abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:34:11 #226
2529 Greetz
User 2529 and still BeTa
pi_45676460
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:27 schreef evert het volgende:
[..]
Nee, zei hij tegen renate
je hebt gelijk, nadia heeft ook zo'n lief koppie. . .
de Groetjes!
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:34:16 #227
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45676468
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat risico was te groot.. voor hetzelfde geld biedt er niemand en is het
dat risico kun je volgens mij wel nemen. er is altijd iemand die zijn boekje terug wil.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 21:34:53 #228
42184 crew  DaMart
pi_45676500
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Haunter het volgende:
Dick Jol is absoluut voor mij de mol.. er werd echt zovaak benadrukt dat Jol maar niks bied (door hele tijd een close-up bij hem nee-schuddend te laten zien) en zoals hij zelf al zei; hij verwachtte al dat de pot leeg ging. En bij die opdracht met die auto deed hij net alsof er veel problemen met de buggy waren (of hij heeft er zelf aan geknooit) en daardoor de verdenkingen van iedereen weg te drijven...
Volgens mij zag ik in één beeld ook zijn arm nog net even omhoog gaan, bedenk ik me nu.
pi_45676536
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef evert het volgende:

[..]

yep, heb ik inmiddels ook.
ik draai ook bij
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_45676574
mijn mollen top 7

1. Nadja
2. Renate
3. Alex
4. Eva
5. Inge
6. Dick
7. Paul
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:36:47 #231
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_45676606
quote:
Aflevering 4, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Vierde dagboek-bijdrage van de Mol

Er is in ieder geval één iemand gelukkig vandaag! Of twee, dat ligt eraan wie jij denkt dat ik ben.
Maar vijf jokers en een vrijstelling bemachtigen is een hele prestatie. En de pot is dus helemaal leeg! Prachtig! Daar word ik dus echt blij van. Ik had er stiekem wel een beetje rekening mee gehouden en was er vrijwel zeker van dat een flinke hap geld zou verdwijnen, maar zoveel!
Als het om persoonlijke belangen gaat, is alles geoorloofd, zo blijkt maar weer. Zelfs als daarmee een extra kandidaat in het spel gehaald wordt. Maar ook daar had ik rekening mee gehouden.
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren met de molboekjes. Hoe persoonlijk zijn ze en is er daadwerkelijk nuttige informatie in te vinden?
Al met al was dit een enerverende aflevering voor mij. Het liep weer op rolletjes.

Edit: Waarom heb ik toch de hele tijd het idee dat dit soort van taalgebruik niet bij Dick Jol past.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_45676616
quote:
Dick Jol is absoluut voor mij de mol.. er werd echt zovaak benadrukt dat Jol maar niks bied (door hele tijd een close-up bij hem nee-schuddend te laten zien) en zoals hij zelf al zei; hij verwachtte al dat de pot leeg ging. En bij die opdracht met die auto deed hij net alsof er veel problemen met de buggy waren (of hij heeft er zelf aan geknooit) en daardoor de verdenkingen van iedereen weg te drijven...
Er stond weinig op het spel, het ging alleen nog maar om de vrijstelling want Renate had ik vrij korte tijd 4000 euro gevonden.. Ging nergens meer over dus.

De Mol wil zo veel mogelijk geld uit de pot hebben... Dick Jol heeft nog geen opdracht verneukt?

Tijdens het route vinden in de tempel was hij degene die de juiste route vond.. bij het afdalen van de toren ging hij als eerste naar beneden, zou de mol ook nooit doen.

Hij heeft de groep geen geld gekost, hij is de Mol niet.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:37:17 #233
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45676635
mijn mollen top 7

1. Dick
2. Alex
3. Paul
4. Inge
5. Nadja
6. Eva
7. Renate
wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:37:30 #234
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_45676650
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij zag ik in één beeld ook zijn arm nog net even omhoog gaan, bedenk ik me nu.
Nee hij heeft echt niet geboden.. hij heeft alleen maar nee zitten schudden en een beetje moeilijk zitten kijken.
pi_45676653
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef toma het volgende:
mijn mollen top 7

1. Nadja
2. Renate
3. Alex
4. Eva
5. Inge
6. Dick
7. Paul
Ah daar ben ik het wel mee eens.
pi_45676675
quote:
Dick Jol valt veel te weinig op voor een mol.
Volgens sommigen hier klopt dit spel wel en heeft de mol dus alleen eer nodig als drijfveer i.p.v. een financiële motivatie. Aan de manier waarop Dick de mol speelt, valt weinig eer te behalen. Niet dat je achteraf kan zeggen, goh wat deed ie dat toch mollerig.
Maak nie regtig saak nie
pi_45676715
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Dick Jol valt veel te weinig op voor een mol.
Volgens sommigen hier klopt dit spel wel en heeft de mol dus alleen eer nodig als drijfveer i.p.v. een financiële motivatie. Aan de manier waarop Dick de mol speelt, valt weinig eer te behalen. Niet dat je achteraf kan zeggen, goh wat deed ie dat toch mollerig.
Wacht maar tot je de laatste aflevering ziet...
pi_45676726
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef jna het volgende:

[..]

Plus dat ie zich wel erg makkelijk liet afschieten
De Mol wou deze aflevering juist dat er veel geld in de pot kwam.. die zou zich niet zomaar laten afschieten.
pi_45676750
quote:
Aflevering 4, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
Vierde dagboek-bijdrage van de Mol

Er is in ieder geval één iemand gelukkig vandaag! Of twee, dat ligt eraan wie jij denkt dat ik ben.
Maar vijf jokers en een vrijstelling bemachtigen is een hele prestatie. En de pot is dus helemaal leeg! Prachtig! Daar word ik dus echt blij van. Ik had er stiekem wel een beetje rekening mee gehouden en was er vrijwel zeker van dat een flinke hap geld zou verdwijnen, maar zoveel!
Als het om persoonlijke belangen gaat, is alles geoorloofd, zo blijkt maar weer. Zelfs als daarmee een extra kandidaat in het spel gehaald wordt. Maar ook daar had ik rekening mee gehouden.
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren met de molboekjes. Hoe persoonlijk zijn ze en is er daadwerkelijk nuttige informatie in te vinden?
Al met al was dit een enerverende aflevering voor mij. Het liep weer op rolletjes.

ga er maar vanuit dat de mol zijn bijdrage in de vorige afleveringen wel zal hebben geleverd voor de pot.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:40:31 #240
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_45676826
inge was trouwens die voor de vorm vroeg of ze haar mollen boekje terug mocht
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:40:43 #241
132411 Mr_Booze
pi_45676832
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef toma het volgende:

[..]

ga er maar vanuit dat de mol zijn bijdrage in de vorige afleveringen wel zal hebben geleverd voor de pot.
Is posted by me..
pi_45676841
Zit me ineens af te vragen: Van wie had Paul de Molboekjes? Kan me niet voorstellen dat De Mol zijn boekje is kwijtgeraakt eigenlijk....
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:42:27 #243
132411 Mr_Booze
pi_45676929
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Zit me ineens af te vragen: Van wie had Paul de Molboekjes? Kan me niet voorstellen dat De Mol zijn boekje is kwijtgeraakt eigenlijk....
Dick, Nadja, Menno, Inge, Eva.. dacht ik.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:43:10 #244
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45676965
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef roelofjan het volgende:

[..]

De Mol wou deze aflevering juist dat er veel geld in de pot kwam.. die zou zich niet zomaar laten afschieten.
Menno en Dick hadden allang door dat die andere eerst voor het geld gingen, dat zagen ze zelfs toen ze op dat kruispunt stonden.
Jawel, je keek.
pi_45676969
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
De mol houdt ook gewoon een boekje bij net zoals elke andere kanidaat lijkt me.

Die zal heus geen leeg boekje hebben met daarin "IK BEN DE MOL" ofzo.

Stel dat iemand z'n boekje jat.... daar zal de mol toch wel rekening mee houden.
pi_45676979
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Dick, Nadja, Menno, Inge, Eva.. dacht ik.
Het boekje van Menno niet volgens mij... die vond het juist stom van Dick... volgens mij klopt de rest van het lijstje wel...

Zou het dan toch Renate zijn
pi_45677023
Mijn Mol lijst:

1. Dick
2. Renate
3. Nadja
4. Alex
pi_45677084
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef roelofjan het volgende:

[..]

De mol houdt ook gewoon een boekje bij net zoals elke andere kanidaat lijkt me.

Die zal heus geen leeg boekje hebben met daarin "IK BEN DE MOL" ofzo.

Stel dat iemand z'n boekje jat.... daar zal de mol toch wel rekening mee houden.
Dat zou wel een mop zijn ja

Maar De Mol weet natuurlijk wel dat die opdracht eraan zit te komen en die wil iedereen uitschakelen... die gaat niet zijn boekje geven om iemand in het spel te houden
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:46:09 #249
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_45677123
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef The_S het volgende:
Mijn Mol lijst:

1. Dick
2. Renate
3. Nadja
4. Alex
Mee eens!
pi_45677193
Als Dick de mol is, is hij de beste mol ooit, want ik heb hem tot nu toe geen enkele seconde verdacht.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')