abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:21:57 #201
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45675827
mooi, volgende week is op locaties waar ik ook geweest ben! en ook nadja en dick hun voorfilmpje in de leader komt dan voorbij!
wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:22:30 #202
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_45675852
ga steeds meer voor inge, die heeft nog steeds haar jokers niet ingezet
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 21:23:00 #203
42184 crew  DaMart
pi_45675866
Goh, twee afleveringen geleden scheet Eva nog in haar broek op die toren, omdat ze het eng hoog vond... nu stapt ze zonder problemen in een vliegtuigje... doe mij ook eens zo'n therapie om van mijn hoogtevrees af te komen
pi_45675885
Kan er niet even een soort poll gemaakt worden over wie iedereen nu denkt dat de mol is?
Maak nie regtig saak nie
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 21:24:03 #205
42184 crew  DaMart
pi_45675912
Ik blijf nog steeds bij Nadja, met Eva als #2.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:24:48 #206
2529 Greetz
User 2529 and still BeTa
pi_45675951
bij nadia zegtie; goed gewerkt na afloop van het bieden, niet goed geboden. . .

Bij alex hoorde je geen informatie tijdens het invoeren van de stemmen over wie hij d8 dat de mol zou zijn. Bij alle anderen wel . . . ? Zou dit komen omdat hij dondersgoed weet wie de mol is?
de Groetjes!
pi_45675954
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:46 schreef roelofjan het volgende:
De Mol heeft voorkennis, de Mol heeft alle informatie.

In aflevering 1 wist de Mol precies welke filmpjes er zouden komen. De mol wist dat er over Menno een gehaktballen filmpje zou komen.

In aflevering 2 wist de Mol dat de vijf die van de toren gingen een voorstel zouden krijgen.

In aflevering 3 wist de mol precies waar de stadionsborden stonden, de mol wist alles al.

Goed dat weten we, nu eens naar Renate kijken:

Aflevering 1: Renate zit de hele groep te vertellen dat ze zo dol is op gehaktballen.... daarna komt het gehaktballen filmpje van Menno... en bijna de hele groep stinkt erin en valt af. Toeval? Nah...

Aflevering 2: Renate houdt zich eerst op de vlakte, ze laat niet blijken dat ze niet naar beneden wil. Ze hoopt dat iemand van de eerste groep op het voorstel van Karel ingaat. Pas als Inge op het voorstel ingaat dan laat Renate blijken dat ze absoluut niet naar beneden wil. Kost de groep 10.000 euro. Dat Alex ook niet wil is alleen maar bonus voor haar, maakt haar niet zo verdacht.

Aflevering 3: Op het eerste of tweede station kan niemand een bordje vinden. Behalve Renate. Die weet het absoluut zeker. En wat blijkt? Direct bij het eerste of tweede station gaan ze al de fout in. De hele groep is stomverbaad... hoe kan dat nou?! Goed gedaan Renate.

Maar ik twijfel toch.

Renate heeft de keuze voor links of rechts. Ze kiest voor rechts, wat de goede keuze is. De Mol kent de route al, dus de Mol zou nooit voor rechts gekozen hebben. Of zou ze bang zijn dat het te obvious is?
En ook in deze aflevering zou Renate weer heel duidelijk voorkennis gehad kunnen hebben.

Ze weet precies waar het geld ligt, dus ze weet 4000 euro te pakken.

Hoe meer geld de groep verdient, hoe groter de kans dat ze wat willen uitgeven bij de veiling...
pi_45676034
Whehe prachtige aflevering. !

Ik blijf bij Nadja. Zoveel mollenstreken uithalen doet een niet-Mol toch niet?
Hoi.
pi_45676050
Nadja zou wel echt de slechtste mol ever zijn... nog nooit hebben alle kandidaten zo vroeg in het spel al op de juiste mol gezeten... kan het me echt niet voorstellen... Renate zou inderdaad kunnen, maar ik vlak Dick ook niet uit....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:27:07 #210
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45676062
samenvattend:
- in ieder geval is tot nu toe altijd de 4e bij een executie degene die eruit vliegt
- ook karel zei tegen dick dat hij niet geboden had, dus dat zal wel kloppen
- weer blauwe overhemden, dus toch een man?
- karel zei als enige na de veiling tegen renate niet 'goed geboden' maar 'goed gewerkt'
- het was inderdaad niet slim de twee zwaarste (excl. eva wellicht...) in de vluchtbuggy te laten zitten. renate deed wel heel snel een stapje terug toen bleek dat ze met zijn drieen waren
- hadden dick en menno echt getal 3?
- de jokers van inge....

(overigens, het belang van een joker is ook niet zo hoog. als je er één inzet, scheelt dat één vraag).
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:27:53 #211
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45676091
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:24 schreef Greetz het volgende:
bij nadia zegtie; goed gewerkt na afloop van het bieden, niet goed geboden. . .

Bij alex hoorde je geen informatie tijdens het invoeren van de stemmen over wie hij d8 dat de mol zou zijn. Bij alle anderen wel . . . ? Zou dit komen omdat hij dondersgoed weet wie de mol is?
nee, zei hij tegen renate
pi_45676098
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Die heeft als enige geen 1x geboden, dus nee.
Misschien is Dick juist de mol, omdat hij geen één keer geboden heeft. Dit is zo'n typisch psychologisch spel, waarvan je op voorhand al kunt beredeneren dat de pot helemaal leeg gaat. Met deze wijsheid kunnen de programmamakers tegen Dick gezegd hebben dat hij niet moet bieden, omdat toch alles uit de pot gaat. De hele pot gaat leeg en niemand verdenkt Dick. Zo slaat Dick Mol twee vliegen in één klap.

Althans, dat is mijn theorie
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 21:28:11 #213
42184 crew  DaMart
pi_45676116
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:27 schreef evert het volgende:
samenvattend:
- het was inderdaad niet slim de twee zwaarste (excl. eva wellicht...) in de vluchtbuggy te laten zitten. renate deed wel heel snel een stapje terug toen bleek dat ze met zijn drieen waren

(overigens, het belang van een joker is ook niet zo hoog. als je er één inzet, scheelt dat één vraag).
Het was Nadja, die een stap terug deed.
pi_45676153
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:59 schreef roelofjan het volgende:
Hij zegt dat hij niet geboden heeft.

Dan krijg je tijdens de laatste aflevering te zien dat hij 100 keer z'n hand opgestoken heeft...
Zo denk ik het ook. Als je als kandidaat echt niet geboden hebt, zeg je dat toch niet zo eerlijk? Iedereen wil wel een beetje verdacht zijn.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:29:31 #215
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_45676182
quote:
samenvattend:
- in ieder geval is tot nu toe altijd de 4e bij een executie degene die eruit vliegt
- ook karel zei tegen dick dat hij niet geboden had, dus dat zal wel kloppen
- weer blauwe overhemden, dus toch een man?
- karel zei als enige na de veiling tegen renate niet 'goed geboden' maar 'goed gewerkt'
- hadden dick en menno echt getal 3?
- de jokers van inge....

als inge de volgende aflevering weer die 2 jokers die ze nog heeft niet inzet weet ik het zeker
dan is inge de mol
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:29:38 #216
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45676186
eerlijk gezegd kan ik me nog steeds niet voorstellen dat het nadja is. tijdens het spel wordt de mol steeds op de hoogte gehouden. als ze merken dat iedereen op nadja zit, krijgt nadja als zij de mol is, echt wel een seintje dat ze even niets verdachts moet doen. en ze zullen het wel zo monteren dat het voor de kijkers minder duidelijk is...
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:30:03 #217
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45676213
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:27 schreef Wazaa het volgende:

[..]

Misschien is Dick juist de mol, omdat hij geen één keer geboden heeft. Dit is zo'n typisch psychologisch spel, waarvan je op voorhand al kunt beredeneren dat de pot helemaal leeg gaat. Met deze wijsheid kunnen de programmamakers tegen Dick gezegd hebben dat hij niet moet bieden, omdat toch alles uit de pot gaat. De hele pot gaat leeg en niemand verdenkt Dick. Zo slaat Dick Mol twee vliegen in één klap.

Althans, dat is mijn theorie
Plus dat ie zich wel erg makkelijk liet afschieten (hij wou ook als eerste de vluchter zijn)
Jawel, je keek.
pi_45676293
Renate stak ook wel heel snel d'r hand op toeb gevraagd werd wie er in het vliegtuigje ging, terwijl die op die toren ook zogenaamd 7 kleuren scheet.

Dick valt inmiddels wel redelijk af voor mij en aangezien Karel weer een blauw overhemd aanhad ga ik steeds meer aan een man denken en dan ben ik dus bang dat het die vervelende ALex is.
A mind with a heart of it's own
pi_45676300
Ik vond voor Wie is de mol Renate echt een .....
Maar nu vind ik d'r wel lief worden eigenlijk.

Ik vermoed dat Nadja de mol is, maar wel een hele slechte.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:31:53 #220
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_45676322
Ik ben de draad een beetje kwijt... Zou het wel een stunt vinden als Paul de mol blijkt te zijn
pi_45676376
Ik ga voor Dick of Inge. Nadja ligt te veel voor de hand.
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_45676380
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
Ik ben de draad een beetje kwijt... Zou het wel een stunt vinden als Paul de mol blijkt te zijn
Dat risico was te groot.. voor hetzelfde geld biedt er niemand en is het
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:33:15 #223
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_45676409
GVD .. mijn mol Menno is er uit..

Als hij het was geweest was het tenminste een goede mol als het Nadja is dan is het de allerslechtste mol.

Mol verdachten lijst:

1. Nadja
2. Renate
3. Dick
4. Alex
5. Eva
6. Paul
7. Inge
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:33:20 #224
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45676414
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Toad het volgende:
Ik vond voor Wie is de mol Renate echt een .....
Maar nu vind ik d'r wel lief worden eigenlijk.
.
yep, heb ik inmiddels ook.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:33:29 #225
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_45676423
Dick Jol is absoluut voor mij de mol.. er werd echt zovaak benadrukt dat Jol maar niks bied (door hele tijd een close-up bij hem nee-schuddend te laten zien) en zoals hij zelf al zei; hij verwachtte al dat de pot leeg ging. En bij die opdracht met die auto deed hij net alsof er veel problemen met de buggy waren (of hij heeft er zelf aan geknooit) en daardoor de verdenkingen van iedereen weg te drijven...
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:34:11 #226
2529 Greetz
User 2529 and still BeTa
pi_45676460
quote:
[..]
Nee, zei hij tegen renate
je hebt gelijk, nadia heeft ook zo'n lief koppie. . .
de Groetjes!
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:34:16 #227
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45676468
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat risico was te groot.. voor hetzelfde geld biedt er niemand en is het
dat risico kun je volgens mij wel nemen. er is altijd iemand die zijn boekje terug wil.
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 21:34:53 #228
42184 crew  DaMart
pi_45676500
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Haunter het volgende:
Dick Jol is absoluut voor mij de mol.. er werd echt zovaak benadrukt dat Jol maar niks bied (door hele tijd een close-up bij hem nee-schuddend te laten zien) en zoals hij zelf al zei; hij verwachtte al dat de pot leeg ging. En bij die opdracht met die auto deed hij net alsof er veel problemen met de buggy waren (of hij heeft er zelf aan geknooit) en daardoor de verdenkingen van iedereen weg te drijven...
Volgens mij zag ik in één beeld ook zijn arm nog net even omhoog gaan, bedenk ik me nu.
pi_45676536
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef evert het volgende:

[..]

yep, heb ik inmiddels ook.
ik draai ook bij
pi_45676574
mijn mollen top 7

1. Nadja
2. Renate
3. Alex
4. Eva
5. Inge
6. Dick
7. Paul
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:36:47 #231
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_45676606
quote:
Aflevering 4, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Vierde dagboek-bijdrage van de Mol

Er is in ieder geval één iemand gelukkig vandaag! Of twee, dat ligt eraan wie jij denkt dat ik ben.
Maar vijf jokers en een vrijstelling bemachtigen is een hele prestatie. En de pot is dus helemaal leeg! Prachtig! Daar word ik dus echt blij van. Ik had er stiekem wel een beetje rekening mee gehouden en was er vrijwel zeker van dat een flinke hap geld zou verdwijnen, maar zoveel!
Als het om persoonlijke belangen gaat, is alles geoorloofd, zo blijkt maar weer. Zelfs als daarmee een extra kandidaat in het spel gehaald wordt. Maar ook daar had ik rekening mee gehouden.
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren met de molboekjes. Hoe persoonlijk zijn ze en is er daadwerkelijk nuttige informatie in te vinden?
Al met al was dit een enerverende aflevering voor mij. Het liep weer op rolletjes.

Edit: Waarom heb ik toch de hele tijd het idee dat dit soort van taalgebruik niet bij Dick Jol past.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_45676616
quote:
Er stond weinig op het spel, het ging alleen nog maar om de vrijstelling want Renate had ik vrij korte tijd 4000 euro gevonden.. Ging nergens meer over dus.

De Mol wil zo veel mogelijk geld uit de pot hebben... Dick Jol heeft nog geen opdracht verneukt?

Tijdens het route vinden in de tempel was hij degene die de juiste route vond.. bij het afdalen van de toren ging hij als eerste naar beneden, zou de mol ook nooit doen.

Hij heeft de groep geen geld gekost, hij is de Mol niet.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:37:17 #233
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45676635
mijn mollen top 7

1. Dick
2. Alex
3. Paul
4. Inge
5. Nadja
6. Eva
7. Renate
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:37:30 #234
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_45676650
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij zag ik in één beeld ook zijn arm nog net even omhoog gaan, bedenk ik me nu.
Nee hij heeft echt niet geboden.. hij heeft alleen maar nee zitten schudden en een beetje moeilijk zitten kijken.
pi_45676653
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef toma het volgende:
mijn mollen top 7

1. Nadja
2. Renate
3. Alex
4. Eva
5. Inge
6. Dick
7. Paul
Ah daar ben ik het wel mee eens.
pi_45676675
quote:
Dick Jol valt veel te weinig op voor een mol.
Volgens sommigen hier klopt dit spel wel en heeft de mol dus alleen eer nodig als drijfveer i.p.v. een financiële motivatie. Aan de manier waarop Dick de mol speelt, valt weinig eer te behalen. Niet dat je achteraf kan zeggen, goh wat deed ie dat toch mollerig.
Maak nie regtig saak nie
pi_45676715
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Dick Jol valt veel te weinig op voor een mol.
Volgens sommigen hier klopt dit spel wel en heeft de mol dus alleen eer nodig als drijfveer i.p.v. een financiële motivatie. Aan de manier waarop Dick de mol speelt, valt weinig eer te behalen. Niet dat je achteraf kan zeggen, goh wat deed ie dat toch mollerig.
Wacht maar tot je de laatste aflevering ziet...
pi_45676726
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef jna het volgende:

[..]

Plus dat ie zich wel erg makkelijk liet afschieten
De Mol wou deze aflevering juist dat er veel geld in de pot kwam.. die zou zich niet zomaar laten afschieten.
pi_45676750
quote:
Aflevering 4, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
Vierde dagboek-bijdrage van de Mol

Er is in ieder geval één iemand gelukkig vandaag! Of twee, dat ligt eraan wie jij denkt dat ik ben.
Maar vijf jokers en een vrijstelling bemachtigen is een hele prestatie. En de pot is dus helemaal leeg! Prachtig! Daar word ik dus echt blij van. Ik had er stiekem wel een beetje rekening mee gehouden en was er vrijwel zeker van dat een flinke hap geld zou verdwijnen, maar zoveel!
Als het om persoonlijke belangen gaat, is alles geoorloofd, zo blijkt maar weer. Zelfs als daarmee een extra kandidaat in het spel gehaald wordt. Maar ook daar had ik rekening mee gehouden.
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren met de molboekjes. Hoe persoonlijk zijn ze en is er daadwerkelijk nuttige informatie in te vinden?
Al met al was dit een enerverende aflevering voor mij. Het liep weer op rolletjes.

ga er maar vanuit dat de mol zijn bijdrage in de vorige afleveringen wel zal hebben geleverd voor de pot.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:40:31 #240
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_45676826
inge was trouwens die voor de vorm vroeg of ze haar mollen boekje terug mocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')