs: Obama 'Would Love To' Do 'Daily Show,' But Not 'Colbert'
White House Press Secretary Robert Gibbs tells TIME that the President would be interested in appearing on "The Daily Show," but not on its Comedy Central counterpart "Colbert Report."
"I think the President would love to," Gibbs said when asked if President Obama would appear on "The Daily Show." "Just maybe not Colbert," he said.
Gibbs explained his reasoning for avoiding Colbert: "I have yet to see a politician best Stephen Colbert in an interview on his show. I mean, he's really, really good."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |