Mooi weekend Wii Sports
![]()
Ten eerste staat de Wiki niet in de OP, dat is jammer want gezien het aantal spelers in dit topic heeft die Wiki toch potentie. Allemaal je high score in vullen
![]()
Ten tweede heb ik afgelopen vrijdag een Wii Fitness Age van 20 gehaald. Ik moest bowlen met obstakels waarbij ik een 12tal lanes clearde. Vervolgens 50 ballen retourneren waarvan ik er eentje miste en vervolgens 10x de schietschijf raakte wat me met 11 slagen lukte. Eerst kreeg ik weer het altijd grappige Fitness Age 30. Ik kende de grap al dus ik wachtte even 5 seconden en toen sprong m'n age naar 20
![]()
Verder heb ik ook de effect ballen een beetje door gekregen. Als je klaar staat om forehand te slaan en de controller dus horizontaal aan de zijkant van je lichaam uitsteekt en de bal komt er aan dan draai je tijdens het slaan de controller om z'n lengteas. Je moet heel zachtjes slaan omdat de bal anders snel achter de baseline verdwijnt. Het draaien om de lengteas vergt meer beweging, sommigen zullen de Wii mote even iets anders vast moeten pakken om de draai goed te kunnen maken.
Ook nog mooie afstand gehaald met Golf, waarbij je 10 chips krijgt en je de kortste afstand moet hebben. De eerste keer stond ik op 19.9m toen ik de laatste off the green kreeg
![]()
Daarna nog een paar keer en uiteindelijk sta ik nu op 25.1m. Dat is nog steeds geen platinium
Als laatste ook nog een coole chip-in
![]()
Van een yard of 60 stuitert de bal 1x op de green en hopt vervolgens precies in de hole
Ja was weer een leuk weekend
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF![b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)