haha, en weer...quote:
Tja... 'Republikeinen' en Fransen gaan natuurlijk niet goed samen, he!?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:11 schreef MadScientist het volgende:
oh grappig, ik was laatst in frankrijk, als je daar een aflevering probeert te kijken staat er "this video is not available in your region".
blijkbaar wordt er dus bewust een keuze gemaakt welke europese landen mogen kijken via de website, en wij horen erbij!
Vorige week donderdag was er een storing van de servers daar. Een dag later lukte het me wel weer om te kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:39 schreef DrDurden het volgende:
Inderdaad, dat lees je ook vaak in die berichten onder de afleveringen. Ook veel mensen hebben last van storingen, etc. maar daar heb ik geen last van. Ik heb zelfs geen reclames ertussen zitten.
alles kan inspireren, zelfs o'reillyquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:40 schreef FP128 het volgende:
Ooit eens een aflevering gezien en vond het wel grappig maar erg dik dat dit een parodie is op Bill O'Reilly's
talkshow op FOX.
quote:I shaved my entire body so I was more aerodynamic for my report on speed skating.
about 7 hours ago from web
zover ik weet zit dsb helemaal niet in de VSquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef mvt het volgende:
Omdat ze winnaars willen sponseren? Vond het wel een geniaal stukje
En Essent zit niet in Japan, Houtland,Doeland niet in Canada, en zo kan ik denk ik nog wel een aardig lijstje posten. Punt is, veel nederlanders kijken, dus waarom niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zover ik weet zit dsb helemaal niet in de VS
En in één ochtend 40.000 dollar opgehaald. Niet slecht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:39 schreef JohnLocke het volgende:
Haha, hij gaat de DSB vervangen als hoofdsponsor van het Amerikaanse schaatsteam.
Die was wel grappig ja. Ook bij de toss tussen Stewart en Colbert kwam Al Gore voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |