Is posted by me..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef toma het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat de mol zijn bijdrage in de vorige afleveringen wel zal hebben geleverd voor de pot.
Dick, Nadja, Menno, Inge, Eva.. dacht ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Zit me ineens af te vragen: Van wie had Paul de Molboekjes? Kan me niet voorstellen dat De Mol zijn boekje is kwijtgeraakt eigenlijk....
Menno en Dick hadden allang door dat die andere eerst voor het geld gingen, dat zagen ze zelfs toen ze op dat kruispunt stonden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef roelofjan het volgende:
[..]
De Mol wou deze aflevering juist dat er veel geld in de pot kwam.. die zou zich niet zomaar laten afschieten.
De mol houdt ook gewoon een boekje bij net zoals elke andere kanidaat lijkt me.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Zit me ineens af te vragen: Van wie had Paul de Molboekjes? Kan me niet voorstellen dat De Mol zijn boekje is kwijtgeraakt eigenlijk....
Het boekje van Menno niet volgens mij... die vond het juist stom van Dick... volgens mij klopt de rest van het lijstje wel...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Dick, Nadja, Menno, Inge, Eva.. dacht ik.![]()
Dat zou wel een mop zijn jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef roelofjan het volgende:
[..]
De mol houdt ook gewoon een boekje bij net zoals elke andere kanidaat lijkt me.
Die zal heus geen leeg boekje hebben met daarin "IK BEN DE MOL" ofzo.
Stel dat iemand z'n boekje jat.... daar zal de mol toch wel rekening mee houden.
Mee eens!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef The_S het volgende:
Mijn Mol lijst:
1. Dick
2. Renate
3. Nadja
4. Alex
Aan de andere kant: hoe meer kandidaten in het spel, hoe beter voor de mol, want meer mensen om te verdenken voor de rest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel een mop zijn ja
Maar De Mol weet natuurlijk wel dat die opdracht eraan zit te komen en die wil iedereen uitschakelen... die gaat niet zijn boekje geven om iemand in het spel te houden
Wat kan het de mol nou schelen dat Paul weer terug in het spel is?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef TheVulture het volgende:
die gaat niet zijn boekje geven om iemand in het spel te houden
Verwarring mischien? Maar in de vorige keer dat de mol (Milouska) dat kon deed ze het niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Wat kan het de mol nou schelen dat Paul weer terug in het spel is?
Om Paul terug in het spel te krijgen moest er geld betaald worden... drijfveer genoeg lijkt me...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Mol moet ook kandidaten wegwerken.. dus heft elkaar een beetje op omdat Paul voor een kleine som geveild is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om Paul terug in het spel te krijgen moest er geld betaald worden... drijfveer genoeg lijkt me...
Aan de andere kant, misschien heeft De Mol juist daarom wel zijn boekje afgegeven.. anders was er een belangrijk item minder om op te bieden
dat is juist het leuke je kan iemand op kleine dingen al verdenken of op dingen die heel erg duidelijk zijn, we zullen het pas weten de allerlaatste afleveringquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Dick de mol is, is hij de beste mol ooit, want ik heb hem tot nu toe geen enkele seconde verdacht.
Afleiding. Hoe meer kandidaten er mee spelen, hoe minder kans dat de Mol ontmaskerd wordt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef roelofjan het volgende:
Vandaag zei ze zelfs dat ze de mol is. Dat kun je opvatten als een grapje van een kandidaat, maar ook van een opmerking van de mol, die zo de verdenking van zich af wil halen... de mol gaat dat immers nooit toegeven!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef Jane het volgende:
Als Nadja de Mol is, dan volgt ze het principe van 'zoveel mogelijk doen alsof je de Mol bent, zodat iedereen denkt dat je het gewoon niet kán zijn omdat het veel te veel opvalt'.
Nieuw, dat wel. Maar leuk?
Nee, dat is Renate!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Greetz het volgende:
[..]
je hebt gelijk, nadia heeft ook zo'n lief koppie. . .
Hear hear!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind trouwens dat Karel het wel goed doet maar een Angela zal het nooit worden.![]()
Rober Schumacher verricht wonderenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind trouwens dat Karel het wel goed doet maar een Angela zal het nooit worden.![]()
Milouska vond ik echt één van de beter mollen hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef Mr_Booze het volgende:
We denken allemaal te moeilijk trouwens de BN-er editie heeft geen goede "oustanding performance" mollen voortgebracht. Als je het vergelijkt met bijv. Nico en Sjors. Sinds Elise zijn ze maar wat matig zoals Yvonne en Milouska en Elise zelf stelde ook niet zoveel voor.![]()
Ik vind Karel de perfecte presentator voor dit, lekker mysterieus af en toe..! Ik vind hem beter dan Angela..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Mr_Booze het volgende:
idd. Karel is echt meedogenloos en wrijft het er maar al te graag in dat ze veel geld hebben verloren. Dat past beter bij het programma dan de meelevende Angela.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef Haunter het volgende:
Ik vind Karel de perfecte presentator voor dit, lekker mysterieus af en toe..! Ik vind hem beter dan Angela..
Ik vond Angela meer mysterieuzer en ijshard en toch meelevend ja. Enige dat ik minder vind is dat Karel een beetje zijn mening oplegt aan de kijker.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik vind Karel de perfecte presentator voor dit, lekker mysterieus af en toe..! Ik vind hem beter dan Angela..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |