Dat doen ze al sinds die "cross the line" avond niet joh.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huh gaan ze nou straks gewoon naast elkaar slapen dan?
Is niks nieuwsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:09 schreef Missy_1974 het volgende:
NL gaat iedere stemming huub en syl blokken, zieluggggggggggggggg
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:19 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand een filmpje..... please, please, please
Waarvan ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:19 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand een filmpje..... please, please, please
Het Huub/NL incident natuurlijk van vannachtquote:
Whiskey nog welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:21 schreef partyyboyy het volgende:
call me a loser, maar ik heb me vanavond uitstekend vermaakt met DGK en een fles whiskey!
Heerlijk!!!!
Ik heb alleen Nasty horen schreeuwen !quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het Huub/NL incident natuurlijk van vannacht
quote:
Ik wel.......quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:18 schreef rooie3 het volgende:
Dat word weer leuk morgen.
Natasia staat aan NL zijn kant maar die andere drie dames weet ik niet.
Mee eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:18 schreef gomi het volgende:
huub verslaat ze met de spelletjes die ze zelf met hem wilden spelen en mensen als nathanael kunnen daar gewoon niet tegen. (huub speelt die spelletjes overigens zonder achterbaks en laags te worden als nathanael en de zijnen)
Go Huub
er zijn en blijven mensen bestaan die niet tegen hun verlies kunnen ....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:11 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft Sylvia nou weer gedaanIk dacht dat ze juist 'n vrij redelijk gesprek hadden gehad vanvaond waarin sylvia uitlegde waarom zij Huub wel mag. Dat is ieders goed recht, dat die eikel dat niet kan accepteren zegt meer over hem dan over Sylvia.
Ze hebben de boel zo gecast dat het precies juist op elkaar is afgestemd, en zoals we allemaal vanavond hebben kunnen zien en horen, heeft dat weer zijn vruchten afgeworpenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:22 schreef noucky het volgende:
Nattenel heeft al eens gezegd dat hij een aantal jaren geleden psychisch behandeld werd.
Blijkbaar heeft hij nog problemen want het is eng hoe die vent uit zijn dak kan gaan als hem iets niet zint.
Volgens Hupert trekt hij niet en heeft hij alleen natte dromenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:20 schreef noucky het volgende:
Hoe lang trekt Nattenel het nog, zijn knie niet meegerekend :-)
Hij gaat het verliezen, reken daar maar op.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb alleen Nasty horen schreeuwen !
(en ja, ik heb het opgenomen)
Wat te denken van Brian en Bart die er niet bij waren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:18 schreef rooie3 het volgende:
Dat word weer leuk morgen.
Natasia staat aan NL zijn kant maar die andere drie dames weet ik niet.
huub slaapt al een tijdje naast sylvia hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huh gaan ze nou straks gewoon naast elkaar slapen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |