nee, zei hij tegen renatequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:24 schreef Greetz het volgende:
bij nadia zegtie; goed gewerkt na afloop van het bieden, niet goed geboden. . .
Bij alex hoorde je geen informatie tijdens het invoeren van de stemmen over wie hij d8 dat de mol zou zijn. Bij alle anderen wel . . . ? Zou dit komen omdat hij dondersgoed weet wie de mol is?
Misschien is Dick juist de mol, omdat hij geen één keer geboden heeft. Dit is zo'n typisch psychologisch spel, waarvan je op voorhand al kunt beredeneren dat de pot helemaal leeg gaat. Met deze wijsheid kunnen de programmamakers tegen Dick gezegd hebben dat hij niet moet bieden, omdat toch alles uit de pot gaat. De hele pot gaat leeg en niemand verdenkt Dick. Zo slaat Dick Mol twee vliegen in één klap.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft als enige geen 1x geboden, dus nee.
Het was Nadja, die een stap terug deed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:27 schreef evert het volgende:
samenvattend:
- het was inderdaad niet slim de twee zwaarste (excl. eva wellicht...) in de vluchtbuggy te laten zitten. renate deed wel heel snel een stapje terug toen bleek dat ze met zijn drieen waren
(overigens, het belang van een joker is ook niet zo hoog. als je er één inzet, scheelt dat één vraag).
Zo denk ik het ook. Als je als kandidaat echt niet geboden hebt, zeg je dat toch niet zo eerlijk? Iedereen wil wel een beetje verdacht zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:59 schreef roelofjan het volgende:
Hij zegt dat hij niet geboden heeft.
Dan krijg je tijdens de laatste aflevering te zien dat hij 100 keer z'n hand opgestoken heeft...
als inge de volgende aflevering weer die 2 jokers die ze nog heeft niet inzet weet ik het zekerquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:27 schreef evert het volgende:
samenvattend:
- in ieder geval is tot nu toe altijd de 4e bij een executie degene die eruit vliegt
- ook karel zei tegen dick dat hij niet geboden had, dus dat zal wel kloppen
- weer blauwe overhemden, dus toch een man?
- karel zei als enige na de veiling tegen renate niet 'goed geboden' maar 'goed gewerkt'
- het was inderdaad niet slim de twee zwaarste (excl. eva wellicht...) in de vluchtbuggy te laten zitten. renate deed wel heel snel een stapje terug toen bleek dat ze met zijn drieen waren
- hadden dick en menno echt getal 3?
- de jokers van inge....
(overigens, het belang van een joker is ook niet zo hoog. als je er één inzet, scheelt dat één vraag).
Plus dat ie zich wel erg makkelijk liet afschieten (hij wou ook als eerste de vluchter zijn)quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:27 schreef Wazaa het volgende:
[..]
Misschien is Dick juist de mol, omdat hij geen één keer geboden heeft. Dit is zo'n typisch psychologisch spel, waarvan je op voorhand al kunt beredeneren dat de pot helemaal leeg gaat. Met deze wijsheid kunnen de programmamakers tegen Dick gezegd hebben dat hij niet moet bieden, omdat toch alles uit de pot gaat. De hele pot gaat leeg en niemand verdenkt Dick. Zo slaat Dick Mol twee vliegen in één klap.
Althans, dat is mijn theorie![]()
Dat risico was te groot.. voor hetzelfde geld biedt er niemand en is hetquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
Ik ben de draad een beetje kwijt... Zou het wel een stunt vinden als Paul de mol blijkt te zijn
yep, heb ik inmiddels ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Toad het volgende:
Ik vond voor Wie is de mol Renate echt een .....
Maar nu vind ik d'r wel lief worden eigenlijk.
.
dat risico kun je volgens mij wel nemen. er is altijd iemand die zijn boekje terug wil.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat risico was te groot.. voor hetzelfde geld biedt er niemand en is het
Volgens mij zag ik in één beeld ook zijn arm nog net even omhoog gaan, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Haunter het volgende:
Dick Jol is absoluut voor mij de mol.. er werd echt zovaak benadrukt dat Jol maar niks bied (door hele tijd een close-up bij hem nee-schuddend te laten zien) en zoals hij zelf al zei; hij verwachtte al dat de pot leeg ging. En bij die opdracht met die auto deed hij net alsof er veel problemen met de buggy waren (of hij heeft er zelf aan geknooit) en daardoor de verdenkingen van iedereen weg te drijven...
ik draai ook bijquote:
quote:Aflevering 4, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Vierde dagboek-bijdrage van de Mol
Er is in ieder geval één iemand gelukkig vandaag! Of twee, dat ligt eraan wie jij denkt dat ik ben.
Maar vijf jokers en een vrijstelling bemachtigen is een hele prestatie. En de pot is dus helemaal leeg! Prachtig! Daar word ik dus echt blij van. Ik had er stiekem wel een beetje rekening mee gehouden en was er vrijwel zeker van dat een flinke hap geld zou verdwijnen, maar zoveel!
Als het om persoonlijke belangen gaat, is alles geoorloofd, zo blijkt maar weer. Zelfs als daarmee een extra kandidaat in het spel gehaald wordt. Maar ook daar had ik rekening mee gehouden.
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren met de molboekjes. Hoe persoonlijk zijn ze en is er daadwerkelijk nuttige informatie in te vinden?
Al met al was dit een enerverende aflevering voor mij. Het liep weer op rolletjes.
Er stond weinig op het spel, het ging alleen nog maar om de vrijstelling want Renate had ik vrij korte tijd 4000 euro gevonden.. Ging nergens meer over dus.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Haunter het volgende:
Dick Jol is absoluut voor mij de mol.. er werd echt zovaak benadrukt dat Jol maar niks bied (door hele tijd een close-up bij hem nee-schuddend te laten zien) en zoals hij zelf al zei; hij verwachtte al dat de pot leeg ging. En bij die opdracht met die auto deed hij net alsof er veel problemen met de buggy waren (of hij heeft er zelf aan geknooit) en daardoor de verdenkingen van iedereen weg te drijven...
Nee hij heeft echt niet geboden.. hij heeft alleen maar nee zitten schudden en een beetje moeilijk zitten kijken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik in één beeld ook zijn arm nog net even omhoog gaan, bedenk ik me nu.
Ah daar ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef toma het volgende:
mijn mollen top 7
1. Nadja
2. Renate
3. Alex
4. Eva
5. Inge
6. Dick
7. Paul
Dick Jol valt veel te weinig op voor een mol.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Haunter het volgende:
Wacht maar tot je de laatste aflevering ziet...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Dick Jol valt veel te weinig op voor een mol.
Volgens sommigen hier klopt dit spel wel en heeft de mol dus alleen eer nodig als drijfveer i.p.v. een financiële motivatie. Aan de manier waarop Dick de mol speelt, valt weinig eer te behalen. Niet dat je achteraf kan zeggen, goh wat deed ie dat toch mollerig.
De Mol wou deze aflevering juist dat er veel geld in de pot kwam.. die zou zich niet zomaar laten afschieten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
Plus dat ie zich wel erg makkelijk liet afschieten
ga er maar vanuit dat de mol zijn bijdrage in de vorige afleveringen wel zal hebben geleverd voor de pot.quote:Aflevering 4, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
Vierde dagboek-bijdrage van de Mol
Er is in ieder geval één iemand gelukkig vandaag! Of twee, dat ligt eraan wie jij denkt dat ik ben.
Maar vijf jokers en een vrijstelling bemachtigen is een hele prestatie. En de pot is dus helemaal leeg! Prachtig! Daar word ik dus echt blij van. Ik had er stiekem wel een beetje rekening mee gehouden en was er vrijwel zeker van dat een flinke hap geld zou verdwijnen, maar zoveel!
Als het om persoonlijke belangen gaat, is alles geoorloofd, zo blijkt maar weer. Zelfs als daarmee een extra kandidaat in het spel gehaald wordt. Maar ook daar had ik rekening mee gehouden.
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren met de molboekjes. Hoe persoonlijk zijn ze en is er daadwerkelijk nuttige informatie in te vinden?
Al met al was dit een enerverende aflevering voor mij. Het liep weer op rolletjes.
Is posted by me..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef toma het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat de mol zijn bijdrage in de vorige afleveringen wel zal hebben geleverd voor de pot.
Dick, Nadja, Menno, Inge, Eva.. dacht ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Zit me ineens af te vragen: Van wie had Paul de Molboekjes? Kan me niet voorstellen dat De Mol zijn boekje is kwijtgeraakt eigenlijk....
Menno en Dick hadden allang door dat die andere eerst voor het geld gingen, dat zagen ze zelfs toen ze op dat kruispunt stonden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef roelofjan het volgende:
[..]
De Mol wou deze aflevering juist dat er veel geld in de pot kwam.. die zou zich niet zomaar laten afschieten.
De mol houdt ook gewoon een boekje bij net zoals elke andere kanidaat lijkt me.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Zit me ineens af te vragen: Van wie had Paul de Molboekjes? Kan me niet voorstellen dat De Mol zijn boekje is kwijtgeraakt eigenlijk....
Het boekje van Menno niet volgens mij... die vond het juist stom van Dick... volgens mij klopt de rest van het lijstje wel...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Dick, Nadja, Menno, Inge, Eva.. dacht ik.![]()
Dat zou wel een mop zijn jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef roelofjan het volgende:
[..]
De mol houdt ook gewoon een boekje bij net zoals elke andere kanidaat lijkt me.
Die zal heus geen leeg boekje hebben met daarin "IK BEN DE MOL" ofzo.
Stel dat iemand z'n boekje jat.... daar zal de mol toch wel rekening mee houden.
Mee eens!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef The_S het volgende:
Mijn Mol lijst:
1. Dick
2. Renate
3. Nadja
4. Alex
Aan de andere kant: hoe meer kandidaten in het spel, hoe beter voor de mol, want meer mensen om te verdenken voor de rest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel een mop zijn ja
Maar De Mol weet natuurlijk wel dat die opdracht eraan zit te komen en die wil iedereen uitschakelen... die gaat niet zijn boekje geven om iemand in het spel te houden
Wat kan het de mol nou schelen dat Paul weer terug in het spel is?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef TheVulture het volgende:
die gaat niet zijn boekje geven om iemand in het spel te houden
Verwarring mischien? Maar in de vorige keer dat de mol (Milouska) dat kon deed ze het niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Wat kan het de mol nou schelen dat Paul weer terug in het spel is?
Om Paul terug in het spel te krijgen moest er geld betaald worden... drijfveer genoeg lijkt me...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Wat kan het de mol nou schelen dat Paul weer terug in het spel is?
Mol moet ook kandidaten wegwerken.. dus heft elkaar een beetje op omdat Paul voor een kleine som geveild is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om Paul terug in het spel te krijgen moest er geld betaald worden... drijfveer genoeg lijkt me...
Aan de andere kant, misschien heeft De Mol juist daarom wel zijn boekje afgegeven.. anders was er een belangrijk item minder om op te bieden
dat is juist het leuke je kan iemand op kleine dingen al verdenken of op dingen die heel erg duidelijk zijn, we zullen het pas weten de allerlaatste afleveringquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Dick de mol is, is hij de beste mol ooit, want ik heb hem tot nu toe geen enkele seconde verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |