Hmm voor zover ik kan lezen ben ik de enige die daar al een tijdje goud heeft, 629 hier. Daarna weinig meer gespeeld.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:03 schreef mschol het volgende:
die 91 heb ik ooit 1x omgegooid helemaal, toen een record van 560 neergezet (veel strikes daarvoor heb ik laten liggen)
mijn highscore daar is nu 572 met een zilveren medaille
Bowlingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:30 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hmm voor zover ik kan lezen ben ik de enige die daar al een tijdje goud heeft, 629 hier. Daarna weinig meer gespeeld.
ik krijg ook niemand anders meer dan die 1900 / 2000quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:04 schreef J.A.N.A. het volgende:
Eindelijk door de 2000 punten grens met tennis![]()
Krijg je nog andere tegenspelers of blijven deze twee dames mij tot het eind toe tergen met hun rare effectballen![]()
Op hoeveel punten zit je?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik krijg ook niemand anders meer dan die 1900 / 2000
Wel met m'n vriendin in 1 team getennist. Dan krijg je er 2 van 2000 / 30
3e, ook primaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Bowling
1 mike 753
2 Sinister Sandy 660 pins
3 hare 600 pins
ik zit nu op 1700 ofzo, maar ik krijg al geen andere tegenstanders meer sinds ik rond de 1300 ofzo zitquote:
Sterkte, ik zit nu op 2100 en heb nog steeds ook die 2 tegenspelers.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik zit nu op 1700 ofzo, maar ik krijg al geen andere tegenstanders meer sinds ik rond de 1300 ofzo zit
Ik kreeg ze de vorige keer al bij de 1000quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:14 schreef WooZ het volgende:
ik zit nu op 1700 ofzo, maar ik krijg al geen andere tegenstanders meer sinds ik rond de 1300 ofzo zit
klopt een vriend van me ging heel snel slaan, verloor vet omdat zijn poppetje bijna niks deedquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:49 schreef FJD het volgende:
Volgens mij moet je rustiger bewegen anders worden de bewegingen door elkaar geregistreerd. Merkte het bij Rayman ook. Bij sommige spelletjes moet je de nunchunk en de controller in tegengestelde richting bewegen. Als je dat als een malle doet dan gaat dat veel minder hard dan als je even iets rustiger heen en weer beweegt. Lijkt wel of het dan beter geregistreerd wordt.
Jaaaaaquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:49 schreef FJD het volgende:
Volgens mij moet je rustiger bewegen anders worden de bewegingen door elkaar geregistreerd. Merkte het bij Rayman ook. Bij sommige spelletjes moet je de nunchunk en de controller in tegengestelde richting bewegen. Als je dat als een malle doet dan gaat dat veel minder hard dan als je even iets rustiger heen en weer beweegt. Lijkt wel of het dan beter geregistreerd wordt.
het is mij al een paar keer geluktquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef acethemask het volgende:
Ik heb een vraag over het bowlen..
Als je die Power Training doet kan je bij de 10de beurt alles omgooien d.m.v. een explosie als je de bal langs de zuikant gooit??
Wie kan me hier iets meer over vertellen, want ik heb het gisteren geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar??![]()
Volgens mij is het netals met heel Sports je moet gewoon je poppetje op je scherm nadoen, dan gaat het bij mij het beste.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef Weizz het volgende:
24 hier... vind juist dat je bij dat golfen heel veel controle hebt. Als je een beetje de echte techniek aanhoudt, je moet niet als een debiel met je wiimote gaan zitten zwaaien. Denk dat de golfklagers daar vooral mee zitten.
damn ik kom niet verder dan 6 hahaquote:Op maandag 26 maart 2007 11:43 schreef acethemask het volgende:
YESSSSS ik heb gisteren de Perfect game gegooid bij het bowlen..... 12 strikes achter elkaar.. met een score van 300 !!!!!
Die tips over die effectballen wil ik ook wel weten.. Krijg die niet voor elkaar..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:50 schreef acethemask het volgende:
Ik heb een manier gevonden hoe ik bijna altijd een strike gooi.....mooie van die wii mote is dat iedereen anders gooit, ik moet mijn gooi 'lijntje' op de 2de pijl links vanaf het midden hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte![]()
dan gooi ik aan 1 stuk door strikes (met een heeel enkele keer 1 of 2 pins die blijven staan)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Zonder effectballen kom je er ook wel. Ik heb even geen idee op hoeveel ik zit, maar in ieder geval ruim boven de 2100, en dat zonder effectballen. De tip is om te spreiden. Eerst in de ene hoek, dan in de andere hoek en dan kort de baan uit slaan als de tegenstanders uit positie zijn. Werkt prima!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:41 schreef Weizz het volgende:
ben bij tennis 1800 en heb totaal nog geen controle over de effectballen. Ik weet niet eens hoe ik ze moet slaan... Maar voorlopig win ik toch nog wel de meeste wedstrijden.
Tips voor effectballen???
helemaal gelijk, tegen de computer is iig geen drol meer aan, ben zelf 2200 nu, kannie wachten om multiplay te spelen, 2200 vs 2200quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef FJD het volgende:
Mijn tip zou zijn om zoveel mogelijk met het voorste mannetje te spelen. Met het achterste mannetje kun je denk ik geen punten meer uitspelen, daar is de tegenstander te snel voor geworden. Ik zit zelf ergens in de 2100 maar heb er geen plezier meer in; tegenstander blijft soort van lobjes geven op elke slag die ik op ze afvuur
Ik speel juist lang van achter om de achterste aan de overkant helemaal een hoek in te zetten en neem dan idd met de voorste over om scherp cross te spelen... Lukt lang niet altijd, maar dat laat ik de bal weer naar achter vallen om later met de voorste weer druk te zetten... vooral ballen langs de lijn leggen is leuk om te doen, dat cross spelen kan iedereen welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef FJD het volgende:
Mijn tip zou zijn om zoveel mogelijk met het voorste mannetje te spelen. Met het achterste mannetje kun je denk ik geen punten meer uitspelen, daar is de tegenstander te snel voor geworden. Ik zit zelf ergens in de 2100 maar heb er geen plezier meer in; tegenstander blijft soort van lobjes geven op elke slag die ik op ze afvuur
daar is ook geen drol aan. Zo gauw beide doorhebben hoe je een service cross moet retourneren is het punten scoren voor degene die niet serveert, omdat die ballen niet te belopen zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:26 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
helemaal gelijk, tegen de computer is iig geen drol meer aan, ben zelf 2200 nu, kannie wachten om multiplay te spelen, 2200 vs 2200
Ballen langs de lijn hebben 1 groot gevaar en dat is dat het voorste poppetje van de tegenstander de bal cross kan retourneren. Als je het punt maakt is het een ontzettend mooie bal maar het risico is iets te hoog.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef Weizz het volgende:
Lukt lang niet altijd, maar dat laat ik de bal weer naar achter vallen om later met de voorste weer druk te zetten... vooral ballen langs de lijn leggen is leuk om te doen, dat cross spelen kan iedereen wel
Blijft leuk om ze zo te maken... bovendien zit ik nog op 1800-1900 dus kan ze nog zo maken... Ik win nog steeds redelijk gemakkelijk, al zit er wel steeds vaker een 3-2 tussen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ballen langs de lijn hebben 1 groot gevaar en dat is dat het voorste poppetje van de tegenstander de bal cross kan retourneren. Als je het punt maakt is het een ontzettend mooie bal maar het risico is iets te hoog.
Ik hoop t niet, Wii Mario Tennis FTWquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:06 schreef acethemask het volgende:
Komen er nog uitbreidingen voor wii sports?? of krijgen we een Wii sports 2???
idd, dat was voor mij de reden dat ik mijn sessies van het spel staakte, zondequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
daar is ook geen drol aan. Zo gauw beide doorhebben hoe je een service cross moet retourneren is het punten scoren voor degene die niet serveert, omdat die ballen niet te belopen zijn
Inderdaad, tijd voor Virtual Tennis op de Wii!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:22 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik zou graag een echte tennis game zien nu, want Wii tennis smaakt naar meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |